eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › "Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178628-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Oława: "Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551523-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500149179-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail lukasz.bloch@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o: o przedmiar robót dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego - stanowiący załącznik nr 10a do SIWZ o przedmiar robót dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oławskiego - stanowiący załącznik nr 10b do SIWZ o projekt budowlany dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego - stanowiący załącznik nr 11a do SIWZ o projekt budowlany dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oławskiego - stanowiący załącznik nr 11b do SIWZ o projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiące załącznik nr 12 do SIWZ Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie i przygotowanie do zgłoszenia linii kablowej średniego napięcia, 2. Wykonanie przyłączenia do sieci SN zgodnie z Umową nr UP/011592/2016/O05R03 z dnia 29.08.2016 r. z Tauron Dystrybucja S.A. (wraz z warunkami przyłączenia oraz obowiązującymi aneksami do umowy), 3. Budowę stacji transformatorowej, 4. Wykonanie linii kablowej niskiego napięcia celem zasilenia istniejących na szkółce budynków i budowli. 5. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Inwestora Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy wraz z istniejącą infrastrukturą oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. pokrycie kosztów prac archeologicznych 9. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 10. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu. Zamawiający nie przewiduje wypłaty odszkodowań dla właścicieli posesji za szkody spowodowane przez Wykonawcę powstałe podczas budowy. Obowiązek dokonywania uzgodnień z właścicielami posesji, w przedmiocie wejścia z robotami na teren osób trzecich, minimalizacji szkód oraz ponoszenia kosztów z tym związanych, spoczywa każdorazowo na Wykonawcy. Wykonawca jest gospodarzem na terenie budowy od daty protokolarnego przekazania placu budowy do czasu odbioru końcowego, a w szczególności zobowiązany jest do: 1. ochrony znajdującego się na nim mienia i zabezpieczenia przeciwpożarowego, 2. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 650 z późn. zm.); 3. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; 4. nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i norm bhp, 5. ustalania i utrzymywania porządku, 6. odpowiedniej organizacji placu budowy, zabezpieczenia magazynowego i dozoru mienia, 7. dostarczenia ocen, certyfikatów, atestów zastosowanych materiałów, wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dotyczących realizowanego zamówienia. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w opracowanej odrębnie dla zakresu robót zlokalizowanego na terenie powiatu oleśnickiego oraz powiatu oławskiego dokumentacji obejmującej m.in.: 1. Projekty budowlane, 2. Projekt wykonawczy, 3. Specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 4. Przedmiary robót. Zamawiający załącza przedmiary robót, wyłącznie jako materiał poglądowy w zakresie niezbędnym do oszacowania zakresu pozostałych do wykonania robót budowlanych. Przedmiary nie mogą stanowić dla wykonawcy podstawy do wyceny ryczałtowej robót. Cenę ryczałtową należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB, SIWZ. Zaleca się również dokonanie wizji na terenie budowy, w celu zapoznania się z lokalizacją inwestycji oraz warunkami prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający dopuszcza zmiany w przedmiarach w zakresie, w jakim pozostają one w zgodzie z dokumentacją projektową opisującą przedmiot zamówienia, w szczególności z przyjętymi w niej rozwiązaniami technicznymi i technologicznymi. Jeżeli Wykonawca zamierza zaproponować rozwiązanie alternatywne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności proponowanego rozwiązania, zarówno pod względem technicznym, jak również funkcjonalnym oraz finansowym, w odniesieniu do rozwiązania przyjętego przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej zadania. Wszelkie wyjaśnienia oraz dowody w powyższym zakresie, winne zostać złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku nieudowodnienia przez Wykonawcę Zamawiającemu powyższych kwestii, co skutkować będzie wątpliwościami Zamawiającego, co do proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań, Zamawiający odrzuci złożoną w takiej formie ofertę, jako niezgodną z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia W przypadku rozbieżności pomiędzy zakresem prac określonym w projekcie budowlanym oraz wykonawczym, do wyceny oraz realizacji oferty, należy przyjąć zakres prac określony w najszerszym zakresie wynikającym z dokumentacji projektowej. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, stanowią integralne załączniki do SIWZ. Wykonawca, przyjmując zamówienie do realizacji, zobowiązuje się udzielić rękojmi na roboty budowlane, obejmujące pełny zakres dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot udzielonego zamówienia, a na okres 5 lat (60 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez usterek (art. 568 § 1 KC w zw. z art. 46 § 1 KC). Wykonawca udzieli gwarancji jakości na całość robót budowlanych, objętych dokumentacją projektową udzielonego zamówienia na okres min. 1 roku (12 miesięcy), liczonych od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji - bez wad. Udzielenie gwarancji na okres dłuższy niż wymagany okres minimalny, jednak nie dłuższy niż 3 lat będzie punktowane dodatkowo w ramach kryteriów oceny ofert. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a. zagospodarowanie ewentualnych odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 650); b. zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców; c. uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ. d. organizacja i zapewnienie dostępu do mediów (dostawy mediów), w tym wody i energii elektrycznej dla celów prowadzenia budowy. Wszelkie uzgodnienia i koszty z tym związane, obciążają w całości Wykonawcę Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć odrębne umowy z dostawcami mediów dla celów budowlanych oraz zapewnić instalację liczników zużycia mediów. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie objętym wykonawstwem prac (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy). Wykonawca odpowiada za przestrzeganie przepisów BHP. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty zweryfikował poprawność dokumentacji projektowej opisującej przedmiot zamówienia. Przed przygotowaniem i złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na terenie zaplanowanych robót budowlanych, a także ewentualne wykonanie na własny koszt odkrywek, w celu prawidłowego rozpoznania warunków realizacji przedmiotu zamówienia. Złożenie oferty, równoznaczne będzie z oświadczeniem, iż wykonawca zapoznał się i nie wnosi zastrzeżeń do terenu i warunków realizacji zamówienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, wymaga od wykonawcy, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności zastrzeżone przez Zamawiającego na podstawie art. 36a ust. 2 pkt 1 pzp, do osobistego wykonania przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym z SIWZ dokumencie, nazwy własne materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Powyższe należy rozumieć, jako określenie wymaganych przez Zamawiającego minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) opisane znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, źródłem lub szczególnym procesem, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w SIWZ lub jej załącznikach. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W powyższym zakresie Wykonawca powinien okazać się na każde żądanie Zamawiającego stosownym dokumentem wystawionym przez producenta lub przez odpowiednie instytucje/organy certyfikujące. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. Zapłata za wykonane roboty nastąpi zgodnie ze wzorem umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ po wykonaniu odpowiedniego zakresu przedmiotu umowy na który zostanie wystawiona faktura po obustronnym podpisaniu protokołu odbioru robót, której dotyczy wystawiona faktura. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zawiera pkt 14 SIWZ. Załatwienie wszystkich formalności oraz wszelkie poniesione koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia leżą po stronie Wykonawcy. Zamawiający oświadcza, że posiada zdolność płatniczą, gwarantującą terminowe regulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy. Obowiązującą formą wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzenie ryczałtowe. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45200000-9,

45230000-8,

45231000-5,

45232000-2,

45315600-4,

45315700-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 27.06.2018 r., do dnia 30.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: "Budowa linii kablowej średniego napięcia wraz z przyłączeniem do istniejącej sieci SN oraz budową stacji transformatorowej słupowej zasilającej budynek socjalny, budynek gospodarczy oraz budynek pompowni na szkółce leśnej "Łaziszki" zlokalizowanych na działkach nr 335, 250/203, 260/213, obręb ewidencyjny Dębina, gmina Jelcz-Laskowice oraz na działkach nr 88/7, 208, 84, 67, 70, obręb ewidencyjny Sątok, gmina Bierutów."
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/06/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

TAURON Dystrybucja Serwis S.A. , , Plac Powstańców Śląskich 20 , 53-314, Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 466624.47 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
Zmiana przewidziana w SIWZ i ogłoszeniu o udzielenie zamówienia. Zmiana rozwiązań technicznych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Rozpatrując propozycję Wykonawcy robót budowlanych, TAURON Dystrybucja Serwis S.A., zmiany rozwiązań technicznych (zmiany materiałów) przy realizacji robót Wykonawcy robót budowlanych firmy TAURON Dystrybucja Serwis S.A. z dnia 13.07.2018 r. wraz z opinią projektanta oraz mając na uwadze opinię Inspektora nadzoru inwestorskiego z dnia 16.07.2018 r., komisja w składzie j/w dokonała poniższych ustaleń: 1. W ramach propozycji Wykonawca robót budowlanych proponuje do wykonania linii kablowej użycie kabla XRUHAKXS 1x70mm2 12/20kV. 2. Inspektor nadzoru inwestorskiego, w opinii z dnia 16.07.2018 r., po zapoznaniu się z propozycją Wykonawcy, opinią projektanta, stwierdził, że zgodę na zmianę kabla można wyrazić. 3. Komisja stwierdza, iż wobec faktów zaistniałych w pkt 1 oraz 2, istnieje możliwość zmiany materiału (kabla) z zastrzeżeniem zapisów § 2 ust. 8 pkt 1), pkt 6) oraz 8) umowy JZXA/04/2018 z dnia 27.06.2018 r. 4. Wykonawca przedłoży do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez Inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. 5. Zmiany opisane w pkt 1 niniejszego protokołu nie wpływają na wynagrodzenie Wykonawcy robót budowlanych. 6. Podstawą wprowadzenia zmian zawartych w niniejszym protokole będzie podpisanie przez Strony aneksu do umowy JZXA/04/2018 z dnia 27.06.2018 r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.