eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smyków › "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków w roku szkolnym 2018/2019 oraz w roku szkolnym 2019/2020"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-25

Ogłoszenie nr 500174818-N-2018 z dnia 25-07-2018 r.

Urząd Gminy Smyków: "Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków w roku szkolnym 2018/2019 oraz w roku szkolnym 2019/2020"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555365-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500105776-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Smyków, Krajowy numer identyfikacyjny 29002069600000, ul. Smyków 91, 26-212 Smyków, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 0-41 3739181, e-mail sekretariat@smykow.pl, faks 0-41 3739181.
Adres strony internetowej (url): http://www.smykow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dowóz uczniów zamieszkałych na terenie gminy Smyków w roku szkolnym 2018/2019 oraz w roku szkolnym 2019/2020"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Z.p. 271.08.O.KS.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dowóz 136 uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Smyków (w miejscowościach: Adamów, Cisownik, Królewiec, Królewiec Poprzeczny, Muszczarz, Przyłogi, Piaski Królewieckie, Salata, Smyków, Strażnica, Trawniki, Zastawie ) do Szkoły Podstawowej w Królewcu, oraz Szkoły Podstawowej w Miedzierzy, a następnie powrót do miejsca zamieszkania po skończonych zajęciach lekcyjnych. Dowóz organizowany będzie w dni nauki szkolnej z wykorzystaniem autobusu stanowiącego własność Wykonawcy. Przewidywana liczba dni na realizację usługi - to ok. 188 dni w roku szkolnym 2018/2019. oraz 192 dni w roku szkolnym 2019/2020. Łącznie 380 dni W ramach dowozu uczniów przewiduje się następujące kursy: Kurs Nr 1: 6:40-7:15 Adamów-Trawniki- Królewiec - Smyków - Smyków (Ostre Górki)- Salata- Królewiec Poprzeczny- Królewiec -Smyków- Miedzierza: Kurs Nr 2: 7:20-7:50 Cisownik - Strażnica - Przyłogi - Piaski Królewieckie - Królewiec- Piaski Królewieckie - Adamów- Miedzierza: W ramach odwozu uczniów przewiduje się następujące kursy: Kurs Nr 1: 13:35 obowiązuje od poniedziałku do piątku -Miedzierza -Smyków - Królewiec - Piaski Królewieckie - Trawniki - Przyłogi-Strażnica -Cisownik- Miedzierza: Kurs Nr 2: 14:25 obowiązuje od poniedziałku do piątku - Miedzierza - Adamów- Piaski Królewieckie- Królewiec- Smyków- Smyków (Ostre Górki) - Salata- Królewiec Poprzeczny - Trawniki - Przyłogi - Strażnica- Cisownik - Miedzierza: Kurs Nr 3: 15:15 obowiązuje w poniedziałki i w środy - Miedzierza - Adamów- Piaski Królewieckie- Królewiec- Smyków- Smyków (Ostre Górki) - Salata- Królewiec Poprzeczny - Trawniki - Przyłogi - Strażnica- Cisownik - Miedzierza: Trasy i kursy zaproponowane przez Zamawiającego mogą ulec zmianie wtedy, gdy w porozumieniu z Wykonawcą wypracowane zostanie korzystniejsze dla Zamawiającego rozwiązanie lub zmieni się liczba dzieci dowożonych, lub plan zajęć w szkołach. Dokładny harmonogram dowozu zostanie opracowany przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą niezwłocznie po podpisaniu umowy. Średnią dzienną liczbę kilometrów szacuje się na ok. 122 km. Zamawiający zastrzega jednak, że liczba kursów w ciągu dnia jak również liczba kilometrów czy liczba dowożonych dzieci - może ulec zmianie z różnych powodów, np.: - zmiana planów lekcji może spowodować zmiany w ilościach lub godzinach zaplanowanych kursów, - nieobecność niektórych uczniów w szkole - może spowodować brak konieczności dojazdu autokaru do niektórych miejscowości w ramach niektórych kursów w niektóre dni, - zmniejszenie lub zwiększenie liczby uczniów uczęszczających do szkół może spowodować zmiany w ilościach zaplanowanych kurów (konieczność zwiększenia ilości kursów lub ich zmniejszenia np. w przypadku możliwości połączenia dowożonych grup), - inne nieprzewidziane okoliczności, które mogą mieć wpływ na cały zaplanowany proces dowozu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 60100000-9


Dodatkowe kody CPV: 60140000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 216666.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Robert Opara Przewóz Osób
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Korczyn 138
Kod pocztowy: 26-067
Miejscowość: Strawczyn
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 145570.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136298.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145570.40
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.