eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Rozbudowa i modernizacja Dziennego Domy Pomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-23

Ogłoszenie nr 500173245-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.

Miasto Oświęcim: Rozbudowa i modernizacja Dziennego Domy Pomocy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 558677-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500121886-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 072181787, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429361.
Adres strony internetowej (url): oswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i modernizacja Dziennego Domy Pomocy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.23.2018.III

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres przedmiotu umowy, obejmuje w szczególności: W zakresie termomodernizacji istniejącego budynku DDP - obiekt A Istniejący budynek DDP jest częściowo podpiwniczony i posiada dwie kondygnacje nadziemne. W części piwnicznej znajdują się pomieszczenia techniczne, magazynowe oraz pralnia z suszarnią i prasowalnią. Na parterze funkcjonuje Dzienny Dom Pomocy dla osób starszych - z częścią kuchenną, a na piętrze funkcjonuje żłobek. Nie zakłada się zmiany funkcji i dotychczasowego sposobu użytkowania obiektu. Podstawowe dane techniczne budynku : - powierzchnia zabudowy : 559,21 m2 - powierzchnia użytkowa : 1 126,86 m2 - kubatura : 5 793,40 m3 W zakres planowanych prac budowlanych wchodzą : a)roboty rozbiórkowe w zakresie okien i drzwi, rynien i rur spustowych, daszków, balustrad, rusztów naświetli piwnicznych, nawierzchni utwardzonych wokół budynku, b)roboty ziemne, c)izolacja ścian fundamentowych i naświetla, d)zamurowania, tynki i prace malarskie, e)docieplenie stropodachu, f)pokrycie jednokrotne dachu papą termozgrzewalną renowacyjną, g)montaż nowych rynien i rur spustowych oraz pasów podrynnowych, h)uzupełnienia tynków na kominach wraz z malowaniem, naprawy czap kominowych, i)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, j)roboty kowalsko-ślusarskie, k)docieplenie ścian zewnętrznych płytami ze styropianu, l)tynk silikonowo-żywiczny, m)docieplenie ścian zewnętrznych płytami z wełny mineralnej, n)okładzina elewacyjna drewniana na ruszcie z łat i łącznikach systemowych ze stali ocynkowanej, o)uzupełnienie dojść i chodników po uprzednim zasypaniu zagłębienia w północnej części budynku, p)prace towarzyszące, r)inne prace, czynności i procedury nieokreślone i niewymienione wprost w dokumentacji projektowo-przedmiarowej, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania umowy, takie jak m. in.: opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, oznakowanie, ogrodzenie i tymczasowe oświetlenie placu budowy, opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),wytyczenie geodezyjne,zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),organizacja dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,wyłączenia i załączenia energii elektrycznej, nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień, inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza, sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót,raport TV kanalizacji deszczowej po jej wykonaniu, badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudów drogowych, wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania,ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji. W zakresie budowy nowej części DDP - obiekt B: Nowa część Dziennego Domu Pomocy stanowić będzie uzupełnienie funkcji realizowanej na parterze budynku istniejącego i składać się będzie z oddzielnej klatki schodowej z windą oraz dwóch kondygnacji nadziemnych. Połączenie z częścią istniejącą DDP - obiektem A zapewniają na każdym poziomie klatki schodowej budynku B drzwi dwuskrzydłowe o odpowiedniej klasie odporności ogniowej. Podstawowe dane techniczne : - powierzchnia zabudowy : 419,79 m2 - powierzchnia użytkowa : 654,95 m2 - kubatura : 2 875,87 m3 - wysokość budynku : 8,16 m" Konstrukcja budynku : a)fundamenty - płyta fundamentowa gr. 25 cm oraz ławy fundamentowe i stopy gr. 45 cm, zbrojone, b)ściany fundamentowe - gr. 25 cm murowane z bloczków betonowych, izolowane i ocieplone, c)ściany nadziemne zewnętrzne i wewnętrzne nośne - murowane ceramiczne gr. 25 cm, d)ściany działowe - murowane ceramiczne gr. 11,5 cm, e)strop pomiędzy parterem i piętrem - żelbetowy płytowy gr. 20 cm (klatka schodowa) oraz strop prefabrykowany z płyt kanałowych typu SPK gr. 20 cm, f)balkon - płyta żelbetowa gr. 20 cm, g)schody - monolityczne żelbetowe, h)szyb windy - monolityczny żelbetowy, i)słupy, wieńce, podciągi, nadproża - żelbetowe, j)stropodach - żelbetowy płytowy gr. 20 cm / klatka schodowa / oraz prefabrykowany z płyt kanałowych typu SPK gr. 20 cm, wzmocnione wieńcem W-10 Odwodnienie dachu- warstwy spadkowe i hydroizolacyjne, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe stalowe powlekane. Podstawowe dane w zakresie wykończenia budynku : a) ściany - łazienki - płytki ceramiczne do wys. 2,05 m, powyżej tynk i malowanie kuchnie i zmywalnie - płytki ceramiczne do wys. 2,05 m, powyżej tynk i malowanie korytarze, klatka schodowa, pom. wypoczynkowe, pokój ćwiczeń - płyty pref. typu cetris montowane do ścian za pomocą systemowych profili stalowych ocynk. Pozostałe - tynk gipsowy gr. 1 cm malowany farbami lateksowymi, b) podłogi - płytki ceramiczne z cokolikiem - wykładzina linoleum na podkładzie z juty - w miejscach wskazanych w projekcie, c) sufity - podwieszany modułowy - podwieszany pełny z płyt g-k - tynk i malowanie, d) stolarka okienna - okna z profili PVC pięciokomorowych, wkład 3-szybowy, w łazienkachi kuchniach z nawiewnikami higrosterowanymi, na poziomie parteru szyby P2 oraz okucia antywłamaniowe, parapety zewnętrzne - blacha, parapety wewnętrzne-konglomerat, e) stolarka drzwiowa wewnętrzna - drzwi drewniane pełne płycinowe oraz płycinowe przeszklone - drzwi aluminiowe przeszklone f) stolarka drzwiowa zewnętrzna - drzwi aluminiowe z profili min. 3-komorowych izolowanych termicznie z szybami P2, z okuciami antywłamaniowymi oraz samozamykaczami g) zadaszenia nad wejściami - szkło hartowane montowane na konstrukcji stalowej nierdzewnej h) barierki i balustrady - wg rozwiązań szczegółowych. i) wyposażenie pom. sanitarnych i pozostałych - wg zestawień szczegółowych oraz przedmiaru robót. j) skrzynki hydrantowe - na poziomie parteru i piętra we wnękach ściennych zabudowane szafką.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45215000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331100-7, 45331210-1, 45332000-3, 45310000-3, 45311000-0, 45231300-8, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3423980.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Soła Nowa Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowa 25
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3827308.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3827308.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5993600.03
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.