eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › Renowacja murów obronnych wraz z zagospodarowaniem działek nr 2406/222 i 3679/181 oraz budowa budynku technicznego, zewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w ramach projektu pn"Renowacja murów obronnych w Żorach i przeznaczenie go na cele kulturalne" dofinansowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180364-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Miejska Żory: Renowacja murów obronnych wraz z zagospodarowaniem działek nr 2406/222 i 3679/181 oraz budowa budynku technicznego, zewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w ramach projektu pn: "Renowacja murów obronnych w Żorach i przeznaczenie go na cele kulturalne" dofinansowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Renowacja fragmentu murów obronnych w Żorach i przeznaczenie go na cele kulturalne"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 567532-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500142776-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Żory, Krajowy numer identyfikacyjny 27625554200000, ul. Al. Wojska Polskiego 25, 44240 Żory, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 348 245, e-mail umzory@um.zory.pl, faks 324 348 248.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zory.pl/?c=7074

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Renowacja murów obronnych wraz z zagospodarowaniem działek nr 2406/222 i 3679/181 oraz budowa budynku technicznego, zewnętrznej instalacji elektrycznej i oświetlenia w ramach projektu pn: "Renowacja murów obronnych w Żorach i przeznaczenie go na cele kulturalne" dofinansowanego w ramach RPO WSL na lata 2014-2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zagospodarowanie działek między ulicami Bramkową i Ogrodową. Projektowane zagospodarowanie terenu od strony południowej składać się będzie z: - traktu pieszego, pochylni dla osób niepełnosprawnych, z wykończeniem nawierzchni deską tarasową ryflowaną z modrzewia syberyjskiego, - placu rekreacyjnego i widowni w układzie amfiteatralnym o nawierzchni zielonej (biologicznie czynnej), - sceny wielofunkcyjnej i ścieżki rowerowej, o nawierzchni z kruszywa mineralnego o obłych (nie ostrych) krawędziach , - otworu w istniejącym murze obronnym, przez który traktem pieszym będzie można przejść w kierunku Rynku wzdłuż ulicy Koszarowej, - budynku technicznego, jednokondygnacyjnego o pow. 81,00 m2 o betonowych ścianach obłożonych panelami z blachy o kolorze i strukturze rdzy, - obiektów niekubaturowych, typu: balustrady przeszklone z elementów ze stali nierdzewnej, donic i siedzisk betonowych, - odtworzonej uliczki "przymurnej" o nawierzchni z kamienia wapiennego, - żelbetowych schodów terenowych, Dla wydzielenia przestrzeni publicznej na działce 3679/181 z uwagi na różnice rzędnych terenu w stosunku do terenu na działkach sąsiednich będzie koniecznym wykonanie murów oporowych. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania: Powierzchnia terenu 2694,44 m2 Powierzchnia biologicznie czynna 1016,08 m2 Powierzchnia zabudowy 86,24 m2 Powierzchnia utwardzona 1592,12 m2

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45111000-8, 45233222-1, 45113000-2, 45111200-0, 45111100-9, 45453100-8, 45453000-7, 45442300-0, 45262100-2, 45262512-3, 45454100-5, 45443000-4, 45261000-4, 45261320-3, 45262500-6, 45421000-4, 45421100-5, 45432100-5, 45320000-6, 45233250-6, 45231110-9, 45300000-0, 45315700-5, 45317000-2, 45111200-0, 45332000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2925704.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DeS Henryk Dowgier, Anna Dowgier Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kronikarza Galla 5/1
Kod pocztowy: 30-053
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2999991.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2999991.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3500000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.