To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-23
Ogłoszenie nr 500173229-N-2018 z dnia 23-07-2018 r.
Gmina Kościerzyna: Remont boisk wielofunkcyjnych przy szkołach w Kornem i Niedamowie oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 573418-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kościerzyna, Krajowy numer identyfikacyjny 19167518400000,
ul. ul. Strzelecka
9,
83-400
Kościerzyna, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
586 865 980, e-mail
zp@koscierzyna.pl, faks
586 865 983.
Adres strony internetowej (url): www.koscierzyna.pl/bip.aspx
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont boisk wielofunkcyjnych przy szkołach w Kornem i Niedamowie oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.20.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach projektu pn. "Budowa 7 boisk wielofunkcyjnych: przy Zespole Szkół w Wielkim Podlesiu, przy Zespole Szkół w Wąglikowicach, przy Zespole Szkół w Skorzewie, przy Szkole Podstawowej w Nowym Klinczu, przy Zespole Kształcenia w Łubianie, przy Szkole Podstawowej w miejscowości Niedamowo, w miejscowości Korne". Projekt współfinansowany jest ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej w ramach "Programu rozwoju szkolnej infrastruktury sportowej - edycja 2016". Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. 4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: Dokumentacja dla boiska w Kornem: - projekt wykonawczy - STWiORB Dokumentacja dla boiska w Niedamowie: - projekt wykonawczy - STWiORB Dokumentacja do remontu monitoringu w Łubianie: - rozmieszczenie kamer - instalacja monitoringu Ponadto na stronie internetowej Zamawiającego zamieszcza się przedmiary robót, lecz jedynie tylko i wyłącznie jako materiał informacyjny niebędący załącznikiem do SIWZ i nie będący dokumentem obowiązującym w niniejszym postępowaniu. Wykonawca może z niego skorzystać na zasadzie dobrowolności i na własną odpowiedzialność. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego na działce nr 50/4 w miejscowości Korne. Remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarze 27,0x13,0 m. W ramach zamówienia zakłada się rozbiórkę istniejącej asfaltowej płyty boiska, rozbiórkę słupów do tenisa, rozbiórkę piłko-chwytów oraz 2 ławek. W miejscu rozebranego boiska należy wykonać boisko o nawierzchni poliuretanowej, ograniczone po zewnętrznym obwodzie obrzeżami betonowymi 8x30x100 cm. Nawierzchnia boiska w kolorze pomarańczowym. Linie graniczne boiska do siatkówki w kolorze białym, okręgi do piłki ręcznej w kolorze niebieskim. Dookoła boiska pas o szerokości 50 cm wykonany z kostki betonowej, pomiędzy boiskiem a piłko-chwytami pas zieleni. Wyposażenie boiska - Budowa piłko-chwytów dookoła boiska z siatki polipropylenowej, rozpiętej między słupkami stalowymi o wysokości nad poziomem terenu 6 m wraz z furtką o szerokości 1,8 m. Słupy piłko-chwytów zabezpieczone na szczycie stężeniami po całym obwodzie ogrodzenia. Dostarczenie wraz z montażem dwóch bramek do gry w piłkę ręczną, dwóch koszy do gry w koszykówkę, dwóch słupów do gry w siatkówkę oraz dwóch ławek zgodnie z dokumentacją techniczną. Wszelkie materiały z rozbiórki należy zutylizować na koszt Wykonawcy. Część II Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego na działce nr 73 w miejscowości Niedamowo Remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarze 18,0x9,0 m. W ramach zamówienia przewiduje się rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska wraz z obrzeżami, rozbiórkę istniejących słupów do siatkówki oraz koszy do koszykówki, rozbiórkę istniejącego ogrodzenia oraz wykarczowanie żywopłotu od strony północnej i północno-wschodniej. W miejscu rozebranego boiska należy wykonać boisko o nawierzchni poliuretanowej ograniczone po zewnętrznym obwodzie obrzeżami betonowymi 8x30x100 cm. Nawierzchnia boiska w kolorze pomarańczowym. Linie graniczne boiska do siatkówki w kolorze białym. Dookoła boiska przewiduje się pas o szerokości 50 cm wykonany z kostki betonowej. Pomiędzy boiskiem a piłko-chwytami przewiduje się pas zieleni. Wyposażenie boiska - Budowa piłko-chwytów z siatki polipropylenowej, rozpiętej między słupkami stalowymi o wysokości nad poziomem terenu 6 m. Słupy piłko-chwytów zabezpieczone na szczycie stężeniami po całym obwodzie ogrodzenia. Dostarczenie wraz z montażem dwóch koszy do gry w koszykówkę oraz dwóch słupów do gry w siatkówkę zgodnie z dokumentacją techniczną. W miejsce rozebranego ogrodzenia należy wykonać nowe ogrodzenie z siatki stalowej powlekanej zamocowanej na słupach stalowych o wysokości 1,5 m. Wszelkie materiały z rozbiórki należy zutylizować na koszt Wykonawcy. Część III Zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w miejscowości Łubiana w celu ochrony boiska wielofunkcyjnego. Zamówienie zakłada wykonanie projektu instalacji monitoringu i na jego podstawie instalację systemu monitoringu pozwalającego na ochronę nowego boiska zlokalizowanego przy budynku szkoły. W ramach remontu istniejący system winien zostać rozbudowany o następujące elementy: 1) 3 kamery IP tulejowe zewnętrzne o minimalnych parametrach: 4 Mpx, 2,8-12 mm, IR minimum 30 m wraz z puszkami instalacyjnymi; 2) 2 kamery tulejowe zewnętrzne o minimalnych parametrach: 1080p, 2MP CMOS, czułość: 0.005Lux, IR 40 m, dzień/noc, motozoom: 2,8-12 mm wraz z puszkami instalacyjnymi; 3) rejestrator o minimalnych parametrach: hybrydowy, 16x BNC (HD-TVI, AHD, HDCVI, PAL/NTSC), 3MP@15kl/s, 1080p@30kl/s, 16 kanałów IP (max. 32), max 8MP, HDMI4K/VGA(niezależne)/BNC, 2xSATA min. 6TB; 4) dysk twardy o minimalnych parametrach: 6TB SATA, praca ciągła 24/7; 5) switch o parametrach: 8 portowy switch PoE interfejsy, 1x 10/100 Base-T, 8x 10/100 Base-T (POE), standard: PoE/PoE+/Hi-PoE, razem <= 96W; 6) szafa RACK wisząca złożona podwójna 9U/600x600; 7) półka stała 485x345 do szafy RACK; 8) monitor 32"; 9) UTP - przewód żel, 10) wszystkie niezbędne materiały montażowe (m.in. listwy, złączki, kołki, przewody) do prawidłowego zamontowania, uruchomienia i eksploatacji systemu. Zamówienie zakłada rozbudowę systemu o 3 nowe kamery wskazane powyżej w punkcie 1 oraz wymianę 2 istniejących kamer na nowe kamery wskazane powyżej w punkcie 2. Należy zmienić lokalizację jednej z wymienianych kamer i wykonać jej podłączenie do istniejącej instalacji. Kamery należy umieścić na wysokości istniejących kamer, tj. ok. 7,5 m nad poziomem posadzki parteru budynku szkoły w taki sposób, aby w całości monitorowały boisko oraz teren wokół boiska. Zamówienie przewiduje montaż listew instalacyjnych na ścianach wewnętrznych, w których należy umieścić przewody. Należy dokonać przejścia przez strop budynku dla nowej instalacji. Półka na której znajdować się będzie szafa z rejestratorem, dyskiem, monitorem oraz switch zainstalowana w gabinecie dyrektora Zespołu Kształcenia. Lokalizacja kamer wraz z pozostałymi elementami instalacji monitoringu została wskazana na rysunkach stanowiących załączniki do SIWZ. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach wskazano znak towarowy, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć, iż to są wskazania przykładowe. Zamawiający dopuszcza proponowanie innych materiałów i urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizacje zamówienia zgodnie z zapisami SIWZ i załącznikami oraz zapewnią uzyskanie parametrów technologicznych i jakościowych oraz standardu wykonania nie gorszych od założonych w dokumentacji technicznej, a także nie będą powodować: istotnych zmian konstrukcyjnych, pogorszenia jakości oraz zmian w wydanych postanowieniach, decyzjach, uzgodnieniach i pozwoleniach. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy PZP, Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne" oraz dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.3. Zatrudnienie - dotyczy I i II części zamówienia. 1. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w odniesieniu do każdej części zamówienia w zakresie: - montażu nawierzchni pliuretanowej 2. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 roku poz. 1502 ze zmianami). 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed rozpoczęciem robót oraz w terminie 7 dni od zaistnienia zmiany w przypadku zmian zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie robót wskazanych w ust. 1 składał Zamawiającemu oświadczenie o sposobie zatrudnienia osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1. - załącznik nr 7 do SIWZ "potwierdzenie zawarcia umowy o pracę". 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia wyżej wymienionych osób przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia wyżej wymienionych osób. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 5. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń o których mowa w ust. 3 zawartych przez Wykonawcę lub podwykonawców z pracownikami wykonującymi czynności, o których mowa w ust. 1 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z ust. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na umowę o pracę oraz skutkować będzie naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w umowie, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy, umową cywilnoprawną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8
Dodatkowe kody CPV: 45311000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont boisk wielofunkcyjnych przy szkołach w Kornem i Niedamowie oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie - Część I Remont boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowości Korne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
132480.90
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ELSIK Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
189420.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont boisk wielofunkcyjnych przy szkołach w Kornem i Niedamowie oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie - Część II remont boiska sportowego wielofunkcyjnego w miejscowosci Niedamowo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73598.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elsik Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
99630.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont boisk wielofunkcyjnych przy szkołach w Kornem i Niedamowie oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie - Część III Zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w miejscowości Łubiana |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), zwanej dalej "ustawą", w imieniu Zamawiającego: Unieważniam postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na Remont boisk wielofunkcyjnych przy szkołach w Kornem i Niedamowie oraz zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie w zakresie III części zamówienia Uzasadnienie Postępowanie unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579), który stanowi, że "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3". Zgodnie z powyższym, powodem unieważnienia przedmiotowego postępowania jest to, iż na dzień 29.06.2018 r. do godz. 10.30 nie złożono żadnej oferty w zakresie III części zamówienia - zaprojektowanie i wykonanie remontu systemu monitoringu Zespołu Kształcenia w Łubianie. Mając na uwadze okoliczność, iż w terminie składania ofert określonym w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KOŚCIERZYNY
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w Małym Klinczu
więcej: przetargi w Kościerzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa elementów ogólnodostępnej infrastruktury lekkoatletycznej w Wielgolesie w gminie Latowicz
- Termomodernizacja budynku szkolnego oraz przebudowa obiektów i urządzeń szkolno-rekreacyjnych w Subkowach
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
- Modernizacja Oddziału Chorób Wewnętrznych zlokalizowanego na III piętrze w budynku B-wysoki Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 4 w Bytomiu
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Remont pomieszczeń dydaktycznych wraz z wymianą instalacji elektrycznej
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.