To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-08-02
Ogłoszenie nr 500183487-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne: Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573630-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne, Krajowy numer identyfikacyjny 2065202300000,
ul. 3 Maja
51,
59-100
Polkowice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
76 746 90 00, e-mail
sekretariat@pgmikm.polkowice.pl, faks
76 746 90 30.
Adres strony internetowej (url): www.ppk.polkowice.pl
Adres profilu nabywcy: bip.polkowiceprod.nv.pl/ppk
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ochrona i monitorowanie mienia w budynkach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZPA.231.3.8.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administrowanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne położnych przy ul. Hubala 22, 24, 26, 28 w Polkowicach. Zadanie będzie polegało na dozorowaniu budynków mieszkalnych położonych przy ul. Hubala 22, 24, 26, 28 w Polkowicach, monitorowaniu zagrożeń poprzez bezpośredni nadzór oraz śledzenie zapisów monitoringu zamontowanego we wskazanych obiektach. Usługa pilnowania i dozorowania obiektów będzie prowadzona codziennie w godzinach od 19:00 do 07:00 rano, w terminie określonym w § 4 projektu umowy. Ochrona mienia prowadzona będzie poprzez nadzór oraz śledzenie zapisów monitoringu na czterech budynkach mieszkalnych 11 - kondygnacyjnych, budynki jednoklatkowe, wyposażone w windę, wyposażone w system monitoringu. Ochrona obiektów będzie wspomagana przez system monitoringu wizyjnego zapewniony przez Zamawiającego. Punkt monitoringu usytuowany jest w budynku przy ul. Hubala 24 w Polkowicach. Zamawiający zapewnia Wykonawcy : 1) pomieszczenie socjalno-administracyjne zlokalizowane w Polkowicach przy ul. Hubala 24. 2) dostęp do monitoringu wizyjnego. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonywania umowy dostarczyć Zamawiającemu zaświadczenia o przeszkoleniu pracowników Wykonawcy w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w stosunku do obiektu przy ul. Hubala 24 w Polkowicach zaświadczenie o przeszkoleniu z zakresu obsługi dźwiękowego systemu ostrzegania przez osobę lub firmę posiadającą autoryzację na przegląd tych urządzeń i naprawę tego systemu lub zgodę producenta tych systemów na przeprowadzenie szkolenia z tego zakresu. Koszt szkolenia ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w projekcie umowy oraz w Załączniku nr 1 do projektu umowy "Szczegółowy zakres usług". Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu opłaconą polisę (polisę wraz z dowodem uiszczenia należnych składek), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400.000,00 zł. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku, kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy, Wykonawca złoży oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV: 79714000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
97170.30
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HUNTER Ryszard Daniłow
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
104068.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z wykonaniem zadrzewień przydrożnych w zw. z realiz. projektu "Scalenie gruntów wsi Brunów gmina Chocianów, powiat polkowicki"
- Remonty bieżące dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w zakresie części nr 2: remonty cząstkowe dróg
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Obsługa, konserwacja i usuwanie awarii w ramach Pogotowia Technicznego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy i przebudowy dróg od posesji 102 do 102E i przepompowni w miejscowości Jędrzychów"
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Ratowników 4-6 w Polkowicach
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "USŁUGI OCHRONY IMPREZ "OTWARCIE AMFITEATRU" I "STARGARD FESTIWAL '24"'
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
- usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie oraz podczas wydarzeń artystycznych organizowanych przez Miejski Ośrodek Kultury w Olsztynie w 2024 roku
- "Świadczenie usług ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Ostrowi Mazowieckiej"
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia
- PEŁNIENIE CZYNNOŚCI OCHRONY MIENIA ZLECENIODAWCY NA TERENIE SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W MIĘDZYCHODZIE PRZY ULICY SZPITALNEJ 10 -postępowanie powtórzone 2
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.