eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana dźwigu towarowo-osobowego wraz z nadbudową szybu windowego w skrzydle D1.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-27

Ogłoszenie nr 500178311-N-2018 z dnia 27-07-2018 r.

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki: Wymiana dźwigu towarowo-osobowego wraz z nadbudową szybu windowego w skrzydle D1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528289-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500114283-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ministerstwo Finansów, Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 221700000, ul. ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 694 54 00, e-mail wzp@mf.gov.pl, faks 22 694 52 68.
Adres strony internetowej (url): www.mf.gov.pl
Adres profilu nabywcy: www.mf.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana dźwigu towarowo-osobowego wraz z nadbudową szybu windowego w skrzydle D1.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

C/374/18/BL/B/635

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia, w systemie "zaprojektuj i wybuduj", jest wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie zrealizowanie nadbudowy szybu windowego dźwigu towarowo-osobowego w skrzydle D1 wraz z wymianą dźwigu w gmachu Ministerstwa Finansów. 2. Zakres prac obejmuje m.in.: 1) wykonanie dokumentacji projektowej tj.: a) sporządzenie projektu budowlanego i przygotowanie wniosku do Konserwatora Zabytków, b) sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, informacji BIOZ i kosztorysu inwestorskiego, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę; 2) wykonanie prac budowlano-montażowych i towarzyszących wraz z pracami zabezpieczającymi i dokumentacją powykonawczą; 3) wymianę dźwigu, podzespołów i elementów dźwigowych; 4) sprawowanie nadzoru autorskiego. 3. Przedmiot zamówienia opisuje Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do Wzoru umowy (Załącznik C do SIWZ). 4. Wykonawca prowadził będzie prace w czynnym budynku biurowym, który w części zewnętrznej jest wpisany do rejestru zabytków, całodobowo w dni robocze i dni wolne od pracy, z zastrzeżeniem, że roboty o znacznym natężeniu hałasu, zapyleniu lub w jakikolwiek inny sposób uciążliwe, będą prowadzone w dni robocze w godzinach od 17.00 do 07.00 rano dnia następnego oraz w dni wolne od pracy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania, w ramach ceny oferty, wszystkich prac i działań, również tych nie ujętych w załączniku nr 1 do Wzoru umowy, lecz koniecznych na podstawie obowiązującego prawa, w tym przepisów techniczno-budowlanych oraz uznanej wiedzy technicznej, w taki sposób aby przedmiot zamówienia spełniał cel jakiemu ma służyć. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę (gdy dotyczy), osób do wykonywania czynności w zakresie realizacji zamówienia wskazanych w tabeli II (Pracownicy) załącznika nr 2 do Wzoru umowy (Załącznik C do SIWZ). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego realizacji zawiera Wzór Umowy stanowiący Załącznik C do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71000000-8


Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45261100-5, 45262300-4, 45262500-6, 45261210-9, 45261300-7, 45410000-4, 45421000-4, 45313100-5, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 354634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ERA Service Ewelina Kruszewska-Żaczek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Wilanowska 105/46
Kod pocztowy: 02-765
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 436200
Oferta z najniższą ceną/kosztem 436200
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 587665.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.