eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173910-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Gmina Krasnystaw: Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt Nr RPLU.05.02.00-06-0052/16 Tytuł "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 572444-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krasnystaw, Krajowy numer identyfikacyjny 11019796000000, ul. ul. M. Konopnickiej 4, 22300 Krasnystaw, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 825 763 753, e-mail budownictwo@krasnystaw.ug.gov.pl, faks 825 763 046.
Adres strony internetowej (url): https://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowy nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GK.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad inwestycją realizowaną w ramach projektu pn: "Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw" dofinansowanego w ramach w ramach konkursu nr RPLU.05.02.00-IZ.00-06-001/16, Osi Priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2. Zakres robót objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 2.1 Roboty ogólnobudowlane termomodernizacyjne i inne roboty towarzyszące, 2.2 Roboty sanitarne (kotłownie, c.o., c.w.u., pompa ciepła) 2.3 Roboty elektryczne (fotowoltaika, wymiana oświetlenia) 3. Obiekty objęte projektem termomodernizacji: 3.1 Szkoła Podstawowa w Siennicy Nadolnej, 3.2 Zespół Nr 3 Przedszkola i Szkoły Podstawowej im. Stanisława Konarskiego w Krasnymstawie, 3.3 Szkoła Podstawowa w Krupem wraz z przedszkolem, 3.4 Szkoła Podstawowa im. Batalionów Chłopskich w Jaślikowie, 3.5 punkt przedszkolny w Stężycy Kolonii, 3.6 budynek WDK w Krynicy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia w tym zakres robót, nad którymi pełniony będzie nadzór inwestorski opisuje Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. W przypadku użycia w SIWZ odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa wart. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". 6. Wykonawca na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zobowiązuje do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia osobę, która będzie wykonywać czynności inne niż określone dla poszczególnych inspektorów nadzoru (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71247000-1


Dodatkowe kody CPV: 71248000-8, 71520000-9, 71631300-3, 71310000-4, 79140000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70438.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MULTIPROJEKT Zbigniew Bajko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Żeromskiego 45A
Kod pocztowy: 22-100
Miejscowość: Chełm
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 97170.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 97170.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 97170.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 8

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.