To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-24
Ogłoszenie nr 500173910-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Gmina Krasnystaw:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności
energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr RPLU.05.02.00-06-0052/16 Tytuł "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572444-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Krasnystaw, Krajowy numer identyfikacyjny 11019796000000,
ul. ul. M. Konopnickiej
4,
22300
Krasnystaw, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
825 763 753, e-mail
budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl, faks
825 763 046.
Adres strony internetowej (url): https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GK.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu pn: "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw" dofinansowanego w ramach w ramach konkursu nr RPLU.05.02.00-IZ.00-06-001/16, Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 2.1 Roboty ogólnobudowlane termomodernizacyjne i inne roboty towarzyszące, 2.2 Roboty sanitarne (kotłownie, c.o., c.w.u., pompa ciepła) 2.3 Roboty elektryczne (fotowoltaika, wymiana oświetlenia) 3. Obiekty objęte projektem termomodernizacji: 3.1 Szkoła Podstawowa w Siennicy Nadolnej, 3.2 Zespół Nr 3 Przedszkola i Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Krasnymstawie, 3.3 Szkoła Podstawowa w Krupem wraz z przedszkolem, 3.4 Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Jaślikowie, 3.5 punkt przedszkolny w Stężycy Kolonii, 3.6 budynek WDK w Krynicy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia w tym zakres robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski opisuje Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. W przypadku użycia w SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". 6. Wykonawca na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zobowiązuje do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia osobę, która będzie wykonywać czynności inne niż określone dla poszczególnych inspektorów nadzoru (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71631300-3, 71310000-4, 79140000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
70438.89
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MULTIPROJEKT Zbigniew Bajko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
97170.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 8 IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektów wykonawczych dla branż w ramach zadania pn.: Rewaloryzacja zabytkowego parku krajobrazowego i strefy ekologicznej poza parkiem z łąkami nad rzeką Ochnią w miejscowości Wały."
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
- Tor rolkowo-wrotkowy w Parku im. Szarych Szeregów
- Nadzór Inwestorski nad robotami budowlanymi pn.: Rozbudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku Chojniczki - Jarcewo.
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w Dziedzinie Pożarnictwo przy Centralnej Szkole Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie" - w systemie zaprojektuj i wykonaj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.