Ogłoszenie nr 500174489-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Politechnika Wrocławska: ZP/BZP/400/2018 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 647157-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Wrocławska, Krajowy numer identyfikacyjny 55181193009000,
ul. ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
27,
50370
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 202 182,32, e-mail
bzp@pwr.edu.pl, faks
713 202 143.
Adres strony internetowej (url): www.przetargi.pwr.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia Publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZP/BZP/400/2018 - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu (3 Zadania).
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/BZP/400/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 -Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekretariatu Kanclerza Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ, Zadanie nr 2 -Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki - Katedry Fizyki Doświadczalnej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ,-Uruchomienie i instruktaż nie jest objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. Zadanie nr 3 -Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Administracyjno-Gospodarczego Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ, 2. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w: -Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 3 dla Zadania 1 -Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SIWZ oraz w projekcie umowy-Załącznik nr 3 a dla Zadania 2 -Szczegółowej specyfikacji technicznej - opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ oraz w projekcie umowy - Załącznik nr 3 dla Zadania 3 3.Miejsce dostawy: Zadanie nr 1 - Sekretariat Kanclerza Politechniki Wrocławskiej, Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 138 Zadanie nr 2 - Wydział Podstawowych Problemów Techniki-Katedry Fizyki Doświadczalnej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu - Wybrzeże Wyspiańskiego 27,50-370 Wrocław bud. A-1, pok. 251 Zadanie nr 3 - Dział Administracyjno-Gospodarczy Politechniki Wrocławskiej ul. Smoluchowskiego 19, 50-312 Wrocław, bud. A-5 pok.401- 402. 4. Klasyfikacja wg kodu CPV: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Różny sprzęt komputerowy 30232100-5 Drukarki i plotery 30232110-8 Drukarki laserowe 30121430-6 Cyfrowe urządzenia powielające 5.Wymagany - minimalny okres gwarancji- licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dla:Zadania nr 1: min 24 miesiące;Zadania nr 2: min 24 miesiące;Zadania nr 3: min 24 miesiące Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 24 miesięcznego okresu gwarancji - oceniany w kryterium oceny ofert.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Sekretariatu Kanclerza Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 4 do SIWZ, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12667.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROIMPEX S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
15580.41
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki - Katedry Fizyki Doświadczalnej Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 5 do SIWZ, |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: -W oparciu o art. 93 ust. 1 pkt.1 uPzp - Zamawiający informuje o unieważnieniu prowadzonego postępowania przetargowego w Zadaniu Nr 2. Uzasadnienie: Zamawiający unieważnia prowadzone postępowanie przetargowe na w/w (zadanie Nr 2), gdyż w terminie wyznaczonym na składanie ofert tj. na dzień 21.11.2018 r., do godz. 10:00, nie złożono żadnej oferty - na Zadanie Nr 2. W niniejszym postępowaniu wystąpiła przesłanka z art. 93 ust. 1 pkt 1 uPzp, tj. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Dostawa i uruchomienie urządzenia wielofunkcyjnego dla Działu Administracyjno-Gospodarczego Politechniki Wrocławskiej zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11380.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EUROIMPEX S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13997.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana stolarki budowlanej - drzwi wejściowe do budynków mieszkalnych stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o.Zamówienie podzielone na 2 zadania
- Wymiana okien segmentu A budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Sądowej 1.
- WM/SZP/TP/38/2024/G_Usługi czyszczenia przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji oraz przeglądów kominowych w nieruchomościach Gminy Wrocław
- SZP/242-078/2024 Dostawa optycznego profilometru 3D z funkcjami pomiarowymi CAD w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Druk, magazynowanie i dostawę formularzy "zwrotne potwierdzenie odbioru" wg wzoru ustalonego przez Zamawiającego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa systemu wideonadzoru na skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną na terenie miasta Wrocławia oraz włączenie tych urządzeń do systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostawa laptopów - części 1-2
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej III
- Dostawa terminali komputerowych typu thin client wraz z monitorami i dedykowanymi uchwytami na rzecz Sądu Rejonowego w Opolu Lubelskim
- D/26/2024 - Zakup zestawów komputerowych dla Biura Zamówień Publicznych Uniwersytetu Opolskiego
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.