To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-26
Ogłoszenie nr 500176267-N-2018 z dnia 26-07-2018 r.
Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu: Przebudowa drogi powiatowej nr 1180 O na odcinku Pogorzela-Michałów celem zwiększenia bezpieczeństwa i ułatwienia komunikacji
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 574236-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500137334-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53142223000000,
ul. ul. Wyszyńskiego
23,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 113 840, e-mail
przetargi@zdpbrzeg.pl, faks
774 113 845.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zdpbrzeg.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1180 O na odcinku Pogorzela-Michałów celem zwiększenia bezpieczeństwa i ułatwienia komunikacji
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):T.242.10.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1180 O na odcinku Pogorzela - Michałów od km 0+000 do km 4+255 o długości 4,255 km. Zakres robót obejmuje m.in.: - wykonanie robót ziemnych pod konstrukcje chodnika i pobocza umocnionego oraz na zjazdach na drogi gminne i transportu rolnego, - ustawienie krawężników najazdowych na odcinku pobocza umocnionego oraz krawężnika betonowego na odcinku chodnika wraz z obrzeżami na ławach betonowych, - wykonanie warstw konstrukcyjnych podbudów nawierzchni chodnika, pobocza umocnionego oraz zjazdach na drogi gminne i transportu rolnego, - wykonanie warstwy nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm koloru czerwonego na poboczu umocnionym oraz kostki kamiennej gr. 6 cm koloru szarego w ciągu chodnika, - ułożenie warstwy profilowo-remontowej z betonu asfaltowego AC 16P w ilości 15 kg/m² na przebudowywanym odcinku drogi, - frezowanie nawierzchni na obiekcie mostowym oraz wykonanie izolacji termozgrzewalnej oraz izolacji z asfaltu lanego MA 11 - 4 cm, - ułożenie warstwy wiążącej z mieszanki bitumicznej AC 16W grubości 4 cm na odcinku bez mostu - ułożenie nawierzchni ścieralnej z mieszanki bitumicznej AC 11S grubości 5 cm na całym przebudowywanym odcinku, - wykonanie ścinki poboczy oraz utwardzenie po ścięciu tłuczniem kamiennym 0-32,5 z mechanicznym zagęszczeniem. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45221111-3 Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych Szczegółowy zakres robót związany z ich wykonaniem zawarty jest w kosztorysie ofertowym, przedmiarze robót, w dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - stanowiących załączniki do siwz. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia, opisane w szczegółowych specyfikacjach technicznych w szczególności: roboty ziemne, wykonanie podbudowy, ustawienie krawężników i obrzeży betonowych, wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznych i chodników, montaż oznakowania pionowego i poziomego, plantowanie poboczy, frezowanie nawierzchni bitumicznej, wykonanie izolacji, reprofilacja ubytków, montaż barier pomostowych. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych robót realizowane przez personel Wykonawcy lub Podwykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Przepis art. 29 ust.3a ustawy Pzp stanowi, że Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Wymóg ten nie dotyczy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG, a także osób wykonujących usługi geodezyjne, transportowe i sprzętowe. Stosownie do art. 22 §1 ustawy z 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Dla udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a - na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę (zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych) wraz ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli na placu budowy czy czynności w zakresie realizacji zamówienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę ww. dokumentów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone na podstawie oferty jest wynagrodzeniem kosztorysowym i ma charakter wstępny. Wykonawca dokona wyceny oferty w oparciu o analizę wszystkich materiałów udostępnianych przez Zamawiającego, tj.: kosztorys ofertowy, przedmiar robót, dokumentacja projektowa, STWiORB, obowiązki określone przez Zamawiającego, uwzględniając w cenach jednostkowych wszystkie koszty związane z realizacją zadania w tym koszty organizacji placu budowy i innych nie wymienionych. Ostateczna wysokość wynagrodzenia ustalona zostanie na podstawie dokonanych obmiarów robót potwierdzonych przez Inspektora Nadzoru i zatwierdzonych przez Zamawiającego przy zastosowaniu cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. Ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym nie będą podlegały jakimkolwiek zmianom w trakcie trwania umowy. Organizacja ruchu. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z jego zatwierdzeniem. Wykonawca ma także obowiązek przesłania pisemnego zawiadomienia o terminie wprowadzenia czasowej i stałej organizacji ruchu do wszystkich wymaganych instytucji co najmniej na 7 dni przed jej wprowadzeniem. W ramach wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) opracowania harmonogramu rzeczowo - terminowo - finansowego po podpisaniu umowy, uwzględniającego wykonanie przedmiotu umowy w terminie do 15 listopada 2018 r. i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia, po zaakceptowaniu przez Inspektora Nadzoru, 2) wykonania i utrzymania oznakowania robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót, 3) organizacji placu budowy. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Materiały użyte (wbudowane) do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać, co jakości, wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 1570 ze zm.) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i szczegółowych specyfikacjach technicznych. Dla zastosowanych materiałów Wykonawca przedkłada Zamawiającemu certyfikaty zgodności z CE lub aprobaty techniczne do odbioru końcowego zadania. Utylizacja odpadów. W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 992). Wykonawcę obciążają wszelkie koszty, działania i obowiązki związane z ich usunięciem, przechowywaniem i prawidłowym ich zagospodarowaniem. Materiały nadające się do ponownego wbudowania zostaną przekazane protokólarnie na miejsce wskazane przez przedstawiciela Zamawiającego. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji jakości na okres min. 36 m-cy od daty odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert: - minimalny wymagany okres gwarancji jakości wynosi 36 m-cy - maksymalny deklarowany okres gwarancji jakości wynosi 60 m-cy. od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez wad) protokołu odbioru przedmiotu umowy. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji. Podwykonawstwo. 1.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. 3.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 4.Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45110000-1, 45221111-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1990374.51
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.U.H. "DOMAX" Arkadiusz Mika
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2046534.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Budowa wiatrołapu przy budynku B3 Brzeskiego Centrum Medycznego przy ul. Mossora 1 w Brzegu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Brzeskim Centrum Medycznym w celu jego modernizacji
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Białynin- etap I
- "Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kowalewiczki
- Remont dróg gminnych wewnętrznych oraz modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
- "BUDOWA DROGI LEŚNEJ - DOJAZDU POŻAROWEGO DO PUNKTU CZERPANIA WODY NR 5 W LEŚNICTWIE CZAPLINIEC ODDZIAŁ LEŚNY 226"
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.