eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dziemiany › ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH W TRAKCIE NAWAŁNICY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-30

Ogłoszenie nr 500178999-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.

Gmina Dziemiany: ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH W TRAKCIE NAWAŁNICY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568087-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Dziemiany, Krajowy numer identyfikacyjny 19167513200000, ul. ul. 8 Marca 3, 83425 Dziemiany, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 880 022, e-mail msynak@dziemiany.pl, faks 586 880 128.
Adres strony internetowej (url): bip.dziemiany.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ODBUDOWA DRÓG GMINNYCH USZKODZONYCH W TRAKCIE NAWAŁNICY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP11/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbudowa dróg gminnych uszkodzonych w trakcie ubiegłorocznej nawałnicy poprzez wykonanie nawierzchni nieulepszonej z tłucznia kamiennego, z podziałem na 5 części: CZĘŚĆ 1 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwie Kalisz w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195004G Kalisz -Schodno w km od 0+550 do 4+350 (dz. nr 81, 450/4, 450/3, 473/6, 473/5, 473/4, 473/3, 473/2, 473/1, 557/2, 641/6, 610/2, 620, 607 obręb ew. Kalisz oraz dz. nr, 2 obręb ew. Schodno) - Odbudowa drogi gminnej przy ul. Klonowej w miejscowości Kalisz w km od 0+620 do 1+120 (dz. nr 4 obręb ew. Kalisz) - Odbudowa drogi gminnej Kalisz-Stare Słone w km od 0+000 do 1+500 (dz. nr 666, 841, 837, 387/3, 920, obręb ew. Kalisz) - Odbudowa drogi gminnej Kalisz-Metłe w km od 0+000 do 0+755 (dz. nr 357, 356/3 obręb ew. Kalisz) CZĘŚĆ 2 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Dziemiany i Raduń w tym: - Odbudowa drogi gminnej przy ul. Wrzosowej w Dziemianach w km od 0+000 do 0+350 (dz. nr 250/13 obręb ew. Dziemiany) - Odbudowa drogi gminnej nr 195040G przy ul. Kard. St. Wyszyńskiego w km od 0+000 do 0+350 - Odbudowa drogi gminnej w Dziemianach przy ul. Osiedle Nowiny w km od 0+000 do 1+500 (dz. nr 378/1, 375/4, 378/5, 385/26, 388/2, 381, 384, 392/5, obręb ew. Dziemiany) - Odbudowa drogi gminnej nr 195026G Raduń-Główczewice w km od 0+390 do 0+860 CZĘŚĆ 3 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Dziemiany, Piechowice i Jastrzębie w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195024G Dziemiany-Jastrzębie w km od 0+000 do 3+800 - Odbudowa drogi gminnej nr 195003G Piechowice-Szablewo w km od 0+000 do 2+800 - Odbudowa drogi gminnej nr 195028G Szablewo-Jastrzębie-Czarne w km od 0+000 do 1+800 (dz. nr 397, 440/2, 776/3, 788/4) CZĘŚĆ 4 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwie Trzebuń w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195019G Trzebuń-Zimny Dwór w km 0+140 do 0+890 - Odbudowa drogi gminnej nr 195019G Zimny Dwór-Dywan w km od 0+890 do 2+590 - Odbudowa drogi gminnej Trzebuń-Lampkowo w km od 0+000 do 1+500 (dz. nr 192, 196, 122, obręb ew. Trzebuń) - Odbudowa drogi gminnej w miejscowości Dywan w km od 0+000 do 2+650 (dz. nr 1024, 1025, 756/1, 368/10, dz. nr 785/1, 335/3, 363/1, 368/10 obręb ew. Trzebuń, wraz z odbudową przepustu drogowego na dz. nr 1024, obręb ew. Trzebuń) CZĘŚĆ 5 - Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Trzebuń i Kalisz w tym: - Odbudowa drogi gminnej nr 195020G Trzebuń - Dzika Zagroda w km od 0+300 do 0+950 - Odbudowa drogi gminnej nr 195021G Trzebuń-Wilczewo w km od 0+215 do 1+165 - Odbudowa drogi gminnej nr 195010G Trzebuń-Gzykowo w km od 0+000 do 1+100 - Odbudowa drogi gminnej w Trzebuniu w km 0+000 do 0+900(dz. nr 477, obręb ew. Trzebuń) - Odbudowa drogi gminnej Kalisz-Jałowe w km od 0+000 do 1+300 (dz. nr 114, 112 obręb ew. Kalisz) Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego obejmuje: - roboty przygotowawcze i pomiarowe, - roboty ziemne powierzchniowe wykonywane mechanicznie (usunięcie humusu, wykopy, koryto pod konstrukcję nawierzchni, nasypy), - wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki związanej cementem C1,5/2 (odcinkowo) - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego (pospółki) stabilizowanego mechanicznie - wykonanie warstwy górnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31,5 mm - profilowanie skarp i poboczy 1. Roboty przewidziane do wykonania należy wycenić i wykonać zgodnie z przedmiarem robót, projektem budowlanym i STWiORB oraz zawartymi w tych dokumentach opisami technicznymi, obowiązującymi normami technicznymi - PN i PN-EN, załączoną częścią rysunkową oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Załączony przedmiar robót, służy jako dokument pomocniczy do wyceny zadania inwestycyjnego, który należy sprawdzić i uzupełnić w zakresie rzeczowym i obmiarowym z projektem budowlanym i załączoną częścią rysunkową, celem właściwej wyceny całej inwestycji. W wycenie oraz zakresie robót uwzględnić przywrócenie innych nawierzchni i nasadzeń m.in. skarp i poboczy do stanu pierwotnego. 3. Zaleca się zapoznanie się z terenem przeznaczonym pod realizację przebiegu całej inwestycji, celem wyceny ewentualnych prac naziemnych i innych pominiętych w opracowaniach projektowo-kosztorysowych. 4. Ofertę cenową należy przygotować w formie kwoty ryczałtowej dla danej części inwestycji. 5. Po zakończeniu inwestycji, na dzień odbioru Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przedstawić kosztorysy powykonawcze - uproszczone całej inwestycji z obmiarem wykonanych robót oraz dokumentacją budowlaną powykonawczą obejmującą również część rysunkową - plany zagospodarowania terenu z naniesionymi ewentualnymi zmianami. 6. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w dokumentacji przetargowej nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy PZP a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, np.: klasa, wytrzymałość lub inne, nie będą gorsze od urządzeń jakie zostały przyjęte w dokumentacji. Zastosowanie urządzeń równoważnych zapewnić musi także kompatybilność z pozostałymi materiałami i urządzeniami przyjętymi w zastosowanej technologii. Wszystkie wskazane w opracowaniach projektowych nazwy własne produktów należy traktować tylko jako wskazanie parametrów nie gorszych niż wymienione w projektach. II. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących niżej wymienione czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) m.in.: wykonywanie wykopów, wykonywanie koryta, profilowanie i zagęszczanie podłoża, wykonywanie nawierzchni (wykonywanie wszystkich robót budowlanych na terenie budowy oprócz prac geodezyjnych). 1. Zamawiający wymaga, aby, Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia wymagań zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przed rozpoczęciem robót oraz każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, przedłożył zanonimizowane kopie umów o pracę zawartych z pracownikami potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 3. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę zanonimizowanych kopi umów o pracę o których mowa w ust. III. 1. zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. III. w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. III.1. będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. III. Przedmiot zamówienia należy realizować w sposób uwzględniający dostosowanie do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. IV. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane. Minimalny okres gwarancji 24 miesiące na jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów i urządzeń od daty odbioru końcowego robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Odbudowa dróg gminnych w sołectwie Kalisz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 814877.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane, Henryk Czarnowski,
Email wykonawcy: robert.czarnowski@wp.pl
Adres pocztowy: Kalisz, ul. Jana Pawła II 16,83-425 Dziemiany
Kod pocztowy: 83-425
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1002299.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1002299.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1195685.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Dziemiany i Raduń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 377344.32
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Dominik Brzeziński
Email wykonawcy: dominik.b@onet.com.pl
Adres pocztowy: Sznurki 115, 83-324 Brodnica Górna
Kod pocztowy: 83-324
Miejscowość: Sznurki
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 464133.51
Oferta z najniższą ceną/kosztem 464133.51
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 558749.26
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Dziemiany, Piechowice i Jastrzębie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 972015.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Robót Ziemnych i Drogowych Ireneusz Rolbiecki
Email wykonawcy: ireneusz.rolbiecki@wp.pl
Adres pocztowy: Kalisz, ul. Świętego Rocha 10 83-425 Dziemiany
Kod pocztowy: 83-425
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1195579.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1195579.67
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1431609.67
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Odbudowa dróg gminnych w sołectwie Trzebuń

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 921238.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Dominik Brzeziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Sznurki 115, 83-324 Brodnica Górna
Kod pocztowy: 83-324
Miejscowość: Sznurki
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1133123.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1133123.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1300823.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Odbudowa dróg gminnych w sołectwach Trzebuń i Kalisz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 666841.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Robót Ziemnych i Drogowych Ireneusz Rolbiecki
Email wykonawcy: ireneusz.rolbiecki@wp.pl
Adres pocztowy: Kalisz, ul. Świętego Rocha 10 83-425 Dziemiany
Kod pocztowy: 83-425
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 751899.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 751899.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1196009.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.