eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183487-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne: Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573630-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne, Krajowy numer identyfikacyjny 2065202300000, ul. 3 Maja 51, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 746 90 00, e-mail sekretariat@pgmikm.polkowice.pl, faks 76 746 90 30.
Adres strony internetowej (url): www.ppk.polkowice.pl
Adres profilu nabywcy: bip.polkowiceprod.nv.pl/ppk

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZPA.231.3.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne położnych przy ul. Hubala 22, 24, 26, 28 w Polkowicach. Zadanie będzie polegało na dozorowaniu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Hubala 22, 24, 26, 28 w Polkowicach, monitorowaniu zagrożeń poprzez bezpośredni nadzór oraz śledzenie zapisów monitoringu zamontowanego we wskazanych obiektach. Usługa pilnowania i dozorowania obiektów będzie prowadzona codziennie w godzinach od 19:00 do 07:00 rano, w terminie określonym w § 4 projektu umowy. Ochrona mienia prowadzona będzie poprzez nadzór oraz śledzenie zapisów monitoringu na czterech budynkach mieszkalnych 11 - kondygnacyjnych, budynki jednoklatkowe, wyposażone w windę, wyposażone w system monitoringu. Ochrona obiektów będzie wspomagana przez system monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. Punkt monitoringu usytuowany jest w budynku przy ul. Hubala 24 w Polkowicach. Zamawiający zapewnia Wykonawcy : 1) pomieszczenie socjalno-administracyjne zlokalizowane w Polkowicach przy ul. Hubala 24. 2) dostęp do monitoringu wizyjnego. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonywania umowy dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w stosunku do obiektu przy ul. Hubala 24 w Polkowicach zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu obsługi dźwiękowego systemu ostrzegania przez osobę lub firmę posiadającą autoryzację na przegląd tych urządzeń i naprawę tego systemu lub zgodę producenta tych systemów na przeprowadzenie szkolenia z tego zakresu. Koszt szkolenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w projekcie umowy oraz w Załączniku nr 1 do projektu umowy "Szczegółowy zakres usług". Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 79714000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 97170.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HUNTER Ryszard Daniłow
Email wykonawcy: olesnica@hunter-security.pl
Adres pocztowy: Ślężna 146-148
Kod pocztowy: 53-111
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104068.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64517.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 104068.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.