eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruciane-Nida › Remont Forwardera dla Nadleśnictwa Maskulińskie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-26

Ogłoszenie nr 500177426-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.

Nadleśnictwo Maskulińskie: Remont Forwardera dla Nadleśnictwa Maskulińskie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561630-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500124524-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Maskulińskie, Krajowy numer identyfikacyjny 79001129100000, ul. ul. Rybacka 1, 12220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 4241600, 4241616, e-mail maskulinskie@bialystok.lasy.gov.pl, faks 874 241 619.
Adres strony internetowej (url): http://www.bialystok.lasy.gov.pl/web/maskulinskie, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_maskulinskie/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Forwardera dla Nadleśnictwa Maskulińskie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270/60.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

III.1. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont Forwadera dla Nadleśnictwa Maskulińskie" Przedmiotowe zadanie będzie polegało na remoncie kapitalnym maszyny do zrywki drewna Forwardera Valmet model 890.3 nr inw. 746/1406 z 2008 roku w niżej opisanym zakresie: - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu hamulcowego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu paliwowego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa skrzyni biegów, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu napędowego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu hydraulicznego, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu elektrycznego oraz elektronicznego sterowania maszyną w tym montaż nowego "ledowego" zewnętrznego oświetlenia maszyny, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu zawieszenia kabiny operatora, - przegląd i wymiana części podzespołów - naprawa układu hydraulicznego - w tym siłowników żurawia, - wymiana chwytaka, - przegląd i wymiana - naprawa pozostałych wyżej nie wymienionych elementów i układów maszyny. Wyżej opisana naprawa - remont Forwardera winna się odbyć w warsztacie Wykonawcy lub podwykonawcy wskazanym w ofercie. 5. Określenie przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi III.2. Informacje na temat rozwiązań równoważnych W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. III.3. Inne wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie kompleksowego remontu kapitalnego Forwardera zgodnie z wyżej wymienionym opisem. W ramach umowy i gwarancji dokona przeglądu wszystkich układów i podzespołów maszyny. W przypadku uszkodzenia/zniszczenia poszczególnych układów-podzespołów maszyny Wykonawca dokona ich wymiany na nowe lub zregenerowane za zgodą Zamawiającego, W przypadku uszkodzenia/zniszczenia maszyny w trakcie jej naprawy w zakresie niepozwalającym na jej dalsze użytkowanie, Wykonawca na swój koszt zakupi i dostarczy do Zamawiającego maszynę zastępczą, sprawną technicznie w wieku do 5 lat, w dobrym stanie technicznym pozwalającym na jego dalsze użytkowanie i eksploatację oraz pokryje wszystkie koszty jej rejestracji w UDT oraz wszystkie koszty związane z wycofaniem zepsutej maszyny i jej zezłomowaniem/utylizacją. Wynagrodzenie Wykonawcy zawiera: a) koszty robocizny, b) koszty transportu z terenu Zaplecza Technicznego Nadleśnictwa do siedziby/warsztatu naprawczego Wykonawcy oraz po zakończeniu naprawy z siedziby/warsztatu naprawczego Wykonawcy do Zaplecza Technicznego Nadleśnictwa Maskulińskie, c) koszty uzyskania zgód i pozwoleń na przewóz maszyn jako ładunek ponadnormatywny, d) ubezpieczenia maszyny na czas transportu i naprawy. Informacja o warunkach gwarancji 1. Na wykonany cały przedmiot zamówienia wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 6 miesięcznej gwarancji oraz minimum 6 miesięcznego okresu rękojmi. 2. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru kompleksowo wyremontowanej maszyny na placu Nadleśnictwa. 3. Okresy gwarancji udzielane przez podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezzusterkowego przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: Wykonawca może powierzyć realizację przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. W ramach wynagrodzenia Wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie usług podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, - wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych,

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50110000-9


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 200000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ARCON POLSKA Sp. zo.o., ul. Baletowa 14, 02-867 Warszawa
Email wykonawcy: miszczuk@arcon.com.pl
Adres pocztowy: ul. Baletowa 14
Kod pocztowy: 02-867
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307500
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307500
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307500
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.