eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa › Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa- etap III



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178493-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Nysa: Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa- etap III
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu INTERREG V-A Republika Czeska - Polska. Nr projektu: CZ.11.2.45/0.0/0.0/15_002/0000009

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 513306-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500057571-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, Krajowy numer identyfikacyjny 53141222000000, ul. Piastowska 33, 48-300 Nysa, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 085 065, e-mail zamowienia.publiczne@powiat.nysa.pl, faks 774 085 065.
Adres strony internetowej (url):

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa- etap III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IP.272.2.2.2018.RM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem inwestycji jest: "Zwiększenie transgranicznej dostępności Pisećna - Nysa" etap III Planowane zadanie polega na: 1) wykonaniu chodników z kostki betonowej, 2) wykonaniu poboczy z tłucznia kamiennego, 3) wykonaniu jezdni - warstwa ścieralna SMA, 4) odtworzeniu rowu, 5) wykonaniu kanalizacji deszczowej, 6) wykonaniu oznakowania poziomego i pionowego, 7) wykonaniu remontu mostu drogowego nr JNI 01014106 w ciągu drogi powiatowej Nr 1628 O w km 6+250 w miejscowości Biała Nyska, 8) budowie przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1628 O w km 5+842 w miejscowości Biała Nyska w miejscu istniejącego obiektu mostowego przewidzianego do likwidacji, Klasa dróg "Z" Kategoria ruchu: KR-3 § 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót, 2) Projekt techniczny, 3) Specyfikacja techniczna, wykonania i odbioru robót budowlanych w części budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. 4) Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie i uwzględnić roboty, które mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia, a nie są ujęte w przedłożonym przedmiarze robót ( poprzedzając to procedurą zgodnie z art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych). W zakresie Wykonawcy jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ( w 4-ch egzemplarzach). Inwentaryzację należy wykonać wraz z zestawieniem ilości podstawowych robót ), I inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 5) Remont mostu polega na wymianie nawierzchni i dylatacji. § 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest także do: 1) Zachowania przepisów BHP, 2) W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 5 SIWZ, termin ten może ulec przedłużeniu nie więcej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 3) Wykonawca otrzyma zatwierdzony projekt organizacji ruchu i zgłosi odpowiednim organom zmianę organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, 4) W/w inwestycja będzie realizowana na podstawie zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robot budowalnych. 5) Wykonawca opracuje harmonogram robót, 6) Wykonawca jako wytwórca odpadów powstających w trakcie w/w zadania odpowiada za ich składowanie oraz w razie konieczności powinien uregulować stan formalno- prawny w zakresie gospodarki odpadami ( ustawa z dnia 14.12.2012r. o odpadach Dz. U. z 2016r.poz. 1987), 7) Wykonawca sporządzi operat kolaudacyjny, 8) Przed przystąpieniem do prac związanych z wykonaniem w/w inwestycji Wykonawca winien zapoznać się z położeniem znaków geodezyjnych w obrębie obszaru inwestycyjnego w Powiatowym Ośrodku Geodezyjno- Kartograficznym w Nysie i zabezpieczyć je przed zniszczeniem, Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby realizacja usługi dostosowana była do potrzeb wszystkich użytkowników w tym dla osób niepełnosprawnych.


II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:

45111000-8,

45110000-1,

45233340-4,

45221000-2,

45231000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Rozpoczęcie robót 16 marca 2018r. - zakończenie robót 28 września 2018r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: nie dotyczy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Drogowe TRAKT J.Żłobiński, A.Stachurski, K.Biczysko Spółka jawna, pdtrakt@pdtrakt.pl, ul.Matejki 1, 46-200, Kluczbork, kraj/woj. opolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4936897.77 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Wartość robót dodatkowych netto 108998.95 PLN



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
05/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Konieczność wykonania robót dodatkowych polegających na wykonaniu dodatkowych przepustów pod drogą, dodatkowych odcinków rowów oraz utwardzonych poboczy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W trakcie prowadzenie robót drogowych w miejscowości Sławniowice, a w szczególności podczas prowadzenia robót odtworzeniowych rowów przydrożnych stwierdzono występowanie w pasie drogowym przepustów drogowych, które nie były zinwentaryzowane na mapach zasadniczych oraz nie były widoczne w terenie, a tym samym prace związane z ich udrożnieniem/przebudową nie zostały ujęte w dokumentacji technicznej i kosztorysie inwestorskim. Z chwilą ustalenia ich istnienia dokonano oceny stanu technicznego budowli. Stan techniczny był bardzo zły. Przepusty były niedrożne (zasypane ziemią) i załamane. Z uwagi na to, że przepusty te są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania systemu odwodnienia drogi, zachodzi konieczność ich przebudowy. 2. W trakcie realizacji robót drogowych na odcinku drogi w km 7+722,56 do km 9+583,95, w km 9+583,95 do km 11+409,10 oraz w km 11+409,10 do km 15+277,48 stwierdzono, że wody opadowe z jezdni drogi powiatowej odprowadzane są częściowo na tereny, bezpośrednio sąsiadujące z pasem drogowym drogi powiatowej. Przyczyną takiego stanu jest brak rowów odwadniających na tych odcinkach drogi, które mogłyby przejąć wody opadowe z jezdni i poboczy, a w szczególności fakt, że zlokalizowane tam rowy odwadniające są zamulone i zarośnięte do wysokości niwelety jezdni. W trakcie przygotowywania dokumentacji technicznej przyjęto założenie, że na tych odcinkach drogi wody odprowadzane będą na pobocza gruntowe drogi, które z uwagi na swoją powierzchnię pozwolą przyjąć tą ilości wody. Z chwilą rozpoczęcia prac związanych z realizacją inwestycji, problem ten podniesiony został przez właścicieli tych nieruchomości, którzy interweniując zażądali zmiany tego rodzaju odwodnienia.Poprzez właściwe ukształtowanie przebudowywanej nawierzchni jezdni (przekrój daszkowy) ilość wód opadowych odprowadzanych na te pobocza znacznie wzrosła i woda przedostaje się na tereny sąsiadujące z pasem drogowym. Mając powyższe na uwadze, uznano za konieczne wykonanie dodatkowego zakresu inwestycji w postaci odtworzenia istniejących, zamulonych i zasypanych rowów przydrożnych, co pozwoli właściwie odwodnić jezdnię drogi powiatowej. 3. W trakcie realizacji robót związanych z przebudową poboczy drogi zaobserwowano na drodze powiatowej bardzo duży ruch samochodów ciężarowych, obsługujących kopalnię surowców mineralnych "Kamienna Góra", oraz bardzo duży ruch samochodów i maszyn wielkogabarytowych, obsługujących tereny upraw rolnych zlokalizowanych na trasie przebudowywanej drogi powiatowej. Samochody i maszyny poruszające się po drodze, dla wykonania manewru mijania korzystają z tłuczniowych poboczy drogi, których szerokość wg dokumentacji projektowej ustalona została na 1,0m. Z uwagi na to, że manewry te generują niebezpieczne sytuacje na drodze, dla poprawy warunków bezpieczeństwa na drodze zaproponowano poszerzenie tłuczniowych poboczy jezdni. Z uwagi na określone warunki terenowe, po dokonaniu pomiarów sprawdzających ustalono, że możliwe jest wpisanie na drodze powiatowej poboczy o średniej szerokości 1,10m, co nie jest rozwiązaniem idealnym, ale w nieznacznym stopniu poprawiającym sytuację na drodze.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.