eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielawa › przetarg nieograniczony na dostawę opału na sezon grzewczy 2018/2019 dla Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30

Ogłoszenie nr 500179430-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.

Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie: przetarg nieograniczony na dostawę opału na sezon grzewczy 2018/2019 dla Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574973-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie, Krajowy numer identyfikacyjny 17973700000, ul. ul. Stefana Żeromskiego 41, 58260 Bielawa, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 334 567, e-mail zs-bielawa@wp.pl, faks 748 334 449.
Adres strony internetowej (url): www.zs-bielawa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

przetarg nieograniczony na dostawę opału na sezon grzewczy 2018/2019 dla Zespołu Szkół i Placówek Kształcenia Zawodowego w Bielawie.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część I: 1.1 Przedmiot zamówienia - drewno opałowe CPV- 03413000-8 1.2 Wymagania stawiane drewnu opałowemu: - rodzaj drewna: liściaste; preferowane gatunki: buk, dąb, grab; - zalecana wilgotność: < 15%; maksymalna wilgotność: 30%; - postać drewna: bale lub szczapy; min./max. długość materiału: 40/60 [cm]; min./max. wymiar przekroju poprzecznego: 10/25 [cm]; - szacunkowa ilość drewna na sezon grzewczy: 170 [m3]. 1.3 Zamówienie realizowane będzie w równych partiach po 2-6 [m3] drewna, począwszy od 15.09.2018 r. do 30.04.2019 r. 1.4 Łączna ilość dostarczonego drewna uzależniona jest od faktycznych potrzeb wynikających z warunków klimatycznych. 1.5 Dostawa kolejnej partii realizowana będzie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego w terminie określonym w ofercie. 1.6 Dostawa realizowana będzie transportem Oferenta, na jego koszt i rozładowywana do składu opału przez pracowników Oferenta. 1.7 Do każdej dostawy zostanie wystawiona faktura z załączonym potwierdzeniem odbioru drewna. 1.8 W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - oświadczenie że dostarczane drewno opałowe spełnia wymagania stawiane w SIWZ. Część II: 2.1 Przedmiot zamówienia - granulat drewniany - pellet CPV - 09111400-4 2.2 Charakterystyka granulatu drewnianego - pelletu: - średnica [mm]: 6-8; długość [mm]: 10-38; - wartość opałowa [MJ/kg]: 16-19,5; - moc energetyczna [kWh/kg]: ok.4,7; - wilgotność [%]: 6-12; - zawartość popiołów [%]: < 1,5; zawartość siarki [%]: < 0,1; zawartość chloru [%]: < 0,01; - szacunkowa ilość granulatu na sezon grzewczy [t]: 110. 2.3 Zamówienie realizowane będzie w partiach do 24 [t] pelletu, począwszy od 15.09.2017 r. do 30.04.2018 r. 2.4 Łączna ilość dostarczonego pelletu uzależniona jest od faktycznych potrzeb wynikających z warunków klimatycznych. 2.5 Dostawa kolejnej partii realizowana będzie po telefonicznym zgłoszeniu przez Zamawiającego w terminie określonym w ofercie. 2.6 Dostawa realizowana będzie transportem Oferenta, na jego koszt i rozładowywana przez pracowników Oferenta. 2.7 Do każdej dostawy zostanie wystawiona faktura z załączonym potwierdzeniem odbioru pelletu. 2.8 W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: - zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, że dostarczony pellet posiada normę jakościową DIN plus, EN plus A1 lub inną o parametrach pelletu nie gorszych niż dla normy DIN plus.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 03413000-8


Dodatkowe kody CPV: 09111400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Drewno opałowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 49300
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "TRANS-LAS" Marian Majkrzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Rudnica 43, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Kod pocztowy: 57-200
Miejscowość: Rudnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49300
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49300
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67150
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: pellet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60390
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FHU MUCHA STANISŁAW
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Muchy 37, 63-524 Czajków
Kod pocztowy: 63-524
Miejscowość: Muchy
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60390
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60390
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 80960
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia wykonawcy, którego oferta spełniła warunki określone w SIWZ oraz jest najkorzystniejsza w rozumieniu zapisów SIWZ.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.