eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500175366-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Gmina Międzychód: Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572164-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Międzychód, Krajowy numer identyfikacyjny 52459400000, ul. ul. Piłsudskiego 2, 64400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 957 488 100, e-mail urzad@miedzychod.pl, faks 957 488 134.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RII.271.8.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z realizacją zadania pod nazwą: Modernizacja sieci informatycznej i sieci elektrycznej w budynku Urzędu (w tym zakup i montaż agregatu zasilania rezerwowego dla Urzędu wraz z obudową zewnętrzną). Zakres rzeczowy robót obejmuje m.in.: 1. Instalacja okablowania strukturalnego wraz z instalacją sprzętu aktywnego w Urzędzie: a) Montaż szaf dystrybucyjnych - montaż szaf serwerowych: 19´´ 42U, 19´´ 32U, 19´´ 24U - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - panel wentylacyjny, listwa zasilająca, organizator kabla - montaż paneli rozdzielczych w przygotowanych stelażach 19´´ b) Montaż okablowania strukturalnego - przebijanie otworów śr. 100 mm w ścianach lub stropach z cegły, - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 230 mm - podłoże inne niż betonowe, - układanie pionowego okablowania strukturalnego - odcinek poziomy, 1 kabel - montaż złącza na skrętce 4-parowej ekranowanej STP/FTP, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - kabel krosowy w urządzeniu aktywnym, - montaż przełącznic światłowodowych 12j i 24j - układanie poziomego okablowania strukturalnego - odcinek poziomy, kabel światłowodowy, - spawanie kabla światłowodowego jednomodowego w kasetach światłowodowych, - spawanie kabla światłowodowego w kasetach światłowodowych - dodatki: za założenie osłony termicznej spawu, montaż w mostku z pokrywami na spawy, montaż pokrywy kasety w panelu c) Montaż osprzętu aktywnego - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - urządzenia aktywne - montaż uchwytu kablowego d) Dostawa i montaż depozytora do kluczy wraz z oprogramowaniem - stalowy depozytor na min. 100 kompletów kluczy, - w cenie kompletne oprogramowanie kompatybilne z systemem Windows, o ile urządzenie wymaga specjalnego oprogramowania, - w cenie: dostawa urządzenia wraz z montażem, czytnik kart zbliżeniowych, szkolenie i wdrożenie. 2. Instalacja okablowania strukturalnego wraz z instalacją sprzętu aktywnego w Ośrodku Pomocy Społecznej: a) Montaż okablowania strukturalnego - przebijanie otworów śr. 100 mm w ścianach lub stropach z cegły, - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 230 mm - podłoże inne niż betonowe, - układanie pionowego okablowania strukturalnego - odcinek poziomy, 1 kabel - montaż paneli rozdzielczych w przygotowanych stelażach 19´´ - montaż złącza na skrętce 4-parowej ekranowanej STP/FTP, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - kabel krosowy w urządzeniu aktywnym, b) Montaż osprzętu aktywnego - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - urządzenia aktywne - montaż uchwytu kablowego 3. Instalacja okablowania strukturalnego wraz z instalacją sprzętu aktywnego w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty: a) Montaż okablowania strukturalnego - przebijanie otworów śr. 100 mm w ścianach lub stropach z cegły, - kanał instalacyjny z PCW o szerokości podstawy do 230 mm - podłoże inne niż betonowe, - układanie pionowego okablowania strukturalnego - odcinek poziomy, 1 kabel - montaż paneli rozdzielczych w przygotowanych stelażach 19´´ - montaż złącza na skrętce 4-parowej ekranowanej STP/FTP, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych zgodnie z wymaganiami, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - kabel krosowy w urządzeniu aktywnym, b) Montaż osprzętu aktywnego - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19´´ - urządzenia aktywne - montaż uchwytu kablowego 4. Dedykowana instalacja elektryczna do zasilania urządzeń teleinformatycznych w Urzędzie: a) Rozdzielnice elektryczne b) Agregat prądotwórczy: - wykopy fundamentowe ręczne w gruncie kat. III z transportem na odległość do 0,5 km, - ręczny zasyp wykopów ze skarpami z przerzutem do 3 m gruntu kat 1-3, - podkłady na podłożu gruntowym z kruszywa naturalnego grub. 20 cm i fundament pod agregat, - montaż agregatu prądotwórczego 109 kVa/87kW w obudowie zewnętrznej wraz z uruchomieniem i próbą zespołu prądotwórczego oraz z dokonywaniem przeglądów w ciągu 3 lat od zakończenia realizacji zadania i dwuletnią gwarancją, - wykonanie przepustu gazoszczelnego, - rozebranie nawierzchni z betonu grub. 15 cm ręcznie, - wykonanie ręczne rowu dla kabli, nasypanie piasku na dnie rowu, ułożenie rur osłonowych i ręczne zasypanie rowów, - odtworzenie nawierzchni z betonu grub. 12 cm, - układanie kabli w rowach kablowych ręcznie i w budynkach - uziom ze stali metodą udarową. c) Zasilacze UPS: - montaż 5 zasilaczy UPS 10k VA/4 min wraz z dokonywaniem przeglądów w ciągu 3 lat od zakończenia realizacji zadania i dwuletnią gwarancją oraz 5 szt. BY-PASS zewnętrznego - przewód izolowany jednożyłowy LgY 6,0 i 10,0 - układanie kabla w rowach kablowych ręcznie oraz przewodów w listwach, - montaż przycisku PWP 6r i puszki E190. d) WLZ: - przebijanie otworu w stopie, - układanie kabla YKY w budynkach oraz przewodów w listwach i korytkach. e) Instalacja gniazd wtykowych DATA - układanie kabli w listwach, - montaż w listwach uchwytu osprzętowego DLP 4-modułowego, - gniazdo wtyczkowe w kanale i puszce podłogowej. f) Instalacja uziemiająca - układanie przewodów, - montaż szyny uziemiającej GSU. g) Pomiary - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz i 3 faz, - badanie linii kablowej N.N. o ilości 3 żył, - sprawdzanie samoczynnego wyłączania zasilania. 5. Dedykowana instalacja elektryczna do zasilania urządzeń teleinformatycznych w Ośrodku Pomocy Społecznej a) Instalacja gniazd wtykowych DATA - układanie kabli w listwach, - montaż w listwach uchwytu osprzętowego DLP 4-modułowego, - gniazdo wtyczkowe w kanale b) Pomiary - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz 6. Dedykowana instalacja elektryczna do zasilania urządzeń teleinformatycznych w Zespole Obsługi Ekonomicznej i Administracyjnej Oświaty: a) Rozdzielnica elektryczna b) WLZ - układanie przewodów w listwach c) Instalacja gniazd wtykowych DATA - układanie kabli w listwach, - montaż w listwach uchwytu osprzętowego DLP 2- i 4-modułowego, - gniazdo wtyczkowe w kanale b) Pomiary - sprawdzenie i pomiar obwodu elektrycznego N.N. ilości 1 faz. 7. Instalacja klimatyzacji serwerowni głównej: a) Rurociągi: - montaż rurociągów z PCW o śr. 25 mm na ścianach z łączeniem metodą wciskową, - pompka skroplin - zgodnie z dokumentacją projektową. b) Rurociągi oraz izolacja: - rurociągi miedziane - rura miedziana chłodnicza - 9,52 mm i 15,88 mm zgodnie z zaleceniami producenta, - izolacja rurociągów otulinami kauczukowymi - przedmuchanie sprężonym powietrzem urządzeń i instalacji chłodniczych wewnątrz - obieg bezpośredni, - próba szczelności urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników, - napełnienie urządzeń i instalacji obiegu freonu i podobnych czynników czynnikiem chłodniczym, - uruchomienie i uzyskanie niskich temperatur. c) Urządzenia - agregat freonowy z pełną automatyką i okablowaniem z wkładką bezpiecznikową kabla zasilającego razem z jednostką freonową wewnętrzną - obudowa zewnętrzna agregatu. - w cenę urządzenia należy wliczyć koszt corocznych przeglądów przez okres 3 lat od zakończenia realizacji zadania. 2. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający zastrzega, iż prace związane z realizacją niniejszego zadania inwestycyjnego będą prowadzone podczas normalnej pracy Urzędu, tj. w godzinach wskazanych w punkcie 1 SIWZ, a także w godzinach późniejszych w dni powszednie do godz. 21.00. Prace mogą być prowadzone wyjątkowo po wcześniejszym uzgodnieniu w dni wolne od pracy (tj. soboty i niedziele). Zamawiający nie dopuszcza przerw w dostawie energii elektrycznej oraz Internetu podczas godzin urzędowania, wskazanych w punkcie 1 SIWZ. Projekt wykonawczy jest dostępny dla Wykonawców do wglądu w siedzibie Urzędu podczas wizji lokalnej. 3. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo w dokumentacji projektowej. 4. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne' zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ oraz na podstawie projektu wykonawczego (do wglądu w siedzibie Urzędu podczas wizji lokalnej), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1332). 6. Z uwagi na stopień skomplikowania przedsięwzięcia i konieczność zapewnienia normalnego funkcjonowania Urzędu, a także w celu oceny dokumentów przekazanych w ramach danego postępowania przez Zamawiającego wskazane jest, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej w miejscu realizacji Inwestycji. 7. Zamawiający określa warunki realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w następujący sposób: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - oświadczenia potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia wg załącznika nr 2 i nr 3 oraz oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy partner z osobna, - podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. - wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". 8. Zamawiający zastrzega, że poniższe rodzaje czynności wymagają zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: a.) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z póź. zmianami). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to wykonywanie robót elektrycznych szczegółowo określonych w przedmiarach robót - załącznik nr 9 do SIWZ. Warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy pracowników. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. b.) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa powyżej, nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym: kierowników robót, geodety. c.) Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób zgodnie z poniższymi zasadami: - w trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, we wskazanym przez Zamawiającego terminie nie krótszym niż 5 dni robocze, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane pod lit. a) powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: * przedstawi oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowaną kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zawierać jedynie: imię i nazwisko osoby, która będzie świadczyć czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu. - nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę; - za niewypełnienie obowiązku zatrudniania pracowników świadczących usługi/roboty budowlane na podstawie umowy o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w §7 ust. 1 lit. b)tiret 5 umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45314300-4


Dodatkowe kody CPV: 32424000-1, 45314320-0, 45315600-5, 45315700-5, 45311100-1, 45311100-1, 45311100-1, 45311100-1, 45311100-1, 45331230-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 736868.42
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INEA S.A.
Email wykonawcy: krzysztof.ratajczak@inea.com.pl
Adres pocztowy: Wysogotowo ul. Wierzbowa 84 62-081 Przeźmierowo
Kod pocztowy: 62-081
Miejscowość: Przeźmierowo
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 838442.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 838442.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 838442.81
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.