eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na zadaniaZadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2) Nowymi technologiami łączymy pokolenia - stworzenie dzielnicowej mobilnej pracowni komputerowej Zadanie 3) Edukacja międzypokoleniowa z komputerem - etap 1 - stworzenie pracowni komputerowej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500175494-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Miasto Rybnik: Dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na zadania: Zadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2) Nowymi technologiami łączymy pokolenia - stworzenie dzielnicowej mobilnej pracowni komputerowej Zadanie 3) Edukacja międzypokoleniowa z komputerem - etap 1 - stworzenie pracowni komputerowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561557-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500122360-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na zadania: Zadanie 1) Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika Zadanie 2) Nowymi technologiami łączymy pokolenia - stworzenie dzielnicowej mobilnej pracowni komputerowej Zadanie 3) Edukacja międzypokoleniowa z komputerem - etap 1 - stworzenie pracowni komputerowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.62.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego z podziałem na zadania: Zadanie 1. Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika: 1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 50 szt. 2. Stacja graficzna (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. 3. Monitor LCD (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 35 szt. 4. Notebook (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 3 szt. 5. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe A4 (parametry minimalne jak określono w pkt.5. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 3 szt. 6. Karta grafiki (parametry minimalne jak określono w pkt. 6. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 6 szt. 7. Pamięć RAM do serwera DELL PowerEdge R720 (parametry minimalne jak określono w pkt. 7. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 4 szt. 8. Pamięć RAM do serwera DELL PowerEdge R730 (parametry minimalne jak określono w pkt. 8. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 4 szt. 9. Pamięć RAM do serwera DELL PowerEdge R740 (parametry minimalne jak określono w pkt. 9. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 8 szt. 10. Dysk SSD (parametry minimalne jak określono w pkt. 10. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 20 szt. 11. Skaner (parametry minimalne jak określono w pkt. 11. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. 12. Przełącznik sieciowy zarządzany (switch) (parametry minimalne jak określono w pkt. 12. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 12 szt. 13. Zasilacz do switchy (parametry minimalne jak określono w pkt. 13. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2 szt. 14. Windows 10 Pro 64bit (parametry minimalne jak określono w pkt. 14. zadanie 1 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 2 szt. Zadanie 2. Nowymi technologiami łączymy pokolenia - stworzenie dzielnicowej mobilnej pracowni komputerowej: 1. Notebook (parametry minimalne jak określono w pkt 1 zadanie 2 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia.) 16 szt. 2. Szafka do przechowywania notebooków (parametry minimalne jak określono w pkt 2. zadanie 2 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. 3. Router (parametry minimalne jak określono w pkt 3. zadanie 2 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. Zadanie 3. Edukacja międzypokoleniowa z komputerem - etap 1 - stworzenie pracowni komputerowej: 1. Komputer (parametry minimalne jak określono w pkt. 1. zadanie 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 25 szt. 2. Monitor LCD (parametry minimalne jak określono w pkt. 2. zadanie 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 25 szt. 3. Router (parametry minimalne jak określono w pkt. 3. zadanie 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. 4. Switch (parametry minimalne jak określono w pkt. 4. zadanie 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. 5. Patch panel (parametry minimalne jak określono w pkt. 5. zadanie 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) 1 szt. 6. Wykonanie modernizacji i przeróbek sieci elektrycznej oraz komputerowej (opis zawarto w pkt. 6. zadanie 3 rozdziału II SIWZ - Przedmiot zamówienia) Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zostały opisane w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30213000-5


Dodatkowe kody CPV: 30231310-3, 30236000-2, 30214000-2, 30213100-6, 30216110-0, 39130000-2, 32413100-2, 30231300-0, 45314300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby UM Rybnika

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 25000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Centrum Systemów Komputerowych Maćkowski Jakub
Email wykonawcy: biuro@csk.com.pl
Adres pocztowy: ul. Królowej Jadwigi 23
Kod pocztowy: 41-300
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 272651.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 272651.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 358793.78
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Nowymi technologiami łączymy pokolenia - stworzenie dzielnicowej mobilnej pracowni komputerowej

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie przetargowe na zadanie 2 zostało unieważnione ponieważ cena najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę F.H.U. Hard-Comp Trzaskalik Łukasz (43.679,00 zł brutto) przekracza kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia (32.000 zł brutto). Podstawa prawna unieważnienia: Art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Edukacja międzypokoleniowa z komputerem - etap 1 - stworzenie pracowni komputerowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44878.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MPC Paweł Oleksiewicz
Email wykonawcy: przetarg@mpcnet.pl
Adres pocztowy: ul. Podrzeczna 38
Kod pocztowy: 99-300
Miejscowość: Kutno
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44283.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44283.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 55199.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.