Ogłoszenie nr 500183265-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.
Ostrołęka: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4403W od dr. 8-Turzyn-Brańszczyk-Niemiry-Knurowiec-Długosiodło-Goworowo-Ostrołęka od km 18+208 do km 24+238".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Os priorytetowa VII-Rozwój regionalnego systemu transportowego, działanie 7.1 Infrastruktura drogowa
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 54305-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500007897-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Ostrołęcki - Zarząd Dróg Powiatowych w Ostrołęce, Krajowy numer identyfikacyjny 55067093800000,
ul. ul. Lokalna
2,
07410
Ostrołęka, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
029 7602653 w. 39, e-mail
zdpo-ka@wp.pl, faks
297 602 621.
Adres strony internetowej (url): www.zdp.ostroleka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4403W od dr. 8-Turzyn-Brańszczyk-Niemiry-Knurowiec-Długosiodło-Goworowo-Ostrołęka od km 18+208 do km 24+238".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DT.252.I.12.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4403W od dr. 8-Turzyn-Brańszczyk-Niemiry-Knurowiec-Długosiodło-Goworowo-Ostrołęka od km 18+208 do km 24+238". Realizacja zamówienia jest uzależniona od wyników konkursu i pozytywnej weryfikacji wniosków złożonych przez Zamawiającego oraz od otrzymania środków z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, Os priorytetowa VII-Rozwój regionalnego systemu transportowego, działanie 7.1 Infrastruktura drogowa. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w przypadku nieuzyskania przedmiotowego dofinansowania. Pełen zakres zamówienia zawiera dokumentacja projektowa realizacji zadania. Pełna dokumentacja wraz z zakresem realizacji znajduje się w siedzibie Zarządu Dróg Powiatowych w Ostrołęce, ul. Lokalna 2 oraz pod linkiem: http://www.zdp.ostroleka.pl/index.php?c=article&id=33 Inspektor Nadzoru powinien posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane oraz spełniać pozostałe wymogi wynikające z prawa budowlanego. Inspektor Nadzoru będzie występował z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz wymaganiami Specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców w oparciu o dokumenty przetargowe. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego do którego należeć będzie: a. Zapewnienie wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wytycznymi Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, b. kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji, c. koordynowanie na budowie robót realizowanych przez Wykonawcę robót, d. administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie, e. reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, f. monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe, g. zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, h. zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, i. nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń, j. zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, k. rzeczowe i finansowe rozliczenie robót wynikających z zawartej umowy, l. przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy itp.), m. zachowanie poufności informacji Przewiduje się, że zakres zadań Inspektora nadzoru będzie obejmował prowadzenie następujących działań: Zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego: a. utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, b. dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej, z w rasie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, c. kontrola realizacji zadania zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, d. sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów, e. współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót oraz z Wykonawcą robót, f. zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, g. organizowanie badań laboratoryjnych (w uzgodnieniu z Zamawiającym), h. sprawdzenie odpowiedzialności i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, i. zatwierdzanie (w uzgodnieniu z Zamawiającym) proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, j. kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót, k. rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, l. rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonania robót budowlanych, m. szacowanie i weryfikacja robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, n. uzgodnienie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, o. negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, p. sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnianie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, q. sprawdzanie wykonanych robót zanikowych, r. uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych, s. kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, t. potwierdzenie gotowości do odbioru robót i urządzeń, u. uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, v. informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, w. informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, x. pełnych rozliczeń końcowych budowy oraz poszczególnych etapów zgodnie z wytycznymi dla projektów realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, y. współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, z. ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, aa. sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji inwestycji oraz dokumentacji fotograficznej postęp wykonywanych robót budowlanych (min. 10 zdjęć), przekazywanych w terminie do 7-go dnia każdego miesiąca kalendarzowego Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej, bb. sprawdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym, cc. organizowanie odbioru końcowego i sporządzenie Protokołu Odbioru, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy dotyczącymi realizacji projektu. Zadania podczas okresu gwarancyjnego zadania inwestycyjnego: a. po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inspektor Nadzoru będzie uczestniczył w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych, końcowych, akceptacji i rozwiazywania sporów, b. organizowanie i uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych (min. 1 raz w roku) - okres gwarancji 7 lat od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót, c. nadzorowanie wad usuwanych przez Wykonawcę w okresie gwarancji, d. przygotowywanie i sprawdzanie protokołów końcowych, e. uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, f. zarekomendowanie zwrotu zobowiązań wynikających z umowy z Wykonawcą robót, Dodatkowo do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: a. organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na Placu Budowy oraz w nich udział, przygotowanie protokołów z narad, b. prowadzenie ewidencji wizyt przedstawicieli Inspektora Nadzoru, zamawiającego oraz innych Instytucji zaangażowanych w realizację projektu na placu budowy. 3. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art.36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to usługi nadzoru związane z rozbudową drogi. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności (przez cały okres realizacji zamówienia) będą powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego.
II.4) Główny kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
31.07.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej Nr 4403W od dr. 8-Turzyn-Brańszczyk-Niemiry-Knurowiec-Długosiodło-Goworowo-Ostrołęka od km 18+208 do km 24+238". | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
17/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
WDI Obsługa Inwestycji Sp. z o. o. ,
wdi.obslugainwestycji@interia.pl,
Ostrołęka,
07-410,
Ostrołęka, ul. Prosta 7, kraj/woj.
mazowieckie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
nie dotyczy
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
30/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana terminu realizacji umowy do dnia 31.08.2018 r. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
WDI Obsługa Inwestycji z siedzibą w Ostrołęce zwróciła się pismem z dnia 18.07.2018 r. do Zarządu Powiatu w Ostrołece o aneksowanie umowy Nr 132/2017 z dnia 17.07.2017 r. na nadzór inwestorski w zakresie wykonania przedmiotu umowy , która upływa w dniu 31.07.2018 r. Zarząd Powiatu na posiedzeniu w dniu 23.07.2018 r. wyraził zgodę na przedłużenie terminu wykonania nadzoru do dnia 31.08.2018 r. Zmiana została dokonana na podstawie par.14 ust. 1 i 2 pkt 1 lit. d) umowy Nr 132/2017.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Ostrołęka
- Remont drogi powiatowej nr 2560W Piski - Kleczkowo na odcinku od miejscowości Mieczki Ziemaki do miejscowości Kleczkowo na terenie gminy Troszyn
- Dostawę odczynników dla Zakładu Patomorfologii w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym im. dr. Józefa Psarskiego w Ostrołęce
- Przebudowa i zmiany w zakresie spełnienia warunków ochrony przeciwpożarowej budynku administracyjno - biurowego przy ul. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce. Etap II
- Opracowanie dokumentacji projektowej, przedprojektowej i okołoprojektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa budynku H na potrzeby administracyjne Muzeum Żołnierzy Wyklętych.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: "BUDOWA CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 435 W M. CHRÓŚCINA" - Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: "Modernizacji instalacji oddymiania (...)
- Świadczenie usługi wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa hali sportowej wraz z łącznikiem przy Zespole Szkół nr 1 w Rypinie wraz z infrastrukturą
- "Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Budowa tężni solankowej w Iławie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego dla projektu: ,,Scalenie gruntów wsi Łopuszka Wielka, gm. Kańczuga"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.