eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szubin › Remont kompleksu dróg gminnych na terenie Leśnictwa Nakło

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-08-01

Ogłoszenie nr 500181704-N-2018 z dnia 01-08-2018 r.

Nadleśnictwo Szubin: Remont kompleksu dróg gminnych na terenie Leśnictwa Nakło

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564521-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Szubin, Krajowy numer identyfikacyjny 9055076200000, ul. Szubin Wieś 52, 89-200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3910310, e-mail szubin@torun.lasy.gov.pl, faks 523 910 337.
Adres strony internetowej (url): www.szubin.torun.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont kompleksu dróg gminnych na terenie Leśnictwa Nakło

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem funkcji kierownika robót, polegających na remoncie kompleksu gruntowych dróg gminnych położonych na terenie Leśnictwa Nakło w miejscowościach Rozwarzyn, Polichno, Karnówko - gmina Nakło oraz miejscowościach Studzienki, Sipiory, Józefkowo - gmina Kcynia, o łącznej długości 17 808,00m. Zamówienie dotyczy remontów dróg położonych na obszarach objętych usuwaniem skutków siły wyższej - huraganu w dniach 11-12 sierpnia 2017r. Zakłada się przebieg dróg po istniejącej konfiguracji terenu. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części: 1.1 Część 1 zamówienia - Remont 4 odcinków dróg gminnych w miejscowości Rozwarzyn, Studzienki, Polichno, Sipiory. Zamówienie obejmuje remont 4 odcinków gruntowych dróg gminnych oznaczonych w dokumentacji projektowej numerami 1, 4, 8, 9 o łącznej długości 9145m, położonych w miejscowości Rozwarzyn i Polichno, gmina Nakło oraz Studzienki i Sipiory, gmina Kcynia. W ciągu remontowanych dróg wyznaczono odcinki przeznaczone do utwardzenia kruszywem betonowym gr. 22cm oraz odcinki przeznaczone do mechanicznego wyrównania, wyprofilowania i zagęszczenia. Łączna powierzchni odcinków przeznaczonych do utwardzenia wynosi 10 535m2, łączna powierzchnia odcinków przeznaczonych do równania, profilowania i zagęszczania wynosi 36 070m2 1.2 Część 2 zamówienia - Remont 5 odcinków dróg gminnych w miejscowości Sipiory, Polichno, Józefkowo, Karnówko, . Zamówienie obejmuje remont 5 odcinków gruntowych dróg gminnych oznaczonych w dokumentacji projektowej numerami 2, 5, 6, 7, 11 o łącznej długości 8663m, położonych w miejscowości Polichno i Karnówko, gmina Nakło oraz Sipiory i Józefkowo, gmina Kcynia. W ciągu remontowanych dróg wyznaczono odcinki przeznaczone do utwardzenia kruszywem betonowym gr. 22cm oraz odcinki przeznaczone do mechanicznego wyrównania, wyprofilowania i zagęszczenia. Łączna powierzchnia odcinków przeznaczonych do utwardzenia wynosi 9580m2, łączna powierzchnia odcinków przeznaczonych do równania, profilowania i zagęszczania wynosi 34 845m2. Ogólny zakres robót dla odcinków przeznaczonych do utwardzenia: - wykonanie robót pomiarowych, - zdjęcie humusu i darniny ze złożeniem poza pas drogowy, - wyprofilowanie i zagęszczenie koryta pod warstwy konstrukcyjne, - wykonanie podbudowy (warstwa dolna) z gruzu betonowego frakcji 0-63,5mm, gr. 15cm, - wykonanie nawierzchni (warstwa górna) z gruzu betonowego frakcji 0-40mm, gr. 7cm. Ogólny zakres robót dla odcinków przeznaczonych do mechanicznego równania, profilowania i zagęszczania: Zakres robót obejmuje spulchnienie, wyrównanie podłużne i poprzeczne korpusu drogi równiarką samojezdną z przemieszczeniem nadmiaru gruntu ze skraju na środek drogi w celu nadania jej prawidłowych spadków poprzecznych z jednoczesną likwidacją ubytków nawierzchni, zaniżeń, kolein wraz z odpowiednim zagęszczeniem walcem samojezdnym o masie min. 6t. Prace należy przeprowadzić przy odpowiedniej wilgotności podłoża, gwarantującej utrzymanie stabilności równanej powierzchni. Podłoże gruntowe powinno być tak zagęszczone, aby poruszające się pojazdy nie pozostawiały wyraźnych śladów. Nie dopuszcza się pozostawienia na poboczach drogi mas ziemnych utrudniających odpływ wody z jezdni. Projektowane parametry remontowanych fragmentów dróg: - długość całkowita odcinków dróg objętych remontem - 17 808 m, - łączna powierzchnia przeznaczona do utwardzenia 20 115m2, - łączna powierzchnia przeznaczona do mechanicznego równania, profilowania i zagęszczania wynosi 70 915m2, - rodzaj nawierzchni - twarda, nieulepszona z gruzu betonowego oraz nawierzchnia gruntowa. - prędkość projektowana 30 km/h, - obciążenie 100 kN/oś, - szerokość jezdni 3,50m (utwardzona) oraz 5,0m (gruntowa) - pochylenie poprzeczne jezdni - 3%, profil daszkowy, - szerokość poboczy 2x0,75m 2. Szczegółowy zakres i technologia robót określona jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Ze względu na realizację przedmiotu zamówienia na obszarach objętych usuwaniem skutków siły wyższej, na których odbywa się ruch pojazdów wysokotonażowych z drewnem o natężeniu kilkakrotnie przekraczającym dotychczasowy rozmiar, w związku z czym stan techniczny drogi w stosunku do określonego w dokumentacji projektowej może ulec zmianie, Zamawiający dopuszcza możliwość korekt zmniejszających i zwiększających zakres robót, zmian lokalizacji oraz długości odcinków. Zastrzega się, iż wartość korekt zwiększających nie może przekroczyć 15% wynagrodzenia brutto określonego w umowie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont 4 odcinków dróg gminnych w miejscowości Rozwarzyn, Studzienki, Polichno, Sipiory.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 367359.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Inoplant sp. z o. o. sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sójkowo9
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479799.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479799.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 674184.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont 5 odcinków dróg gminnych w miejscowości Sipiory, Polichno, Józefkowo, KArnówko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 336525.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kowalski BUdownictwo sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 12
Kod pocztowy: 88-400
Miejscowość: Żnin
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 494904.12
Oferta z najniższą ceną/kosztem 494904.12
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 532599.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.