Ogłoszenie z dnia 2019-01-02
Ogłoszenie nr 500173705-N-2019 z dnia 02-01-2019 r.
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie: Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt "Umiejętności, kwalifikacje i praca" realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.3 Doskonalenie zawodowe, Poddziałanie 10.3.1 Doskonalenie zawodowe uczniów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 652798-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół im. Marii Skłodowskiej-Curie, Krajowy numer identyfikacyjny 18736900000,
ul. ul. 1 PLM "Warszawa"
Nr 1,
05-300
Mińsk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
257 582 382, e-mail
sekretariat@zsmsc.edu.pl, faks
257 580 008.
Adres strony internetowej (url): www.zsmsc.edu.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Z.Sz.KG.241.2.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowych z zakresu leśnictwa, weterynarii, ochrony środowiska i analityki chemicznej. Zamówienie obejmuje cztery części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38000000-5
Dodatkowe kody CPV: 30000000-9, 33100000-1, 33110000-4, 33190000-8, 48900000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4398.38
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Akgeo.pl mgr inż Adam Kądziela
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4490.73
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu weterynarii |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 29 810,05 zł natomiast oferta z najniższą ceną to oferta za cenę 45 903,59 zł Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty przewidzianej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najniższej. Spełnione zatem zostały przesłanki do unieważnienia postępowania na wyżej wskazanej podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu ochrony środowiska i analityki chemicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierzał przeznaczyć kwotę 59 240,00 zł natomiast oferta z najniższą ceną to oferta za cenę 61 244,16 zł Zamawiający nie miał możliwości zwiększenia kwoty przewidzianej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najniższej. Spełnione zatem zostały przesłanki do unieważnienia postępowania na wyżej wskazanej podstawie prawnej. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa wyposażenia pracowni przedmiotowej z zakresu leśnictwa - rejestrator leśniczego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/12/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5487.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Akgeo.pl mgr inż. Adam Kądziela
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6605.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gorąco dla kategorii ruchu KR 1-2, układanej mechanicznie na całej szerokości jezdni na drogach powiatowych
- Wywóz i utylizacja odpadów komunalnych
- Docieplenie budynku stanowiącego siedzibę Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Mińsku Mazowieckim
- Zaprojektowanie i budowa kompleksu basenów letnich z infrastrukturą towarzyszącą i wyposażeniem u zbiegu ul. Wyszyńskiego i Granicznej w Mińsku Maz. na podstawie koncepcji architektonicznej i PFU
- Zakup zamiatarki drogowej do czyszczenia ulic na mokro
- Modernizacja boiska sportowego Orlik 2012 w miejscowości Huta Mińska
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup i dostawa akcesoriów do defibrylatorów oraz urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej używanych przez Zespoły Państwowego Ratownictwa Medycznego
- "Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku stosowanych w zabiegach laparoskopowych oraz różnych wyrobów medycznych na okres 6 miesięcy."
- Zakup i wdrożenie serwera wraz z oprogramowaniem bezpiecznej poczty elektronicznej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego
- Dostawa sprzętu medycznego (ZP-69/2024)
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych MBE w podziale na 4 części
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.