To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500180994-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Powiat Wąbrzeski: Przebudowa drogi powiatowej nr 1710C Etap III od km 5+140 do km 11+662
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566410-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 566410-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Wąbrzeski, Krajowy numer identyfikacyjny 871118773,
ul. Wolności
44,
87-200
Wąbrzeźno, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
+48566882745, e-mail
ag@wabrzezno.pl, faks
+48566882759.
Adres strony internetowej (url): https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1710C Etap III od km 5+140 do km 11+662
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):AG.272.17.2018.SM
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projekt "Przebudowa drogi powiatowej nr 1710C Etap III od km 5+140 do km 11+662" obejmuje swym zakresem: a) przebudowę nawierzchni wraz z poszerzeniami na długości 6,522 km, b) budowę chodnika o szerokości 1,5 m, na powierzchni 1039,0 m², c) umocnienie poboczy gruntowych tłuczniem na szerokości 0,5 m obustronnie - 6600 m², d) przebudowę zjazdów o nawierzchni gruntowej na zjazdy o nawierzchni bitumicznej i z kostki betonowej - 67 szt., e) przebudowę skrzyżowań z drogami powiatowymi - 2 szt., f) przebudowę skrzyżowań z drogami gminnymi - 7 szt., g) budowę zatok autobusowych - 4 szt., h) budowę nowego oświetlenia chodnika - 31 szt. lamp solarnych + 2 szt. lamp solarnych - doświetlenie przejść dla pieszych, i) wymianę oznakowania pionowego na odblaskowe II generacji - 72 szt., j) budowa azylu na przejściu dla pieszych - 1 szt., k) wykonanie oznakowania poziomego - 4699,5 m², l) montaż barier stalowych wysięgnikowych - 464 m, m) zwiększenie klasy obciążenia z 80 kN/oś do 115 kN/oś, n) odtworzenie i oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych - 6522 m, o) urządzenie trawników - 3688 m². Przebudowa drogi powiatowej nr 1710C Etap III realizowana jest na terenie gminy wiejskiej Książki, natomiast cała droga znajduje się na terenie gminy miejskiej Wąbrzeźno, gminy wiejskiej Ryńsk oraz gminy wiejskiej Książki. Jest to droga, łącząca miejscowość Wąbrzeźno (ok. 13877 mieszkańców) i Książki (ok. 1960 mieszkańców). Drogą tą odbywa się transport zbiorowy w ciągu całego roku, oraz zwiększony w okresie szkolnym, dowożący młodzież z Gminy Książki do szkół ponadgimnazjalnych w Wąbrzeźnie. Inwestycja wpłynie na poprawę warunków transportu i komunikacji, poprawi mobilność zawodową mieszkańców. Realizacja projektu zwiększy atrakcyjność inwestycyjną Powiatu Wąbrzeskiego i Gminy Książki, wpłynie na polepszenie układu komunikacyjnego i może przyczynić się do wzrostu możliwości zatrudnienia okolicznych mieszkańców. Pełen opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przekazanej dokumentacji przetargowej (dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne, przedmiar robót) - załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres zamówienia jest sumą: projektu pn. Zgłoszenie robót budowlanych, specyfikacji technicznej zawartej w opracowaniu pn. Projekt wykonawczy, przedmiaru robót budowlanych zawartego w Kosztorysie ofertowym oraz Projekcie stałej organizacji ruchu. 5.3. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót zgodnie z przekazaną dokumentacją projektową - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do wbudowania materiałów zgodnie z obowiązującymi normami oraz przedłożenia Zamawiającemu atestów na wbudowane materiały dotyczące przedmiotu zamówienia. 5.4. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić roboty tak, aby możliwy był ruch kołowy i pieszy przez cały okres ich trwania oraz do oznakowania wykonywanych robót, pracującego sprzętu oraz zabezpieczenia pracowników. Oznakowanie i zabezpieczenie robót musi być zgodne z zaakceptowanym przez Zamawiającego projektem organizacji ruchu. Projekt organizacji ruchu na czas wykonywania robót winien być sporządzony przez Wykonawcę i zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem. Wykonawca zobowiązany jest na swój koszt m.in.: 1) zapewnić kompletne kierownictwo, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad, oraz wyznaczyć kierownika robót budowlanych, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane. Kierownik robót budowlanych nie musi być zatrudniony w oparciu o umowę o pracę. 2)pełnić funkcje koordynacyjne w stosunku do robót realizowanych przez podwykonawców, 3)zapewnić ciągły nadzór nad pracownikami wykonującymi roboty, 4)ponosić odpowiedzialności za wykonanie robót, tj. zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno - techniczne stosowane na placu budowy, 5)zapewnić specjalistyczne kierownictwo i montaż dla dostarczonych przez siebie maszyn i urządzeń, 6)w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót, ich części bądź urządzeń w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienie ich i doprowadzenie do stanu poprzedniego, 7)usuwać i składować wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne, 8)wykonać projekt i zabezpieczenie organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych, 9)doprowadzić teren przyległy (do placu budowy) do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót budowlanych (np. przywrócenia do stanu pierwotnego pobocza i terenów zielonych), 10)demontować, naprawiać, montować ogrodzenia posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 11)transportować materiał uzyskany z robót ziemnych na odległość do 5km lub w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 12)zorganizować, zabezpieczyć, utrzymać i zlikwidować plac budowy, 13)dokonać odbioru wykonanych robót wraz z wykonaniem wymaganych prób i badań, 14) zapewnić pełną obsługę geodezyjną oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, 15) wykonywać wszelkie inne obowiązki, zgodnie z zapisami SIWZ. Wykonawca przedłoży zamawiającemu zatwierdzony i uzgodniony projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz powiadomi na piśmie właścicieli sieci technicznych znajdujących się w obszarze robót o terminie rozpoczęcia robót i dostarczenia zamawiającemu kopii potwierdzających wykonanie tych zawiadomień 5.5 Ponadto: 1) Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu drogowego stosowania jej przy realizacji zadania zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 266, 352.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków Technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. nr 220 poz. 2181 z późń. zm.) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2003 r. nr 177 poz. 1729) Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. 2002 r. nr 170 poz. 1393 ze zm.) 2) Cena ryczałtowa wykonania zamówienia podana przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ostateczną i nie może podlegać jakimkolwiek podwyżkom. Cena ryczałtowa oferty stanowi indywidualne ryzyko Wykonawcy. 3) Rozliczenia i płatności zostały określone w SIWZ i postanowieniach umowy. UWAGA !!! Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, a tym samym nie zawrzeć umowy z Wykonawcą, jeżeli nie zostanie zawarta umowa o dofinansowanie w ramach Rządowego programu na rzecz rozwoju oraz konkurencyjności poprzez wsparcie lokalnej infrastruktury drogowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5561137.49
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych DROBUD Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6888901.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WĄBRZEŹNA
więcej: przetargi w Wąbrzeźnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 573 od km 33+170 do km 37+700 odc. Szczawin Borowy - Suserz - nr postępowania 094/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 544 na wybranych odcinkach: km 80+631 (82+951) - km 81+886 (84+206), 92+157 (94+470) - 92+837 (95+150) i 110+222 (112+542) -111+032 (113+352) - nr postępowania 104/24
- Wymiana uszkodzonych płyt betonowych oraz remont odwodnienia liniowego i uszczelnienia płyt betonowych na DPG w Hrebennem.
- Zwiększanie dostępności do terenów inwestycyjnych na terenie Gminy Radwanice.
- Budowa oraz przebudowa dróg na terenie gminy Gzy
- "Budowa suchego zbiornika retencyjnego na rowie H14 w Krzyżanowicach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.