eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remont budynku biurowo - sztabowego nr 1 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w Koszalinie, realizowany na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500181223-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy: Remont budynku biurowo - sztabowego nr 1 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w Koszalinie, realizowany na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572242-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500134579-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 33120312800000, ul. 4 Marca 3, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, e-mail 17wog.przetargi@ron.mil.pl, 17wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 45 62 44.
Adres strony internetowej (url): www.17wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont budynku biurowo - sztabowego nr 1 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w Koszalinie, realizowany na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

39/WOG/RB/Infrastr./18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku biurowo - sztabowego nr 1 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w Koszalinie, realizowany na rzecz 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o Przedmiar robót - załącznik nr 1 do SIWZ oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 2 do SIWZ i Ekspertyzy Technicznej - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Parametry techniczne obiektu: 1) Kubatura - 19574 m3. 2) Powierzchnia użytkowa - 4169,32 m2. 3) Powierzchnia zabudowy - 3639,3 m2. 4) Budynek murowany, czterokondygnacyjny. 5) Konstrukcja dachowa stroma, drewniana, kryta dachówką karpiówką ceramiczną. 6) Rok budowy lata trzydzieste XX wieku. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej w postaci Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót i Ekspertyzy Technicznej. 4. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany na podstawie dokumentacji projektowej tj. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót z załącznikami, rysunków i szkiców i Ekspertyzy Technicznej. 5. Wykonawca powinien wykonać wszystkie roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 6. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21), Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych, a pozostałe materiały np. z rozbiórki nie podlegające utylizacji zgodnie z w/w ustawą Zamawiający pozostawia do dyspozycji Wykonawcy. 7. Oznaczenie CPV przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień: 1) 45000000-7 - Roboty budowlane. 2) 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe. 3) 45310000-3 - Roboty instalacyjne eklektyczne. 4) 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 5) 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania. 6) 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych. 7) 45421000-4 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów. 8) 45442100-8 - Roboty malarskie. 9) 45454100-5 - Odnawianie. 10) 90500000-2 - Wywóz gruzu i odpadów. 8. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia jest budynek biurowo - sztabowy nr 1 zlokalizowany na terenie kompleksu wojskowego w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66. 9. Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej w miejscu prowadzenia robót w celu zapoznania się ze stanem faktycznym. 1) W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną - W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z osobą odpowiedzialną - Roman SŁUGOCKI, numer telefonu 261 45 7084 lub 885 210 117, Janusz BURZYŃSKI, numer telefonu 261 45 6604. 2) Wizja lokalna o której mowa powyżej, nie jest zebraniem Wykonawców, o którym mowa w art. 38 ust. 3 uPzp. 3) Prowadzenie ustaleń z w/w osobami nie jest wiążące. Wszelkie merytoryczne zapytania, które wystąpią w trakcie jaki i po dokonaniu wizji lokalnej należy kierować do Zamawiającego w formie pisemnej, z uwzględnieniem art. 38 ust. 1 uPzp 10. Zamawiający stawia wymóg zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji robót/prac (art. 29 ust. 3a uPzp). Zamawiający przy realizacji zamówienia wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących w czynności w zakresie (szczegółowy zakres w załączniku nr 6 do projektu umowy): 1) Prace naprawcze w pomieszczeniu nr 202: a) Naprawa podciągów w pomieszczeniu nr 202: ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Montaż zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej ? Wykonanie podpór zabezpieczających b) Naprawa płyty w pomieszczeniu nr 202: ? Skucie powierzchni betonu grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Montaż zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej c) Naprawa ścian wewnętrznych: ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Wykonanie powłoki naprawczej 2) Prace naprawcze w pomieszczeniu nr 201: a) Naprawa słupów nr 1, 2, 3, 4 w pomieszczeniu nr 201: ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Montaż zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej b) Naprawa słupów 1/S, 2/S w pomieszczeniu nr 201 ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Montaż zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej ? Naprawa słupa nr 3/S, 2/S w pomieszczeniu nr 201 ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Montaż zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej c) Naprawa podciągów i żeber w pomieszczeniu nr 201 ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Montaż zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej ? Wykonanie podpór zabezpieczających d) Naprawa ścian wewnętrznych ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Wykonanie powłoki naprawczej ? Naprawa płyt stropowych 3) Prace naprawcze w pomieszczeniu nr 104: a) Naprawa słupów nr 1, 2, 3 w pomieszczeniu nr 104: ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej b) Naprawa podciągów w pomieszczeniu nr 104: ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Czyszczenie istniejącego zbrojenia ? Wykonanie powłoki naprawczej ? Wykonanie podpór zabezpieczających c) Naprawa ścian wewnętrznych ? Skucie powierzchni betonu o grubości 3 cm ? Wykonanie powłoki naprawczej d) Naprawa płyt stropowych 4) Rozebranie i montaż platform stalowych. 5) Wywóz i utylizacja odpadów. 6) Roboty budowlane nie objęte ekspertyzą techniczną: a) Roboty rozbiórkowe i montażowe b) Montaż stolarki okiennej - piwnice + parter c) Montaż stolarki okiennej - parter d) Montaż stolarki drzwiowej e) Montaż stolarki okiennej - I piętro f) Montaż stolarki okiennej - II piętro g) Roboty instalacji sanitarnych h) Roboty instalacji centralnego ogrzewania. Centralnego ogrzewania - roboty demontażowe i) Roboty montażowe j) Prace remontowe sali wykładowej k) Roboty demontażowe l) Roboty malarskie m) Roboty posadzkowe n) Prace remontowe korytarza - parter o) Roboty instalacji elektrycznych ? jeżeli w/w czynności są wykonywane pod nadzorem kierownika budowy, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 11. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę skierowanych do realizacji zamówienia publicznego - zgodnie z częścią XX pkt 1 ppkt 2 niniejszej SIWZ. 12. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, o których mowa pkt. 10 i 11, określono w § 5 ust. 29-34 i § 12 ust. 1 pkt 11, projektu umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 13. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wskazania powierzonego zakresu zamówienia oraz firm podwykonawców w załączniku nr 4 do SIWZ - Formularz oferty: 1) Zamawiający w oparciu o art. 36b ust. 1 uPzp żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 2) Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w realizację zamówienia. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych o czym mówi art. 36b ust. 1a uPzp. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 36b ust. 2 uPzp. 4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, dalszym podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia, zgodnie z art. 36ba ust. 4 uPzp 5) Szczegółowe wymagania dotyczące podwykonawstwa zawarte zostały w § 18 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45310000-3, 45330000-9, 45331100-7, 45400000-1, 45421000-4, 45442100-8, 45454100-5, 90500000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 977215.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych "LEŚ" Paweł Leś
Email wykonawcy: pub.les@wp.pl
Adres pocztowy: ŻYDOWO 88 A
Kod pocztowy: 76-012
Miejscowość: Żydowo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1379096.91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1379096.91
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1379096.91
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.