eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Małdyty › Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Małdyty w okresie od 01.09.2018r. do 30.06.2019r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500175065-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Urząd Gminy Małdyty: Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Małdyty w okresie od 01.09.2018r. do 30.06.2019r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578782-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Małdyty, Krajowy numer identyfikacyjny 53279000000, ul. ul. Kopernika 10, 14330 Małdyty, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 897 586 124, e-mail z_stasik@o2.pl, faks 897 586 093.
Adres strony internetowej (url): www.bip.maldyty.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Małdyty w okresie od 01.09.2018r. do 30.06.2019r. na podstawie zakupu biletów miesięcznych oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GKMiR.341.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów i ich odwiezienie na podstawie zakupu biletów miesięcznych do Przedszkoli i Szkół Podstawowych na terenie Gminy Małdyty oraz SOSW w Szymanowie i dzieci niepełnosprawnych do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie od dnia 1 września 2018 r. do 30 czerwca 2019 r., wraz z zapewnieniem opieki przewożonym uczniom. Zakup biletów obejmuje dowożenie uczniów uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrocinie, Przedszkola Samorządowego w Małdytach, Szkoły Podstawowej w Małdytach i Szymonowie, klas gimnazjalnych w Małdytach, znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Małdyty.Zamówienie podzielone jest na dwie części. Część I obejmuje dowóz i odwiezienie uczniów uczęszczających do Przedszkola Samorządowego w Dobrocinie, Przedszkola Samorządowego w Małdytach, Szkoły Podstawowej w Małdytach i Szymonowie, klas gimnazjalnych w Małdytach. Część II obejmuje dowóz i odwiezienie dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do Specjalnego Ośrodka Wychowawczego w Szymanowie oraz dzieci niepełnosprawnych do SOSW dla dzieci niesłyszących w Olsztynie Zakres usługi będzie obejmował: odbiór dzieci z domu pod wskazanymi adresami ( załącznik nr 7 - część II) - godziny odbioru ustala Przewoźnik z rodzicami, dowóz do placówki, odbiór dzieci z placówki - godziny odbioru ustala Przewoźnik z Dyrektorem placówki, dowóz do domu według załączonych adresów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: dowóz uczniów do szkół

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 294308.94
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Handlowo-Usługowe "CARO" Bogdan stepaniuk
Email wykonawcy: transportcaro@onet.eu
Adres pocztowy: ul. warszawska 5b/11
Kod pocztowy: 11-040
Miejscowość: Dobre Miasto
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Przewozy Autokarowe "LIPNICKI" Edward Lipnicki, Marcin sp.j.
Email wykonawcy: biuro.morag@lipnicki.pl
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 43
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 362000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 362000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 370677.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.