To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 500174413-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu: Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546986-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 30238500000,
ul. ul. Schinzla
13,
27600
Sandomierz, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
15 8323001 do 5, 8330566, e-mail
przetargi@sand.pl, faks
158 323 575.
Adres strony internetowej (url): www.sand.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PN/7/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych: 1. Wykładzina i materiały niezbędne do jej ułożenia - Pakiet nr I 2. Materiały budowlane - Pakiet nr II, 3. Materiały elektryczne - Pakiet nr III, 4. Materiały hydrauliczne - Pakiet nr IV, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44112200-0
Dodatkowe kody CPV: 44831200-6, 24910000-6, 44111000-1, 44111400-5, 44520000-1, 31680000-6, 31532920-9, 39715300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Wykładzina i materiały niezbędne do jej ułożenia |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
58155
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CHEMIFARB S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
68808.66
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały budowlane |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W prowadzonym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które Zamawiający odrzucił na postawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ są niezgodne z treścią Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Pierwsza oferta została złożona przez Wykonawcę Kwasek i Spółka Sp.j., Chwałki 72A, 27-600 Sandomierz, z ceną brutto: 43.193,14 zł., oferta jest niezgodna z treścią SIWZ w ten sposób, że Zamawiający Pakiecie nr II w poz. nr 11 wymagał zaoferowania kleju montażowego jednoskładnikowego o czasie schnięcia nie dłuższym niż 15 minut i czasie oczekiwania na pełne utwardzenia nie dłuższym niż 48 godzin, natomiast Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował klej montażowy jednoskładnikowy o czasie schnięcia 10-20 minut i czasie pełnego utwardzenie 24-72 godzin. W poz. nr 19 Zamawiający wymagał zaoferowania silikonu budowlanego jasno szarego o szybkości utwardzania minimum 3mm w ciągu doby, Wykonawca zaoferował silikon uniwersalny z tempem utwardzania 2,0 mm na dobę. W poz. nr 22 Zamawiający wymagał zaoferowania silikonu uszczelniającego uniwersalnego o czasie obróbki nie krótszym niż 25 minut, Wykonawca zaoferował silikon neutralny o czasie obróbki 5-15 minut. Druga oferta została złożona przez Wykonawcę METALZBYT - HURT Spółka z o.o. ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko - Biała, z ceną brutto 38.019,30 zł. i jest niezgodna z treścią SIWZ w ten sposób, że Zamawiający w Rozdziale VII pkt. 3 SIWZ określił katalog dokumentów na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, jakie będzie musiał dostarczyć Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona tj. odnośnie Pakietu nr II poz. 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12,13, 17, 18,19, 20, 21, 22, 23, 29, 30 karty techniczne i karty charakterystyki oferowanych produktów. Wykonawca zarówno na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie przedłożył wymaganego dokumentu w zakresie poz. nr 5 tj. karty technicznej zaoferowanego produktu. Ponadto w poz. nr 12 Pakietu nr II Zamawiający wymagał zaoferowania lakieru wodorozcieńczalnego akrylowego bezbarwnego o zużyciu przy jednokrotnym malowaniu, co najmniej 14m² z 1 litra lakieru, natomiast Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował akrylowy lakier lamperyjny o wydajności przy jednej warstwie do 10m²/l. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr II, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Materiały elektryczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16047.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELKOND Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16999.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Materiały hydrauliczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
16740.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo Usługowy Budownictwa SYKUCKI
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18593.65
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania prawej części III piętra budynku internatu. Adaptacja pomieszczeń na pokoje mieszkalno-hotelowe. Etap 4. Roboty budowlane, remontowe na rok 2024.
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Remont drogi gminnej nr 374131T (ul. Sucharzowska) w Sandomierzu "
- Realizacja robót budowlanych pn.: "Przebudowa ulicy Słowackiego w Sandomierzu " .
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
- Remont dwóch klatek schodowych w skrzydłach bocznych w budynku administracyjnym Ministerstwa Zdrowia przy ul. Długiej 38/40 w Warszawie
- Modernizacja Całodobowego Oddziału Rehabilitacji Neurologicznej nr 12
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i sanitarnych
- Dostawa mat. bud. na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o. w ramach inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim, część 3: Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SP ZOZ w Sokółce
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.