eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świeradów-Zdrój › Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania"pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania"Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500173432-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 565743-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500124460-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, Krajowy numer identyfikacyjny 23082139700000, ul. ul. 11-go Listopada 35, 59850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 816 471, e-mail zp@swieradowzdroj.pl, faks 757 816 585.
Adres strony internetowej (url): http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OGMiI.271.19.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla zadania: "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w Świeradowie-Zdroju", tj. kompleksowa obsługa finansowa i techniczna zadania inwestycyjnego wraz z rozliczeniem środków przeznaczonych na jego realizację obejmującą w szczególności: a) nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi; b) nadzór archeologiczny nad robotami budowlanymi; c) nadzór finansowy, prowadzenie wszelkich spraw związanych z finansowaniem zadania, prowadzenie pełnej sprawozdawczości oraz rozliczeń środków własnych zamawiającego oraz środków pozyskanych na realizację inwestycji przez zamawiającego, tj. środków pochodzących z programu ze środków którego zadanie będzie współfinansowane. Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: a) budowę sieci kanalizacji sanitarnej w Świeradowie-Zdroju przy ulicach: Dolna, części ulicy Dworcowa, części ulicy 11 Listopada, Boczna, części ulicy Kolejowa, Mokra, części ulicy Wilcza, części ulicy Krucza, części ulicy Nadbrzeżna, części ulicy Kościuszki, części ulicy Władysława Jagiełły, b) budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i ciśnieniowej (wraz z trzema nowymi przepompowniami) w miejscowości Świeradów-Zdrój wraz z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, c) budowę sieci wodociągowej, d) zadanie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania 4.2 "Gospodarka wodno-ściekowa", Poddziałania nr 4.2.1 "Gospodarka wodno-ściekowa - OSI" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, e) Szczegółowy zakres robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór - zgodnie z dokumentacją projektową do niniejszego postępowania, dostępną pod adresem: http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18319.html, http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18361.html, http://bip.umswieradowzdroj.nv.pl/Article/get/id,18481.html. f) Szczegółowy zakres obowiązków, które inżynier kontraktu będzie musiał wykonać, zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71540000-5


Dodatkowe kody CPV: 71520000-9, 71631300-3, 71247000-1, 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 140000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAREK GAZDA ENVI KONSULTING
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jana Brzechwy, nr 3
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 122508.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 105000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 122508.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.