Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-31
Ogłoszenie nr 500180473-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.
Katowice:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 591465-N-2018
Data: 20/07/2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 27050488900000,
ul. Al. Korfantego
38,
40161
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
32 3927171, 3927202, e-mail
biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, dciesielska@gtl.com.pl, faks
323 927 376.
Adres strony internetowej (url):
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji:
Punkt:
W ogłoszeniu jest:
1. Po zgłoszeniu się do e-aukcji, do czasu otwarcia rundy kontrolnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w formie skanów za pośrednictwem platformy proe.biz następujących dokumentów: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot.: oposiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; oposiadania wiedzy i doświadczenia; odysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; oznajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające realizację zamówienia; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, c) Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, d) Karty charakterystyko oferowanych produktów. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym oraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Po zakończeniu e-aukcji, Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas e-aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda nie później niż na dwa dni przez podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przestawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
W ogłoszeniu powinno być:
1. Po zgłoszeniu się do e-aukcji, do czasu otwarcia rundy kontrolnej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w formie skanów za pośrednictwem platformy proe.biz następujących dokumentów: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A., zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dot.: oposiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; oposiadania wiedzy i doświadczenia; odysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; oznajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające realizację zamówienia; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia, c) Oświadczenie, że Wykonawca wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia. 2. Dokumenty mają być sporządzone w języku polskim, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym oraz z pieczątką imienną. W zastępstwie pieczęci imiennych wymagany jest czytelny podpis. Jeśli dokumenty będą podpisane przez osobę, której umocowanie nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej, wówczas wraz z przekazanymi dokumentami należy złożyć stosowne pełnomocnictwo. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający samodzielnie pobierze z bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Po zakończeniu e-aukcji, Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas e-aukcji najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. 5. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda nie później niż na dwa dni przez podpisaniem umowy w sprawie zamówienia przestawienia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa 1 szt pojazdu samochodowego w 100% elektrycznego typu MINIVAN lub FURGON
- "Zakup i dostawa sprzętu i akcesoriów sportowych w ramach Budżetu Obywatelskiego, Inicjatyw Lokalnych i ze środków własnych"
- Usługa druku i oprawy książki pt. "Z miłości do gróni...".
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, małżonków/partnerów życiowych oraz pełnoletnich dzieci pracowników Komunalnego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
- Remont dachu budynku przy ul. Techników 31b w Katowicach
- zakup przenośnego urządzenia rentgenowskiego (RTG)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.