eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183476-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego: Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest finansowane w 100% ze środków Unii Europejskiej: 1) w ramach projektu "Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki, Pomorze Zachodnie - Ster na innowacje". Projekt finansow. jest z EFRR w ramach RPO WZ 2014-2020. Oś Priorytetowa I Gospodarka, Innowacje, Nowoczesne Technologie, Działanie 1.14 Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Decyzja o dofinansowaniu projektu nr RPZP.01.14.00-32-0001/17-00. 2) w ramach projektu "Wsparcie administracji zajmującej się zarządzaniem RPO WZP 2014-2020 w roku 2018". Projekt finansowany jest z EFS w ramach RPO WZ 2014-2020, Oś Priorytetowa X Pomoc Techniczna, Działanie 10.1 Wsparcie procesów zarządzania i wdrażania oraz działań informacyjno-promocyjnych RPO WZ. Decyzja o dofinansowaniu projektu nr RPZP.10.01.00-32-0001/18-00.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 562360-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500126707-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 81168780751100, ul. ul. Korsarzy 34, 70540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 44 67 120, e-mail zamowienia.publiczne@wzp.pl, faks 091 44 67 185.
Adres strony internetowej (url):
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.wzp.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Organizacja dwudniowej konferencji w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOiRZL.II.272.12.2018.SK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia - zgodnie z Rozdziałem I pkt 1 Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) oraz §1 ust. 1 Wzoru umowy - jest usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji pn. "Startup Day / Forum Innowacji" w ramach "Zachodniopomorskich Dni Przedsiębiorczości i Innowacji", obejmująca (zgodnie z wymaganiami zawartymi w SOPZ): 1) wynajem sal/przestrzeni, 2) zapewnienie niezbędnego wyposażenia i aranżację sal/przestrzeni, 3) zapewnienie profesjonalnego nagłośnienia i oświetlenia oraz osób niezbędnych do ich obsługi, 4) zapewnienie sprzętu multimedialnego oraz osób niezbędnych do jego obsługi, 5) usługę cateringową w trakcie konferencji dla każdego uczestnika, 6) przygotowanie, wykonanie oraz dostarczenie materiałów konferencyjnych i informacyjno-promocyjnych, 7) stworzenie strony www. konferencji wraz z systemem rejestracji on-line, 8) obsługę recepcyjną oraz prowadzenie dokumentacji konferencji, 9) oznakowanie miejsc, w których będzie odbywać się konferencja, 10) transmisja na żywo w sieci Internet, 11) zapewnienie obsługi fotograficznej konferencji oraz przygotowanie raportu końcowego z przebiegu realizacji zamówienia, 12) zapewnienie moderatorów i prelegentów, 13) zapewnienie dedykowanego opiekuna - odpowiedzialnego za obsługę całości zamówienia oraz spełnianie wymagań dotyczących zatrudnienia na umowę o pracę, 14) wymagania dotyczące autorskich praw majątkowych i pokrewnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi "Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia (SOPZ)" (Załącznik nr 7 do SIWZ), który zawiera w szczególności: - określenie przedmiotu zamówienia oraz kody słownika CPV; - informacje o miejscu, dacie, czasie trwania i liczbie uczestników konferencji; - termin realizacji zamówienia, - cele i ramowy program / harmonogram konferencji - wymagania dotyczące miejsca konferencji, - wymagania dotyczące nagłośnienia, oświetlenia, sprzętu multimedialnego, - wymagania dotyczące usługi cateringowej, - wymagania dotyczące przygotowania, wykonania oraz dostarczenia materiałów konferencyjnych i informacyjno-promocyjnych, - wymagania dotyczące strony www. konferencji wraz z systemem rejestracji on-line, - wymagania dotyczące transmisji na żywo w sieci Internet, - wymagania dotyczące obsługi fotograficznej konferencji, - wymagania dotyczące zapewnienia moderatorów i prelegentów konferencji, - wymagania dotyczące dedykowanego opiekuna (odpowiedzialnego za obsługę całości zamówienia); - wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę, - wymagania w zakresie autorskich praw majątkowych i pokrewnych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79952000-2


Dodatkowe kody CPV: 80590000-6, 55300000-3, 79800000-2, 79823000-9, 79822500-7, 72000000-5, 72413000-8, 72212220-7, 79992000-4, 64228100-1, 72400000-4, 98300000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 131898.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spragnieni Wiedzy Spółka z o.o.
Email wykonawcy: biuro@inicado.pl
Adres pocztowy: ul. Włodzicka nr 2
Kod pocztowy: 04-774
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 187575.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 187821.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

I. Uzupełnienie informacji wskazanej w pkt IV.3): liczba otrzymanych ofert: 5, w tym: 1) liczba otrzymanych ofert od mikroprzedsiębiorstw - 3; 2) liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw - 2. II. Uzupełnienie informacji wskazanej w pkt IV.5): Wykonawca jest mikroprzedsiębiorstwem. III. Liczba wykluczonych Wykonawców: 0


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.