eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.:"Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-24

Ogłoszenie nr 500173832-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.

Gmina Brzeziny: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.:"Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane środkami EFRR w ramach RPO Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- Projekt pn.:"Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny" w ramach Osi priorytetowej IV.Gospodarka niskoemisyjna Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków Poddziaanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków ZIT

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563327-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzeziny, Krajowy numer identyfikacyjny 106156400000, ul. ul. Henryka Sienkiewicza 16A, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 743 699, e-mail gminabrzeziny@post.pl, faks 468 743 699.
Adres strony internetowej (url): www.gminabrzeziny.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.:"Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SIZP.271.26.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: "Termomodernizacja budynku Szkoły Pod-stawowej w Dąbrówce Dużej w ramach realizacji zadania pn.: "Poprawa jakości powietrza uzyska-na poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny". Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- Projekt pn.: "Poprawa jakości powietrza uzyskana poprzez modernizację budyn-ków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny" w ramach Osi priorytetowej IV. Gospo-darka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termo-modernizacja budynków ZIT. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyj-nych budynku Szkoły Podsta-wowej w Dąbrówce Dużej wraz z montażem instalacji fotowoltaicz-nej. Realizacja robót budowlanych na obiekcie szkoły prowadzona będzie w oparciu o: - dokumen-tację projektową, przedmiar robót oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Bu-dowlanych opracowanych przez Pracownię Projektową "Kowalczyk Architekci", - audyt energe-tyczny opracowany przez audytora Ryszarda Juścińskiego, - opinię na temat stanu technicznego więźby dachowej autorstwa Pawła Maciejewskiego. Budynek Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej, zlokalizowany jest na działce oznaczonej nu-merem ewidencyjnym 408 i 409. Termomo-dernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dąbrówce Dużej zakresem obejmuje: - docieplenie ścian zewnętrznych parteru oraz szczytowych poddasza budynku nr 1 (stara część szkoły), - docie-plenie ścian fundamentowych budynku nr 1 (stara część szkoły), - docieplenie stropu nad piwnicą, - docieplenie dachu budynku nr 1 w części użytkowej poddasza, wymiana pokrycia dachowego, - docieplenie ścian zewnętrznych budynku nr 2 (nowa część szkoły) - docieplenie ścian fundamen-towych budynku nr 2 (nowa część szkoły) - docieplenie ścian wewnętrznych składu opału w piw-nicy, - docieplenie stropodachu budynku nr 2, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - montaż parapetów zewnętrznych, - wymiana szklenia w stolarce nieprzeznaczonej do wymiany, - montaż obróbek blacharskich, rur spustowych, - roboty budowlane zewnętrzne (opaska wokół budynku, okładziny schodów, balustrady) - wymiana instalacji c.o. (izolacja pozioma i pionowa w celu ogra-niczenia strat przesyłu- min.gr.izolacji 50mm, zastosowanie czujników pogodowych, zaworów termostatycznych z blokadą nastawy, montaż zaworów regulacyjno- pomiarowych na rurociągach zasilających ZRP, zaworów regulujących ciśnienia ZRO wyposażonych w możliwość odwodnienia i odcięcia przepływu, zaworów podpionowych regulujących przepływ) - wykonanie kotłowni na biomasę, - wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb ciepłej wody użytkowej (zasilanie podgrzewacza wody) oraz dla potrzeb pracy pomp obiegowych i urządzeń sterujących. Szczegó-łowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje projekty budowlane, audyt energe-tyczny, opinia na temat stanu technicznego więźby dachowej i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Przedmiary robót (załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ) stanowią element pomocniczy do wyceny prac. Uwaga 1: Na poddaszu budynku nr 1 szko-ły stwierdzone zostało siedlisko gatunków chronionych: kolonia rozrodcza mroczka późnego, gniazdowanie wróbla zwyczajnego. W związku z powyższym prace prowadzone będą pod nadzo-rem ornitologa i chiropterologa działającego na zlecenie i w imieniu Zamawiającego. Ponadto w związku z istnieniem w obiekcie gatunków chronionych, zgodnie z opinią przyrodniczą prace związane z termomodernizacją w obrębie strychu prowadzone mogą być od 1 sierpnia, po uzgod-nieniu zakresu i rodzaju czynności z nadzorem chiropterologicznym i ornitologicznym. Uwaga 2: W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wzmocnienia więźby da-chowej, wg zaleceń wynikających z opinii na temat stanu technicznego więźby dachowej pod ką-tem możliwości wykonania prac termomodernizacyjnych wraz z określeniem zakresu niezbędnych do wykonania prac remontowych we frontowym budynku Szkoły Podstawowej. Wykonawca zo-bowiązany jest uwzględnić wartość wykonania prac w wycenie oferty. Uwaga 3: W projekcie bu-dowlanym na rzucie piwnic Rys. A-1 - błędne jest wskazane, że w kotłowni projektuje się kotły olejowe - zakres prac w kotłowni obejmuje wykonanie kotła na biomasę. Zakres robót zgodny z projektem z branży instalacyjnej. Uwaga 4: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie demontaż i montaż istniejących krat w oknach. Uwaga 5. Wykonawca zobowiązany jest do prze-kazania papy pochodzącej z rozbiórki istniejącego pokrycia i przekazania do utylizacji. Uwaga 6: Wykonawca zobowiązany jest tak wykonywać prace dociepleniowe, aby zapewnić dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych i energetycznych zlokalizowanych na ścianie budynku szkoły. Uwaga 7: Z uwagi na fakt, że w budynku szkoły znajdują się lokale mieszkalne wykonawca zo-bowiązany będzie do zamontowania liczników i zastosowania opomiarowania lokali w celu ich rozliczenia. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwy-konawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy. 3. Obowiązek w zakresie dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 1 polega na: 3.1. na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, 3.2. na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy sta-nowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. na etapie realizacji umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontro-li spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp oraz sank-cje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214210-5


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45331110-0, 09331200-0, 45320000-6, 45311000-0, 45310000-3, 45261210-9, 45300000-0, 45331100-7, 45421130-4, 45442100-8, 45111300-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 571523.89
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Modern Dom Ryszard Górski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 17
Kod pocztowy: 96-100
Miejscowość: Skierniewice
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 889212.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 889212.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1069853.63
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 11%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.