Ogłoszenie nr 500178965-N-2018 z dnia 30-07-2018 r.
Sieradz: Usługi związane z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Miasta Sieradza
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631207-N-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500016416-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000,
ul. plac Wojewódzki
1,
98200
Sieradz, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 826 61 28, e-mail
zamowienia@umsieradz.pl, faks
43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi związane z ochroną przed bezdomnymi zwierzętami na terenie Miasta Sieradza
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WOR-Z.271.49.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wyłapywanie i tymczasowe utrzymanie psów z terenu Miasta Sieradza, w tym: a) wyłapywanie bezdomnych psów z terenu Miasta Sieradza i transport psów do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę (podjęcie natychmiastowych działań maksymalnie w ciągu 1 godz. od zgłoszenia) - po uprzednim poinformowaniu o tym zdarzeniu Referatu Ekologii i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta w Sieradzu, a w godzinach popołudniowych i wieczornych bądź w soboty, niedziele i święta - Straży Miejskiej w Sieradzu oraz udzielenie pierwszej pomocy - nie więcej niż 90 szt. w okresie obowiązywania umowy; b) udzielenie pierwszej pomocy psom dostarczonym przez Straż Miejską lub mieszkańców Sieradza po uzgodnieniu z Zamawiającym - nie więcej niż 40 szt.; c) transport do schroniska prowadzonego przez Wykonawcę znajdujących się obecnie w schronisku w miejscowości Czartki bezdomnych psów - nie więcej niż 47 szt w okresie obowiązywania umowy; d) utrzymanie psów wyłapanych z terenu miasta Sieradza w schronisku przez okres obowiązywania umowy, jednakże nie dłużej niż do czasu ich odebrania przez właściciela, zaadoptowania lub upadku, eutanazji psa - nie więcej niż 21.900 dni w okresie obowiązywania umowy; e) w przypadku nieodebrania wyłapanego psa przez właściciela - przeprowadzenie 14 dniowej kwarantanny wyłapanego psa, w czasie której należy zapewnić wyżywienie i opiekę oraz nadzór weterynaryjny (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, czipowanie oraz eutanazja i utylizacja zwłok); f) zapewnienia pomieszczeń do przetrzymywania bezdomnych psów w odpowiednich warunkach: - z zabezpieczeniem przed negatywnym wpływem czynników atmosferycznych tj. deszczem, śniegiem, słońcem, wiatrem; - z odpowiednim oświetleniem; - oddzielenie psów agresywnych od psów nie przejawiających takiej cechy; g) w stosunku do psów pozostających w schronisku - poddanie zabiegom sterylizacji lub kastracji oraz zapewnienie wyżywienia i opieki oraz nadzoru weterynaryjnego (odrobaczenie, szczepienie, leczenie, czipowanie oraz eutanazja i utylizacja zwłok); h) prowadzenie szczegółowej ewidencji psów - w tym fotograficznej; i) zapewnienie przetrzymywania w 1 boksie maksymalnie 5 psów; j) prowadzenie działań adopcyjnych psów z terenu Miasta Sieradza i zamieszczanie zdjęć psów przeznaczonych do adopcji na stronie internetowej schroniska; k) umożliwienie Zamawiającemu przeprowadzenia zapowiedzianych kontroli; l) sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu miesięcznych sprawozdań i zestawień psów z ternu gminy Miasto Sieradz przebywających w schronisku; ł) zapewnienie całodobowego dyżuru weterynaryjnego; 2) sterylizacja kotek (maksymalnie 60 szt.) i kastracja kocurów (maksymalnie 20 szt.) wolno żyjących, wraz z czipowaniem (maksymalnie 80 szt.), w tym: a) przybycie na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, w którym przebywają tymczasowo koty wolno żyjące i zabranie ich do gabinetu weterynaryjnego, w którym wykonywane będą zabiegi; przyjazd i zabranie kota do gabinetu powinno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany przez Zamawiającego do przyjazdu, gdy do odbioru będzie 1 kot; b) wykonanie zabiegów sterylizacji kotek i kastracji kotów wolno żyjących z odrobaczeniem, odpchleniem, wszczepieniem czipa oraz dwudniowym okresem rekonwalescencji po zabiegu; dotyczy również kotek i kocurów wolno żyjących dostarczonych do gabinetu przez osoby trzecie. Po wykonaniu zabiegu i okresie rekonwalescencji koty należy przetransportować w miejsce, z którego zostały zabrane; c) prowadzenie ewidencji osób, które dostarczyły kotki i kocury do sterylizacji i kastracji; d) prowadzenie ewidencji ilości wykonanych zabiegów; e) zapewnienie jak najlepszych warunków przechowywania kotów w gabinecie, tj. przetrzymywania w klatkach odpowiednio przystosowanych i zapewniających komfort poruszania się zwierzęcia; f) miejsce wykonywania zabiegów może być oddalone od miasta Sieradza nie więcej niż 30 km. g) informowanie Zamawiającego o czasie i miejscu zwrotu kota. 3) zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt (maksymalnie 74 szt.), w tym: a) przybycie na miejsce zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt (o każdej porze dnia i nocy), wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego, także przedstawiciela Straży Miejskiej lub Policji i zabranie do gabinetu weterynaryjnego zwierzęcia uległego wypadkowi; przyjazd i zabranie zwierzęcia do gabinetu powinno nastąpić możliwie jak najszybciej, w terminie nie dłuższym niż 60 minut od momentu otrzymania zgłoszenia; b) przyjęcie zwierzęcia uległego wypadkowi na drodze (o każdej porze dnia i nocy) od osoby dostarczającej po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego lub innym uprawnionym podmiotem; c) wykonania niezbędnych zabiegów i przetrzymanie w gabinecie z trzydniowym okresem rekonwalescencji po udzieleniu pomocy oraz zaczipowanie zwierzęcia; zaczipowanie dotyczy psa lub kota; d) transport zwierzęcia uległego wypadkowi 4 (czwartego) dnia od zdarzenia drogowego do schroniska, z którym Zamawiający posiada podpisaną umowę dotyczącą utrzymania psów z terenu Miasta Sieradza lub w inne miejsce wskazane przez Zamawiającego; e) prowadzenia ewidencji osób, które dostarczyły zwierzęta ulegle wypadkowi; f) prowadzenia ewidencji wykonanych zabiegów; g) zapewnienia jak najlepszych warunków przechowywania w gabinecie, tj. przetrzymywania w klatkach odpowiednio przystosowanych i zapewniających komfort poruszania się zwierzęcia do momentu odebrania ich do miejsca docelowego przetrzymania. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666): - opiekun zwierząt (dotyczy części nr 1 zamówienia). - nadzór lekarsko-weterynaryjny.
II.4) Główny kod CPV: 85.21.00.00 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych
Dodatkowe kody CPV:
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31.12.2018 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: sterylizacja kotek i kastracja kocurów wolno żyjących |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
29/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przychodnia Weterynaryjna im. Piotra Tymienieckiego,
becialesniak@poczta.onet.pl,
ul. Reymonta 25,
98-200,
Sieradz, kraj/woj.
łódzkie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
25/07/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Zwiększenie ilości wykonywanych zabiegów sterylizacji kotek i kastracji kocurów, a co za tym idzie zwiększenie wynagrodzenia umownego. Zwiększeniu ulegają zabiegi: - sterylizacja kotek o 18 sztuk - kastracja kocurów o 6 sztuk. 3. Łączna wartość zmian (wg cen wyszczególnionych w formularzu cenowym Wykonawcy) wynosi 3.006,72 złotych brutto i jest mniejsza od 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
zwiększone zapotrzebowanie na tego typu usługi w mieście
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Dostawa jaj, ryb i drobiu
- Budowa ulic Harcerskiej, Antoniego Cierplikowskiego i Sybiraków w Sieradzu
- Dostawa warzyw i owoców
- Dostawa komputerów na potrzeby pracowników Urzędu Miasta Sieradza
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolono - Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Sieradzu
- "Dostawa soli drogowej w celu utrzymania dróg w ilości nie większej niż 450 ton".
więcej: przetargi w Sieradzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.