eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZP/BZP/400/2018 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2019-01-02

Ogłoszenie nr 500174489-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.

Politechnika Wrocławska: ZP/BZP/400/2018 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 647157-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000, ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50370 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 202 182,32, e-mail bzp@pwr.edu.pl, faks 713 202 143.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.pwr.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia Publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ZP/BZP/400/2018 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/BZP/400/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 -Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekretariatu Kanclerza Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ, Zadanie nr 2 -Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki - Katedry Fizyki Doświadczalnej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ,-Uruchomienie i instruktaż nie jest objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zadanie nr 3 -Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Administracyjno-Gospodarczego Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ, 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: -Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 3 dla Zadania 1 -Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy-Załącznik nr 3 a dla Zadania 2 -Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 3 dla Zadania 3 3.Miejsce dostawy: Zadanie nr 1 - Sekretariat Kanclerza Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 138 Zadanie nr 2 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki-Katedry Fizyki Doświadczalnej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu - Wybrzeże Wyspiańskiego 27,50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 251 Zadanie nr 3 - Dział Administracyjno-Gospodarczy Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 19, 50-312 Wrocław, bud. A-5 pok.401- 402. 4. Klasyfikacja wg kodu CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Różny sprzęt komputerowy 30232100-5 Drukarki i plotery 30232110-8 Drukarki laserowe 30121430-6 Cyfrowe urządzenia powielające 5.Wymagany - minimalny okres gwarancji- licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dla:Zadania nr 1: min 24 miesiące;Zadania nr 2: min 24 miesiące;Zadania nr 3: min 24 miesiące Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznego okresu gwarancji - oceniany w kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1 Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekretariatu Kanclerza Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 12667.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROIMPEX S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MYDLANA 3B
Kod pocztowy: 51-502
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 15580.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15580.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18664.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki - Katedry Fizyki Doświadczalnej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ,

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

-W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt.1 uPzp - Zamawiający informuje o unieważnieniu prowadzonego postępowania przetargowego w Zadaniu Nr 2. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie przetargowe na w/w (zadanie Nr 2), gdyż w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. na dzień 21.11.2018 r., do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty - na Zadanie Nr 2. W niniejszym postępowaniu wystąpiła przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie nr 3 Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Administracyjno-Gospodarczego Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ,

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11380.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROIMPEX S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MYDLANA 3B
Kod pocztowy: 51-502
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 13997.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 13997.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18664.02
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.