eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie mienia Spółek Miejskich w okresie od 01 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2021 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180224-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Gmina Miasto Kołobrzeg: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie mienia Spółek Miejskich w okresie od 01 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2021 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572151-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500140799-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie przeprowadza Gmina Miasto Kołobrzeg- Urząd Miasta, w imieniu spółek miejskich: 1) Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. 2) Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.; 3) Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. 4) Miejski Zakład Zieleni Dróg i Ochrony Środowiska Sp. z o.o. 5) Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg Sp. z o.o.

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ul. Artyleryjska 3 Kołobrzeg 78-100 Polska Osoba do kontaktów: Urszula Pustelnik Tel.: +48 943551590 E-mail: u.pustelnik@um.kolobrzeg.pl Faks: +48 943523769 Kod NUTS: PL426
Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. ul. Kołłątaja 3 Kołobrzeg 78-100 Polska Osoba do kontaktów: Urszula Pustelnik Tel.: +48 943551590 E-mail: u.pustelnik@um.kolobrzeg.pl Faks: +48 943523769 Kod NUTS: PL426 Adresy internetowe: Główny adres: www.kolobrzeg.pl
Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ul. Artyleryjska 3 Kołobrzeg 78-100 Polska Osoba do kontaktów: Urszula Pustelnik Tel.: +48 943551590 E-mail: u.pustelnik@um.kolobrzeg.pl Faks: +48 943523769 Kod NUTS: PL426 Adresy internetowe: Główny adres: www.kolobrzeg.pl
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. ul. 6 Dywizji Piechoty 60 Kołobrzeg 78-100 Polska Osoba do kontaktów: Urszula Pustelnik Tel.: +48 943551590 E-mail: u.pustelnik@um.kolobrzeg.pl Faks: +48 943523769 Kod NUTS: PL426 Adresy internetowe: Główny adres: www.kolobrzeg.pl
Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg sp. z o. o. ul. Portowa 41 Kołobrzeg 78-100 Polska Osoba do kontaktów: Urszula Pustelnik Tel.: +48 943551590 E-mail: u.pustelnik@um.kolobrzeg.pl Faks: +48 943523769 Kod NUTS: PL426 Adresy internetowe: Główny adres: www.kolobrzeg.pl


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Kołobrzeg, Krajowy numer identyfikacyjny 330920736, ul. ul. Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. +48 94 35 51 580, e-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl, faks +48 94 35 237 69.
Adres strony internetowej (url): www.kolobrzeg.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Każdy z Zamawiających zawrze indywidualnie umowę z Wykonawcą.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie mienia Spółek Miejskich w okresie od 01 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2021 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZ.271.45.2018.II

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie mienia Spółek Miejskich w okresie od 01 sierpnia 2018 roku do 31 lipca 2021 roku w zakresie: o CPV 66516000-0 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o CPV 66515100-4, 66515400-7 - Ubezpieczenie od ognia i od skutków żywiołów (ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych) o CPV 66515000-3 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty o CPV 66516300-3 - Ubezpieczenie jednostek pływających od odpowiedzialności cywilnej Zakres zamówienia obejmuje: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenie mienia Spółek Miejskich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Rozdziale IV SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66516000-0


Dodatkowe kody CPV: 66515100-4, 66515400-7, 66515000-3, 66516300-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 850711.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji "Warta" S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chmielna 85/87
Kod pocztowy: 00-805
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 850711.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 850711.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1123970.07
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Każdy z wykonawców zawarł oosbna umowę w wybranym wykonawcą: 1. Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. - umowa zawarta na kwotę 141618.30 PLN. 2. Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o. - umowa zawarta na kwotę 94198.50 PLN. 3. Miejskie Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. - umowa zawarta na kwotę 326085.15 PLN. 4. Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. - umowa zawarta na kwotę 164546.25 PLN. 5. Zarząd Portu Morskiego Kołobrzeg sp. z o. o. - umowa zawarta na kwotę 124263.08 PLN.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.