Ogłoszenie nr 500173546-N-2018 z dnia 24-07-2018 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu: "Adaptacja wybranych pomieszczeń I piętra dla potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w budynku Collegium Medicum ul. Kaszubska 13 w Kaliszu oraz remont łazienek w budynku Rektoratu przy ul. Nowy Świat 4 w Kaliszu"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500132970-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25093876400000,
ul. Nowy Świat
4,
62-800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 767 95 00, 767 95 32, e-mail
zamowienia.publiczne@pwsz.kalisz.pl, faks
62 767 95 29.
Adres strony internetowej (url): http://www.kalisz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Adaptacja wybranych pomieszczeń I piętra dla potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w budynku Collegium Medicum ul. Kaszubska 13 w Kaliszu oraz remont łazienek w budynku Rektoratu przy ul. Nowy Świat 4 w Kaliszu"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):III.ZP.23110.Pn-4.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące adaptację wybranych pomieszczeń I piętra dla potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13 oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących remont łazienek w budynku Rektoratu w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 4 w podziale na 2 części na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.5. SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące Części: Część I: Adaptacja wybranych pomieszczeń I piętra dla potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych w budynku Collegium Medicum w Kaliszu przy ul. Kaszubskiej 13 Zamówienie obejmuje wielobranżowy remont pomieszczeń lewego skrzydła na I piętrze budynku wraz z wykonaniem nowych instalacji w celu dostosowania ich dla potrzeb Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznych dla Pielęgniarek zgodnie z wytycznymi projektu technologicznego. Ponadto wykonane zostaną nowe posadzki, powłoki malarskie oraz dodatkowe instalacje gazów medycznych, wentylacji i klimatyzacji. Część II: Remont łazienek w budynku Rektoratu w Kaliszu przy ul. Nowy Świat 4 Zamówienie obejmuje remont pomieszczeń łazienek znajdujących się w piwnicy oraz na I i II piętrze budynku Rektoratu. Remont polegał będzie na wykonaniu nowych okładzin ściennych i podłogowych, powłok malarskich oraz wymianie osprzętu sanitarnego i elektrycznego. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego i placu budowy, opracowania i zapewnienia planu BIOZ, oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. UWAGA! Z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający wyłącznie pomocniczo, przekazuje jako załączniki do SIWZ przedmiary robót dotyczące przedmiotu zamówienia - nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. Zamawiający informuje, iż ilekroć w SIWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany: 1) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy ,,lub równoważny´´. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji przetargowej, 2) poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne´´. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: min 36 miesięcznej - max 72 miesięcznej (zgodnie z ofertą wykonawcy) gwarancji na wykonane roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia oraz na zamontowane urządzenia - zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta. Termin dotyczący gwarancji biegnie od daty podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru robót budowlanych. Termin rękojmi równy jest terminowi gwarancji, lecz nie krótszy niż 5 lat. Wykonawca odpowiedzialny jest za usuwanie materiałów z rozbiórek oraz jeżeli jest to wymagane przepisami prawa dokonywanie ich utylizacji na własny koszt i ryzyko. Roboty budowlane będą prowadzone na czynnym obiekcie, co Wykonawca musi uwzględnić składając ofertę np. w zakresie dodatkowego zabezpieczenia placu budowy, sposobu realizacji robót, który nie będzie powodował nadmiernych uciążliwości dla Zamawiającego. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę (dotyczy każdej części zamówienia): 1) Wykonawca zobowiązany jest dysponować odpowiednio do rodzaju zamówienia liczbą pracowników z przygotowaniem i kwalifikacjami zapewniającymi prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz w związku z art. 36 ust.2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników skierowanych do realizacji zamówienia, jeżeli wykonywane czynności polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy Kodeks pracy (Dz. U z 2016r. poz. 1666 t.j. z późn. zm.). Czynności, o których mowa wyżej to: prace ogólnobudowlane, montażowe i wykończeniowe, prace instalacyjne, izolacyjne i porządkowe. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwie stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 3) Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w pkt. 4.11 ppkt. 2 SIWZ nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac bez nadzoru, w tym kierowników budowy, kierowników robót itp. 4) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający będzie uprawniony do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.11 ppkt. 2 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/wym. wymogu i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/wym. wymogu, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób, o których nowa powyżej: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie, jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45300000-0, 45111300-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1296660.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Celtia Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1594892.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie w zakresie Części II zostało unieważnione, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W zakresie Części II wpłynęła jedna oferta z ceną brutto 599 692,43 PLN, natomiast Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia w zakresie Części II kwotę brutto w wysokości 279 628,20 PLN. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wymiana nawierzchni placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 w Kaliszu.
- Remont ulic o nawierzchni bitumicznej na terenie miasta Kalisza w 2024r. z podziałem na dwa rejony
- Wykonanie usługi cateringu podczas pikniku integracyjnego w dniu 17.05.2024 r. przy ulicy Poznańskiej 201-205 w Kaliszu
- Kompleksowa organizacja spotkań Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji
- Dostawa pakietów konferencyjnych dla uczestników IV Światowej Konferencji Zdrowia Rodziny
- Dostawa i wdrożenie systemu cyfrowej rejestracji przebiegu rozpraw sądowych na salach podlegających modernizacji w sądach okręgu kaliskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Ożegów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.