eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Budowa miejsca wypoczynku z wiatą wolnostojącą w konstrukcji drewnianej, miejscami postojowymi, zagospodarowaniem terenu wraz z wyposażeniem turystycznym umiejscowionej na działce nr 313 położonej w Widzieńsku, gm. Stepnica



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500175180-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Nadleśnictwo Goleniów: Budowa miejsca wypoczynku z wiatą wolnostojącą w konstrukcji drewnianej, miejscami postojowymi, zagospodarowaniem terenu wraz z wyposażeniem turystycznym umiejscowionej na działce nr 313 położonej w Widzieńsku, gm. Stepnica

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500147023-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81053911400000, ul. ul. Parkowa 1, 72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 091 4182856, 4182459, e-mail goleniow@szczecin.lasy.gov.pl, faks 914 182 919.
Adres strony internetowej (url): http://www.goleniow.szczecin.lasy.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa miejsca wypoczynku z wiatą wolnostojącą w konstrukcji drewnianej, miejscami postojowymi, zagospodarowaniem terenu wraz z wyposażeniem turystycznym umiejscowionej na działce nr 313 położonej w Widzieńsku, gm. Stepnica

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.2.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Budowa miejsca wypoczynku z wiatą wolnostojącą w konstrukcji drewnianej, miejscami postojowymi, zagospodarowaniem terenu wraz z wyposażeniem turystycznym, remont budynku nr inw. 806/2057 stanowiącego zaplecze socjalno-organizacyjne umiejscowionych na działce nr 313 położonej w Widzieńsku, gm. Stepnica przeznaczonego na: - cele własne Nadleśnictwa Goleniów tj.: organizacja narad terenowych pracowników służby leśnej, spotkań integracyjnych pracowników, - cele turystyczne w rozumieniu szeroko pojętego ruchu turystyczno-rekreacyjnego, - odpłatnego wynajmowania na krótkotrwałe imprezy turystyczne, integracyjne, organizację spotkań rekreacyjnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Pakiet nr 1: 1) Budowa miejsca wypoczynku z wiatą wolnostojącą w konstrukcji drewnianej, miejscami postojowymi, zagospodarowaniem terenu wraz z wyposażeniem turystycznym umiejscowionej na działce nr 313 położonej w Widzieńsku, gm. Stepnica w celu wynajmowania na krótkotrwałe imprezy turystyczne, integracyjne, organizację spotkań rekreacyjnych itp.. Parametry wiaty: a.) Powierzchnia użytkowa: 96 m2 b.) Powierzchnia całkowita: 96 m2 c.) Powierzchnia zabudowy: 96 m2 d.) Kubatura: 572,92 m3 e.) Utwardzenia: 903,85 m2 2) Rozwiązania konstrukcyjno - materiałowe: a) stopy fundamentowe pod wiatą i dla elementów małej architektury żelbetowe, b) fundamenty w formie osobnych stóp fundamentowych dla każdego ze słupków drewnianych i do montażu elementów małej architektury. Stopy fundamentowe należy posadowić na gruncie nośnym rodzimym. Grunt nienośny należy zastąpić piaskiem zagęszczonym do stopnia IS > 0,95. Stopy fundamentowe wylewać z betonu C10/15(towarowy), c) słupy drewniane z drewna C30 o przekroju 16x16 cm zaimpregnowane w kąpieli w tartaku, d) belki nośne drewniane z drewna C30 o przekroju 22x10 cm zaimpregnowane w kąpieli w tartaku, e) Konstrukcja dachu krokwiowo - jętkowa. Krokwie drewniane z drewna C30 o przekroju 18x6 cm, jętki o przekroju 18x6 cm, elementy zaimpregnowane w kąpieli w tartaku. Dach pokryty blachą dachówkopodobną w kolorze brązowym. Jako podbitkę pod dachem i w celu wykończenia powierzchni zastosować podbitkę drewnianą gr. 19 mm impregnowaną. Podsufitki strugane powinny być wykonane z desek struganych, klasy nie niższej niż III tarcicy ogólnego przeznaczenia albo KS lub MKG tarcicy sortowanej wytrzymałościowo o grubości 19mm. Deski powinny być łączone między sobą na wrąb i przybite lub przykręcone do belek. Jako okładzinę ścienną zastosować deskę elewacyjną "półbal". Parametry techniczne blachy dachowej : ? Grubość blachy - 0,7 mm, wysokość - 40 mm, długość zakładki - 130 mm, powłoka - poliester mat 25 mm, ? Łaty 40 x 50 mm i kątrłaty z drzewa o wilgotności max 21% ? Membrana dachowa o półprzepuszczalności >1000 g/m²/24 h, ? Wytrzymałość na rozerwanie: wzdłuż - 300N/5cm, w poprzek - 250N/5cm ? Odporność na rozerwanie przez gwoździe wzdłuż - 250N, w poprzek - 250N Budowa warstwowa - dwie warstwy z polietylenu o niskiej gęstości, zbrojonej wewnętrznie tkanina siatkowa, powierzchnia gładka, zmywalna, elastyczna i łatwa w montażu. Klasyfikacja ogniowa - trudnozapalna. Gąsior systemowy, wkręty systemowe , uszczelki systemowe, drewno na więźbę dachową (zgodnie z zestawieniem drewna w Konstrukcji ) kl.C 30 o wilgotności < 18%. f) Posadzka z kostki betonowej "cegiełka" gr. 6 cm w kolorze żółtym i grafitowym, g) Rynny stalowe 150 mm malowane proszkowo z blachy gr. 0,55 mm w kolorze brązowym. Rury spustowe 125 mm malowane proszkowo z blachy gr. 0,55 mm w kolorze brązowym. Blacharki powlekane (pas nadrynnowy) z blachy gr. 0,55 mm w kolorze brązowym. 3). Elementy małej architektury: a) miejsca paleniskowe - murowane z kamienia polnego w okręgu na wysokość 0,5 m i średnicy 1,5 m - 2 sztuki, b) grill wysięgnikowy - ruchomy (z możliwością demontażu) ruszt na wysięgniku o wysokości 180 cm, ruszt średnicy 80 cm. Wszystko malowane farbą żaroodporną (poglądowy) - 1 sztuka, c) ławki drewniane usytuowane wokół ogniska 8 sztuk. Drewno iglaste, tarcica ogólnego przeznaczenia KS lub MKG. d) ławostoły 4 sztuki. Drewno iglaste, tarcica ogólnego przeznaczenia KS lub MKG. e) stoły i ławy pod wiatą drewnianą - 10 kompletów (1 komplet = 1 stół + 2 ławki). Drewno iglaste, tarcica ogólnego przeznaczenia KS lub MKG. f) kosze drewniane - 4 sztuki. Drewno iglaste, tarcica ogólnego przeznaczenia KS lub MKG. g) stojak na rowery pięciostanowiskowy - 1 sztuka, h) tablica informacyjna - 1 sztuka. Stelaż - wykonany z drewna iglastego, zaimpregnowanego dwukrotnie w kolorze brązu, daszek dwuspadowy, poszycie dachu deskowane na zakładkę, całość wmontowana z użyciem betonowej wylewki oraz okuć cynkowanych. Wykonanie pleców do tablicy (z desek zaimpregnowanych), które wzmocnią całą konstrukcję stelaża i nie pozwolą na nagrzewanie się blachy od tyłu. Treść umieszczona na tablicy musi zostać bezwzględnie ustalona z Zamawiającym; i) kierunkowskazy - 2 sztuki. Długość słupów w zależności od wielkości tablicy 270 cm (+ 70 cm ukotwienia stalowego) Słup toczony o średnicy do 16 cm. Kolor impregnatu: brązowy. Standardowo słupy w części montowanej w gruncie pokryte są jednorodną powłoką hydroizolacyjną. Drewno iglaste, tarcica ogólnego przeznaczenia KS lub MKG. j) płotek oddzielający parking dla samochodów osobowych drewniany - długości 25 metrów. Drewno iglaste, tarcica ogólnego przeznaczenia KS lub MKG. Wysokość 1,0 m, część podziemna 60 cm. Poprzeczki na wysokości 40 i 80 cm od gruntu. Montaż za pomocą elementu z półwałka podtrzymującego poprzeczki z drewna okrągłego. Połączenia za pomocą gwoździ i śrub. Łączenia powinny być wykonane w sposób trwały. Wygląd (model) elementów malej architektury (ławostoły, ławki, stoły) należy bezwzględnie ustalić z Zamawiającym. 4). Jako posadzkę wiaty, opaskę szer. 0,5 m wokół budynku zastosowano kostkę betonową cegiełkę i obrzeża betonowe. Podbudowa z kruszywa gr. 20 cm, układanie na podsypce piaskowej 3-5 cm, wypełnienia z piasku. Utwardzenia miejsc postojowych dla samochodów osobowych i autobusów, oraz utwardzenia pod toy toy i skład drewna z kruszywa łamanego ze skały litej 0-63 mm. 5). Nasadzenia: BERBERYS THUNBERGA wysokości min. 50 cm. - w ilości 54 sztuk. 6). Wyposażenie budowlano-instalacyjne: a) instalacja elektryczna - gniazda wtykowe, oświetlenie. Przyłącze do budynku należy wykonać z istniejącej skrzynki elektrycznej dla budynku gospodarczego przewodem YKY 5x4 mm2 w ziemi. Instalację oświetlenia 1-faz., wykonać przewodami typu YDYp 3x1,5mm2 układanymi pod podbitką w rurze ochronnej, instalacja gniazd wtykowych jak i łączniki do oświetlenia umieszczone w skrzynce IP65xC1632WR. Przewody należy układać nad podbitką i przy słupach w rurze ochronnej. 7) Przedmiotowe zamówienia będzie realizowane w oparciu o: a) decyzję pozwolenia na budowę z dnia 11 września 2017 r. nr 598/2018 wydaną przez Starostę Goleniowskiego, b) dokumentację projektową: ? Projekt budowlany, ? Projekt wykonawczy, ? -Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, ? Przedmiary robót ? Decyzje - decyzja pozwolenie na budowę i decyzja o warunkach zabudowy W przypadku rozbieżności między projektem budowlanym, a projektem wykonawczym obowiązuje projekt wykonawczy. Pakiet nr 2 Remont budynku drewnianego bez fundamentów nr inw. 806/2057 w miejscowości Widzieńsko. W zakres prac wchodzi: ? Wymiana pokrycia dachowego na blachodachówkę, ? wzmocnienie konstrukcji dachu, ? montaż rynien i rur spustowych, ? wymiana podłogi pod zadaszeniem ? wzmocnienie tregli (belki) Remont budynku należy wykonać w oparciu o przedmiar oraz STWiOR. 3.1. Wykonawca może złożyć ofertę na jeden lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi obejmować cały zakres prac przewidzianych dla tego Pakietu 3.2. W ramach niniejszego zamówienia oraz ceny oferty Wykonawca zobligowany będzie do wykonania oraz zapewnienia: 1) sprawnej organizacji i zagospodarowania zaplecza budowy, tj. zorganizowania zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla potrzeb własnych wraz z zabezpieczeniem dostawy mediów niezbędnych dla ich funkcjonowania (zapewnienie dostawy wody i energii elektrycznej, odprowadzenia nieczystości), 2) zgodnych z przepisami prawa warunków bhp i ppoż., 3) w przypadku korzystania z podwykonawców, koordynowania robót podwykonawców, ponosząc za nie pełną odpowiedzialność, 4) zapewnienie nadzoru technicznego nad realizowanym zadaniem, nadzoru nad personelem, 5) prawidłowego prowadzenia dokumentacji budowy, 6) przywrócenia należytego stanu i porządku terenu budowy, a także (w razie z korzystania) dróg, nieruchomości, urządzeń, obiektów itp., które Wykonawca naruszył przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, 7) uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem, udzielanego przez Inżyniera Kontraktu oraz przekazywanie Inżynierowi Kontraktu na bieżąco: dokumentów potwierdzających zgodność zastosowanych materiałów z polską lub europejską normą podpisanych przez Kierownika budowy, z adnotacją o miejscu wbudowania. W przypadku zamiaru zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych dodatkowo wymagana jest akceptacja Projektanta, 8) przy realizacji zamówienia zagwarantowania, aby wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy posiadały dopuszczenie do obrotu oraz dokumenty potwierdzające ich zgodności z obowiązującymi w tym zakresie normami. Wykonawca, w/w dokumenty dostarczy Zamawiającemu przy odbiorze końcowym. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających potwierdzenia ich zgodności z obowiązującymi normami i dopuszczenia do obrotu 9) wszystkie prace muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. z zalecaniami inspektora nadzoru Zamawiającego, oraz zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej i wytycznymi. 3.3. W terminie nie późniejszym niż 3 dni przed dniem podpisania umowy, Wykonawca ma obowiązek przedłożyć do zatwierdzenia Zamawiającemu i Inżynierowi Kontraktu harmonogram rzeczowo - finansowy (w formie pisemnej i elektronicznej), przedstawiający planowane wykonanie robót i ich finansowanie. Zakres robót do wykonania przedstawiony w harmonogramie rzeczowo - finansowym musi być rozbity na elementy robót, czas realizacji, koszty finansowe. 3.4. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy robót. 3.5. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zakupionych przez siebie. 3.6. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą i koszty z tym związane leżą po stronie Wykonawcy robót. 3.7. Koszt zabezpieczenia terenu robót musi być włączony w cenę oferty. 3.8. Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie i dopuszczonych do stosowania. Przy wykonywaniu robót budowlanych Wykonawca zastosuje wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z poźn. zm.) oraz w przepisach wykonawczych do tej ustawy. 3.9. Wykonawca ma obowiązek przedstawienia dokumentów, potwierdzających, że wbudowane materiały zgodne są z obowiązującymi normami i przepisami prawa. 3.10. Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na : Pakiet 1: wykonywaniu robót ciesielskich i dekarskich, wykonywaniu instalacji, elektroenergetycznej, wykonywanie zagospodarowania terenu i robót wykończeniowych; Pakiet 2 - wykonaniu robót dekarskich i ciesielskich; jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). 3.11. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej terenu celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu zamówienia. 3.12. Na cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji - Pakiet nr 1 - 60 miesięcy, Pakiet nr 2 - 36 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót i podpisanego (bez uwag) protokołu odbioru. Okres rękojmi będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 3.13. Jeśli w dokumentacji projektowej, na rysunkach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Udowodnienie równoważności zaoferowanych materiałów należy do Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do wykazania, że oferowanego przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym do wykazania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej. 3.14. Wykonawca przed składowaniem lub wbudowaniem (jeżeli Wykonawca nie będzie ich składował) w obiekt określonego materiału lub urządzenia uzyska akceptację Inspektora nadzoru, co do ich zgodności z dokumentacją projektową oraz przyjętym standardem użytkowym. 3.15. W przypadku wątpliwości, co do jakości użytych materiałów, bądź jakości wykonania robót, Zamawiającemu przeprowadzi stosowne badania przez niezależne, wybrane przez Zamawiającego laboratorium. Jeżeli w rezultacie przeprowadzenia tych badań okaże się, że zastosowane materiały bądź wykonanie robót jest niezgodne z umową, sztuką budowlaną lub przepisami prawa, Wykonawca zobowiązany będzie do doprowadzenia do zgodności wbudowanych materiałów i wykonanych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. Jednocześnie koszty badań dodatkowych, w niniejszym wypadku obciążają Wykonawcę. Jeśli zaś wyniki badań wykażą, że materiały bądź wykonanie robót są zgodne z przedmiotem zamówienia, to koszty tych badań obciążają Zamawiającego. 3.16. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca składa wykaz zawierający nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, o ile są już znane. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w powyższym wykazie w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Wyżej opisane zasady stosuje się wobec dalszych podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu określone zostały we wzorze umowy. 3.17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. 3.18. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45212000-6


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 34928210-3, 45261100-5, 45432114-6, 45261210-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający, informuje, że po podpisaniu umowy na realizację przedmiotu zamówienia poinformuje, zarządców dróg publicznych o rozpoczęciu realizacji robót budowlanych, podając przewidywany termin realizacji i podmiot Wykonujący zadanie. Rolą Wykonawcy będzie uzyskanie stosownych zgód, spisanie porozumień w zakresie korzystania z dróg publicznych przy transporcie materiałów oraz kosztów naprawy uszkodzonych dróg publicznych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Budowa miejsca wypoczynku z wiatą wolnostojącą w konstrukcji drewnianej, miejscami postojowymi, zagospodarowaniem terenu wraz z wyposażeniem turystycznym umiejscowionej na działce nr 313 położonej w Widzieńsku, gm. Stepnica w celu wynajmowania na krótkotrwałe imprezy turystyczne, integracyjne, organizację spotkań rekreacyjnych itp

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie Prawne: na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Uzasadnienie faktyczne:Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Remont budynku drewnianego bez fundamentów nr inw. 806/2057 w miejscowości Widzieńsko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Budowlanych Dawid Karwowski, Usługi Projektowe i Nadzory Budowlane J&D Projekt"
Email wykonawcy: karwowskid@o2.pl
Adres pocztowy: ul.Nowogardzka nr 28K
Kod pocztowy: 72-130
Miejscowość: Maszewo
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.