To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-25
Ogłoszenie nr 500175765-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.
Gminne Centrum Kultury i Rekreacji im. Jana z Domachowa Bzdęgi w Krobi: "MODERNIZACJA OŚWIETLENIA SALI KINOWEJ - DEMONTAŻ STAREJ I MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO, PRZESZKODOWEGO ORAZ GÓRNEGO W SALI KINOWEJ A TAKŻE WYMIANA WYEKSPLOATOWANEJ ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ I PODROZDZIELNICY W KABINIE PROJEKCYJNEJ"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 575101-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminne Centrum Kultury i Rekreacji im. Jana z Domachowa Bzdęgi w Krobi, Krajowy numer identyfikacyjny 41144523800000,
ul. ul. Powstańców Wielkopolskich
27,
63840
Krobia, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
65 5 711 320, e-mail
kultura@krobia.pl, faks
65 5 711 320.
Adres strony internetowej (url): www.mgok.krobia,pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"MODERNIZACJA OŚWIETLENIA SALI KINOWEJ - DEMONTAŻ STAREJ I MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO, PRZESZKODOWEGO ORAZ GÓRNEGO W SALI KINOWEJ A TAKŻE WYMIANA WYEKSPLOATOWANEJ ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ I PODROZDZIELNICY W KABINIE PROJEKCYJNEJ"
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:"MODERNIZACJA OŚWIETLENIA SALI KINOWEJ - DEMONTAŻ STAREJ I MONTAŻ NOWEJ INSTALACJI OŚWIETLENIA AWARYJNEGO I EWAKUACYJNEGO, PRZESZKODOWEGO ORAZ GÓRNEGO W SALI KINOWEJ A TAKŻE WYMIANA WYEKSPLOATOWANEJ ROZDZIELNICY GŁÓWNEJ I PODROZDZIELNICY W KABINIE PROJEKCYJNEJ" Wspólny słownik zamówień: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45316000-5 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia Przedmiotem zamówienia jest zadanie polegające na modernizacji oświetlenia sali kinowej - demontaż starej i montaż nowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, przeszkodowego oraz górnego w sali kinowej a także wymiana wyeksploatowanej rozdzielnicy głównej i podrozdzielnicy w kabinie projekcyjnej. Zadanie będzie polegać na : 1. Demontażu 78 opraw oświetleniowych sali i poprowadzeniu nowych linii zasilających, zamontowaniu nowych opraw LED wraz z panelami sterowniczymi. 2. Zamontowaniu w miejscu dotychczasowych opraw awaryjnych i ewakuacyjnych nowych wraz z autonomicznym źródłem zasilania ,zgodnie z wymaganiami przeciwpożarowymi i Polską Normą PN-EN 501272:2005 3. Demontażu oświetlenia przeszkodowego i montażu nowego zgodnie z normą PN-EN 1838:2005 4. Demontażu rozdzielnicy głównej i podrozdzielnicy - odłączeniu istniejących przewodów od zacisków i wpięciu ich na listwy zaciskowe w nowoprojektowanych rozdzielnicach RG i RP. Zadanie wpłynie na zwiększenie bezpieczeństwa widzów, obniżenie kosztów funkcjonowania kina, podniesie jakość i estetykę oferty. Zastosowane zostaną najnowsze standardy i technologie systemu oświetlenia Sali kinowej. System oświetlenia awaryjnego i podstawowego zostanie dopasowany do obowiązujących norm i standardów. Wykonawca winien dostarczyć na materiały atesty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Wszystkim (ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia) wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, występującym w dokumentacji projektowej, towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisywane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisywane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez projektanta - wymagane pisemne uzgodnienia z zamawiającym. Jeżeli zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia związane z robotami ogólnobudowlanymi, na podstawie umowy o pracę - zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy, Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45300000-0
Dodatkowe kody CPV: 45316000-5, 45315600-4, 45310000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145092.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CINE PROJECT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
178463.16
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Szkoły Podstawowej w Żelicach
- BO - Lll/04/X - "Dziewiętnastka odNOWA" - remont sal lekcyjnych oraz sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 19 im. Wojciecha Korfantego w Katowicach
- Remont klatek schodowych w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
- " Modernizacja budynków użyteczności publicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.