eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryn › Rewitalizacja budynków komunalnych oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni wokół tych budynków w Rynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-02

Ogłoszenie nr 500183189-N-2018 z dnia 02-08-2018 r.

Urząd Miasta i Gminy Ryn: Rewitalizacja budynków komunalnych oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni wokół tych budynków w Rynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Warmia i Mazury na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571200-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Zamawiającym jest: Gmina Ryn 11-520 Ryn, ul. Ratuszowa 2 Tel./faks 87 4293960 / 87 4293974 NIP 845-19-52-586, REGON 790671290 Email: miastoryn@miastoryn.pl Strona internetowa: www.bip.miastoryn.pl Jednostka organizacyjna realizująca zamówienie: Urząd Miasta i Gminy w Rynie 11-520 Ryn, ul. Ratuszowa 2 Tel./faks 87 4293970 / 87 4293974 Email: inwestycje@miastoryn.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Ryn, Krajowy numer identyfikacyjny 52930900000, ul. ul. Świerczewskiego 2, 11520 Ryn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 0-87 4293970, e-mail umig@ryn.pl, faks 874 218 034.
Adres strony internetowej (url): www.bip.miastoryn.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja budynków komunalnych oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni wokół tych budynków w Rynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą "Rewitalizacja budynków komunalnych oraz stworzenie przyjaznej przestrzeni wokół tych budynków w Rynie". Zamawiający dopuszcza składanie ofert dla całości zamówienia z podziałem na poszczególne budynki lub dla poszczególnych budynków - oferty częściowe: Część I - Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Partyzantów 3 w Rynie. Zakres prac do wykonania: 1. Prace rozbiórkowe: rozbiórka dachu (237,2m2), kominy (1 kpl.), tynki zewnętrzne (6m2), okna i drzwi (25szt.), tynki wew. (594m2), rozbiórka podłóg, schodów i części stropów, rozbiórka ścian, odgrzybianie, wywóz gruzu, rozbiórka budynku gospodarczego. 2. Roboty budowlane: izolacja istniejących ścian fundamentowych (86,8m2), kominy i wentylacja (1 kpl), pokrycie dachu (255,9m2), renowacja elewacji (337,7m2), stolarka okienna (27m2) i drzwiowa (39m2), podłogi, posadzki, strop poddasza, ściany parteru, ściany poddasza, schody i podjazd dla niepełnosprawnych, tynki wewnętrzne, roboty malarskie, budynek gospodarczy nowy. 3. Instalacje: wod-kan, gaz. (1 kpl.) 4. Instalacje elektryczne: rozdzielnia RG (1 kpl.), instalacja odgromowa (1 kpl.), Zasilanie WLZ, (1 kpl.), instalacja wyłącznika ppoż. (1kpl.) gniazda 230V (61szt.), oświetlenie (33 punkty), okablowanie, domofon (3szt.) 5. Instalacja c.o. 6. Zagospodarowanie terenu: zdjęcie humusu (370m2), parking (370m2), wiata drewniana (1 szt.), plac zabaw (1 kpl.), lampa LED (3 szt.), ławka drewniana (2 szt.) z koszem (1 szt.), ogrodzenie (110mb), zieleń (587m2). Część II - Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Nowickiego 3 w Rynie. Zakres prac do wykonania: 1. Roboty budowlane: roboty elewacyjne, schody, opaska (1 kpl.), roboty dekarskie, pokrycie dachowe (11,5m2), stolarka okienna (32,9m2) i drzwiowa (7,5m2), wyburzeniowe, przygotowawcze i wykończeniowe. 2. Instalacje: wod-kan, gaz. (1 kpl.). 3. Instalacje c. o. (kpl). 4. Instalacje elektryczne: Zasilanie WLZ, instalacja wyłącznika ppoż.(1 kpl.), instalacja odgromowa (1 kpl.), uziom fundamentów (1 kpl.), pomiary elektryczne zew.(1 kpl.), montaż i stawianie słupów oświetleniowych (8 kpl.), gniazda 230V (72szt.), gniazda telefoniczne (16szt), oświetlenie (29 punktów), dzwonek (4szt), instalacja oświetleniowa i okablowanie. 5. Zagospodarowanie terenu: roboty zewnętrzne, trzepak (1 szt.), wiata śmietnikowa (1 szt.), wiata drewniana (1 szt.), plac zabaw (1 kpl.), kosze na śmieci, ławki parkowe (6 kpl.), ogrodzenie (42mb). Część III - Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Traugutta 3 w Rynie. Zakres prac do wykonania: 1. Prace rozbiórkowe: rozbiórka dachu (136,5m2), kominy (1 kpl.), tynki zew. (178,4m2), okna (19,8m2), drzwi (21,4m2), tynki wew. (425m2), rozbiórka podłóg i części stropów i schodów (1kpl.), rozbiórka ścian, budynku gospodarczego (1szt.), odgrzybianie, wywóz gruzu. 2. Roboty budowlane: izolacja istniejących ścian fundamentowych (70m2), schody (1 kpl.), kominy i wentylacja (1 kpl.), konstrukcja więźby dachowej (1 kpl.), pokrycie dachu (136,5m2), renowacja elewacji (225,3m2), stolarka okienna (16,8m2) i drzwiowa (26,9m2), podłogi, posadzki, strop poddasza, ściany parteru, ściany poddasza, tynki wewnętrzne, roboty malarskie. 3. Instalacje: wod-kan, gaz. (1 kpl.). 4. Instalacje c. o. (kpl.). 5. Instalacje elektryczne: rozdzielnia RG (1 kpl.), instalacja odgromowa (1 kpl.), Zasilanie WLZ (1 kpl.), instalacja wyłącznika ppoż. (1kpl.), gniazda 230V (35szt.), oświetlenie ( 20 punktów), instalacja LAN (3szt.), rtv+sat (3szt.), domofon (3szt.), ppoż. (1 kpl.) okablowanie. 6. Zagospodarowanie terenu: zdjęcie humusu (135,5m2), parking (135,5m2), wiata drewniana (1 szt.), plac zabaw (1 kpl.), lampa LED (3 szt.), ławka drewniana z koszem (1 kpl.), ogrodzenie (60m2), zieleń (175m2). Część IV - Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Kopernika 12 w Rynie. Zakres prac do wykonania: 1. Prace rozbiórkowe: rozbiórka dachu (223,27m4), okna (13szt.), drzwi (5szt.), rozbiórka podłóg, części stropów, schodów (1kpl.), tynków, odgrzybianie, rozbiórka budynku gospodarczego (1szt.). 2. Roboty budowlane: schody (1 kpl), kominy i wentylacja (1 kpl.), konstrukcja więźby dachowej (1 kpl.), pokrycie dachu (230,73m2), renowacja elewacji (225,04m2), izolacja istniejących ścian fundamentowych (67,42m2), stolarka okienna (17 szt.) i drzwiowa (10 szt.), podłogi, posadzki, ściany parteru, ściany poddasza, strop nad parterem, strop strychu, tynki wewnętrzne, roboty malarskie, budynek gospodarczy nowy (1szt.). 3. Instalacje: wod-kan, gaz (1 kpl.). 4. Instalacje c. o. (1 kpl.). 5. Instalacje elektryczne: rozdzielnica RG (1 kpl.), instalacja odgromowa (1 kpl.), Zasilanie WLZ (1 kpl.), gniazda 230V (48szt.), oświetlenie (26 punktów) instalacja LAN (5szt.), rtv+sat (5szt.), domofon (5szt.) instalacja wyłącznika ppoż. (1 kpl.), okablowanie. 6. Zagospodarowanie terenu: zdjęcie humusu (105,5m2), parking (105,5m2), wiata drewniana (1 szt.), plac zabaw (1 kpl.), lampa LED (3 szt.), ławka drewniana (2 szt.), ogrodzenie (53mb), zieleń (165m2). Część V - Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Kościuszki 7 w Rynie. Zakres prac do wykonania: 1. Prace rozbiórkowe: rozbiórka części dachu (274,4m2), kominy (1 kpl.), tynki zewnętrzne, okna i drzwi (16szt.), tynki wewnętrzne, rozbiórka podłóg i części stropów, ścian, przedsionków, odgrzybianie, wywóz gruzu, rozbiórka kostki brukowej. 2. Roboty budowlane: izolacja istniejących ścian fundamentowych (69m2), kominy i wentylacja (1 kpl.), konstrukcja więźby dachowej (1 kpl.), pokrycie dachu (270,4m2), stolarka okienna (25 szt.) i drzwiowa (18 szt.), renowacja elewacji (163,5m2), podłogi, posadzki, strop poddasza, ściany parteru, ściany poddasza, tynki wewnętrzne, roboty malarskie, podesty pod domem, renowacja schodów drewnianych (1 kpl.), budynek gospodarczy nowy, odtworzenie nawierzchni z kostki brukowej. 3. Instalacje: wod-kan, gaz. (1 kpl.). 4. Instalacje c. o. (1 kpl.). 5. Instalacje elektryczne: rozdzielnica RG (1 kpl.), instalacja odgromowa (1 kpl.), Zasilanie WLZ (1 kpl.), instalacja wyłącznika ppoż. (1 kpl.), gniazda 230V (48szt.), oświetlenie ( 32 szt.), instalacja LAN (6szt.), rtv+sat (6szt.), domofon (3szt.), okablowanie. 6. Zagospodarowanie terenu: zdjęcie humusu (238,4m2), parking (238,4m2), wiata drewniana (1 szt.), plac zabaw (1 kpl.), lampa LED (3 szt.), ławka drewniana z koszem (1 kpl.), ogrodzenie (62mb), zieleń (135,8m2)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.26.90 - Remont starych budynków


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Partyzantów 3 w Rynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 954826.37
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN
Email wykonawcy: swniegocin@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Mazurska 3
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1076633.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1076633.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1259999.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Nowickiego 3 w Rynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 813475.39
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN
Email wykonawcy: sw niegocin@wp.pl
Adres pocztowy: Ul. Mazurska 3
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 904021.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 904021.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 904021.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Traugutta 3 w Rynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 584396.07
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 645961.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 645961.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645961.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Kopernika 12 w Rynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 727406.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN
Email wykonawcy: swniegocin@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mazurska 3
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 811456.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 811456.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 811456.08
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Rewitalizacja budynku komunalnego przy ul. Kościuszki 7 w Rynie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 858319.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Wielobranżowa NIEGOCIN
Email wykonawcy: swniegocin@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Mazurska 3
Kod pocztowy: 11-500
Miejscowość: Giżycko
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 957258.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 957258.66
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1102311.31
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.