eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących eksploatowanych w ŁOR i 21 BP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-31

Ogłoszenie nr 500180145-N-2018 z dnia 31-07-2018 r.

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących eksploatowanych w ŁOR i 21 BP

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573216-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Łódzki Oddział Regionalny, Krajowy numer identyfikacyjny 1061308300108, ul. Al. J. Piłsudskiego 84, 92202 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 426 756 700, e-mail lodzki@arimr.gov.pl, faks (042) 674 60 92.
Adres strony internetowej (url): www.arimr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących eksploatowanych w ŁOR i 21 BP

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BOR05.2610.05.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, rozładunek wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń kopiująco-drukujących eksploatowanych w Łódzkim Oddziale Regionalnym oraz Biurach Powiatowych ARiMR, a także bezpłatny odbiór po wykorzystaniu przez Zamawiającego zużytych materiałów eksploatacyjnych z bieżącego jak i z poprzednich postępowań. Zużyte materiały eksploatacyjne mogą pochodzić z innych niż wymienione w postępowaniu urządzeń drukujących używanych przez Zamawiającego. Dostawy będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Część I zamówienia - materiały eksploatacyjne do urządzeń Lexmark. Część II zamówienia - materiały eksploatacyjne do pozostałych urządzeń. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z 2 części zamówienia. 3. W skład zamówienia mogą wchodzić fabrycznie nowe, oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta urządzenia lub równoważne w rozumieniu SIWZ. 4. Szczegółowy wykaz materiałów eksploatacyjnych zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą: 5.1. Być fabrycznie nowe. 5.2. Zostać dostarczone w oryginalnym opakowaniu producenta, muszą posiadać na opakowaniu nazwę producenta, opis zawartości, datę przydatności do użytkowania i numer katalogowy. W przypadku dostawy materiałów równoważnych wymagane jest podanie na opakowaniu oznaczenia oryginalnego materiału eksploatacyjnego, którego dotyczy dany materiał równoważny lub nazwy urządzeń, dla których są przeznaczone. 5.3. Posiadać datę ważności nie krótszą niż 24 miesiące od daty dostarczenia Zamawiającemu. 6. Przez oryginalne materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie takie, które są firmowane przez producentów urządzeń, do których mają być zastosowane, oryginalnie zapakowane i opatrzone logo producentów odpowiedniego sprzętu, nie będące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane. 7. Za fabrycznie nowe materiały eksploatacyjne Zamawiający uznaje materiały, do produkcji których zostały wykorzystane półprodukty w 100% nowe. 8. Za materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych nie gorszych niż wskazane: 8.1. Fabrycznie nowy, nieregenerowany, czyli przy jego produkcji musi być wykorzystane 100% nowych półproduktów. 8.2. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada inteligentny układ elektroniczny - chip - przekazujący informację o stanie zużycia, produkt równoważny posiada układ analogicznie działający, który nie jest wykrywany przez urządzenie jako nieoryginalny 8.3. Hermetycznie zapakowany, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych. 8.4. Wydajność jest nie mniejsza niż materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu. 8.5. Jakość wydruku jest nie gorsza niż materiału oryginalnego zalecanego przez producenta sprzętu. 8.6. Który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu monitorując stan zasobów. 8.7. Który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych oraz innej własności intelektualnej. 9. Dostawa materiałów eksploatacyjnych i odbiór zużytych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie sukcesywnie w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia pocztą elektroniczną lub faksem. 10. Zamawiający ma prawo zażądać w okresie obowiązywania umowy dostarczenia dokumentów będących potwierdzeniem równoważności, tj. raportów z testów wydajności wg normy jakości ISO 19752:2004, 19798:2007, 24712:2007, 24711:2007, informujących o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą (przedstawiona dokumentacja musi zawierać sformułowania jednoznacznie wskazujące na produkt, którego dotyczą), wystawionych przez instytucje uprawnione do wydawania takich dokumentów. Przez instytucje uprawnione Zamawiający rozumie niezależne, zewnętrzne podmioty trzecie, uprawnione do kontroli oferowanych wyrobów będących przedmiotem dostawy, które powinny posiadać stosowną akredytację pod kątem wymogów przywołanych w SIWZ norm ISO. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ostatecznej liczby zamawianych materiałów eksploatacyjnych lub do dokonania zmian ilościowych w ramach poszczególnych rodzajów materiałów eksploatacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmiany ilości poszczególnych artykułów polegającej na zwiększeniu ilości zamawianych w trakcie realizacji umowy towarów jednego typu kosztem zmniejszenia ilości zamawianych towarów innych typów w ramach wartości umowy brutto. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia. Ilości wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli załącznika nr 1 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie 80% ceny podanej w formularzu ofertowym dla Części I zamówienia i 70% ceny podanej w formularzu ofertowym dla Części II zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 30124300-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: materiały eksploatacyjne do urządzeń Lexmark

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 92770.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIURPAP Figińscy sp.j.
Email wykonawcy: przetargi@biurpap.pl
Adres pocztowy: ul. Brukowa 28
Kod pocztowy: 91-341
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 114107.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 114107.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 396656.09
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: materiały eksploatacyjne do pozostałych urządzeń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 85357.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRAXIS Łódź Pilecka i Petlak sp.j.
Email wykonawcy: biuro@praxis.pl
Adres pocztowy: ul. Wólczańska 66
Kod pocztowy: 90-516
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 104990.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54894.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 134747.99
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.