eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500174413-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu: Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546986-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpital Specjalistyczny Ducha Świętego w Sandomierzu, Krajowy numer identyfikacyjny 30238500000, ul. ul. Schinzla 13, 27600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 15 8323001 do 5, 8330566, e-mail przetargi@sand.pl, faks 158 323 575.
Adres strony internetowej (url): www.sand.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN/7/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wykładziny, materiałów budowlanych, elektrycznych i hydraulicznych: 1. Wykładzina i materiały niezbędne do jej ułożenia - Pakiet nr I 2. Materiały budowlane - Pakiet nr II, 3. Materiały elektryczne - Pakiet nr III, 4. Materiały hydrauliczne - Pakiet nr IV, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera zał. nr 1 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 44112200-0


Dodatkowe kody CPV: 44831200-6, 24910000-6, 44111000-1, 44111400-5, 44520000-1, 31680000-6, 31532920-9, 39715300-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wykładzina i materiały niezbędne do jej ułożenia

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58155
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CHEMIFARB S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Aleja Wyzwolenia 2
Kod pocztowy: 35-501
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68808.66
Oferta z najniższą ceną/kosztem 65916.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82402.31
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Materiały budowlane

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, które Zamawiający odrzucił na postawie art. 89 ust. 1 pkt. 2) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ są niezgodne z treścią Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowiącego zał. nr 1 do SIWZ. Pierwsza oferta została złożona przez Wykonawcę Kwasek i Spółka Sp.j., Chwałki 72A, 27-600 Sandomierz, z ceną brutto: 43.193,14 zł., oferta jest niezgodna z treścią SIWZ w ten sposób, że Zamawiający Pakiecie nr II w poz. nr 11 wymagał zaoferowania kleju montażowego jednoskładnikowego o czasie schnięcia nie dłuższym niż 15 minut i czasie oczekiwania na pełne utwardzenia nie dłuższym niż 48 godzin, natomiast Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował klej montażowy jednoskładnikowy o czasie schnięcia 10-20 minut i czasie pełnego utwardzenie 24-72 godzin. W poz. nr 19 Zamawiający wymagał zaoferowania silikonu budowlanego jasno szarego o szybkości utwardzania minimum 3mm w ciągu doby, Wykonawca zaoferował silikon uniwersalny z tempem utwardzania 2,0 mm na dobę. W poz. nr 22 Zamawiający wymagał zaoferowania silikonu uszczelniającego uniwersalnego o czasie obróbki nie krótszym niż 25 minut, Wykonawca zaoferował silikon neutralny o czasie obróbki 5-15 minut. Druga oferta została złożona przez Wykonawcę METALZBYT - HURT Spółka z o.o. ul. Bardowskiego 2, 43-300 Bielsko - Biała, z ceną brutto 38.019,30 zł. i jest niezgodna z treścią SIWZ w ten sposób, że Zamawiający w Rozdziale VII pkt. 3 SIWZ określił katalog dokumentów na potwierdzenie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, jakie będzie musiał dostarczyć Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona tj. odnośnie Pakietu nr II poz. 1, 2, 3, 4, 5, 11, 12,13, 17, 18,19, 20, 21, 22, 23, 29, 30 karty techniczne i karty charakterystyki oferowanych produktów. Wykonawca zarówno na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 oraz art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie przedłożył wymaganego dokumentu w zakresie poz. nr 5 tj. karty technicznej zaoferowanego produktu. Ponadto w poz. nr 12 Pakietu nr II Zamawiający wymagał zaoferowania lakieru wodorozcieńczalnego akrylowego bezbarwnego o zużyciu przy jednokrotnym malowaniu, co najmniej 14m² z 1 litra lakieru, natomiast Wykonawca w złożonej ofercie zaoferował akrylowy lakier lamperyjny o wydajności przy jednej warstwie do 10m²/l. W związku z powyższym Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Pakietu nr II, ponieważ nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo Zamówień Publicznych

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Materiały elektryczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16047.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELKOND Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Handlowa 6C
Kod pocztowy: 15-399
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16248.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19318.50
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Materiały hydrauliczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 16740.29
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Handlowo Usługowy Budownictwa SYKUCKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Mickiewicza 23
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 18593.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18593.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 18856.98
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.