eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Budowa kompleksu sportowego etap 2boiska z trawy naturalnej, widowni, parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną "Za parkiem" MOSiR Lubartów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-20

Ogłoszenie nr 500171798-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubartowie: Budowa kompleksu sportowego etap 2: boiska z trawy naturalnej, widowni, parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną "Za parkiem" MOSiR Lubartów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555712-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Lubartowie, Krajowy numer identyfikacyjny 6140683200000, ul. ul. Lubelska 68, 21100 Lubartów, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 501 943 818, e-mail biuro@mosirlubartow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mosirlubartow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa kompleksu sportowego etap 2: boiska z trawy naturalnej, widowni, parkingu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną "Za parkiem" MOSiR Lubartów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MOSiR 2211.2.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska pełnowymiarowego z naturalna nawierzchnią przy ul. parkowej. 1.2. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Wybudowanie: a) boiska z naturalna nawierzchnią, b) trybun, c) toalet, d) zbiornika magazynującego wodę, e) parkingu, f) ogrodzenia, g) studni - 2, h) wykonanie zaplecza socjalno-sanitarnego wraz z przyłączami (prąd, kanalizacja, wodociąg), ogrodzeniem siatkowym oraz kostką wokół terenu - zestaw kontenerowy - zgodny z rys. i lokalizacją w projekcie. W zapleczu szatniowym muszą znaleźć się 2 szatnie o pow. co najmniej 25 m2 każda, 2 pomieszczenia prysznicowe - w każdym co najmniej 3 kabiny prysznicowe, z toaletami. Pomieszczenie dla sędziego z prysznicem i toaletą, stolikiem i wieszakami dla 4 osób. W kontenerach, w których zlokalizowane są prysznice należy zamienić bojlery - 2 szt. po 300 l na 2 szt. po 600 l oraz 1 szt 60 l na 1 szt 200 l - o mocy co najmniej 9-12 kW każdy. Kontenery szatniowe należy wyposażyć w ławki i wieszaki, - ( dla ok 20 osób w każdej szatni), 2 stoliki, 2 tablice, Zał. nr 1 - rys. zamienny nr 3.7 zwiększony przekrój kabli pod potrzeby bojlerów. Zaplecze należy ogrodzić - ogrodzeniem siatkowym z furtką o wysokości 2 m. i) Zagospodarowanie terenu. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, certyfikatów, pozwoleń, w tym pozwolenie na użytkowanie obiektu i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie inwestycji oraz użytkowanie pozostałych obiektów. 4) Zamówienie obejmuje również wyposażenie obiektu w niezbędne urządzenia umożliwiające przeprowadzenie rozgrywek piłkarski na poziomie co najmniej III ligi. (stanowisko dla spikera, komenatora itp.) 5) W obrębie pól bramkowych boiska z murawy naturalnej należy ułożyć darń ze wzmocnieniem w postaci maty syntetycznej przygotowanej i przeznaczonej jako wzmocnienie trawy naturalnej (tzw. hybryda). 6) Nawierzchnia musi posiadać atest higieniczny oraz gwarancję potwierdzona przez jej producenta i dotyczącą przedmiotowego zamówienia. Wykonawca w dniu podpisania murowy musi posiadać rezerwację murawy, która została wybrana do wybudowania na płycie boiska i otrzymała dokument, roboczo zwany paszportem. Paszport powinien określać - wiek darni (dat wysiewu), lokalizację, mieszankę nasion. Nawierzchnia z trawy musi być wykonana, aby zapewnić minimum 8 godz. użytkowania w tygodniu (treningi, mecze) bez pogorszenia parametrów murawy. 7) Monitoring terenu musi współgrać i być kompatybilny z istniejącym monitoringiem miasta. Na obiekcie należy zlokalizować pomieszczenie (kontener sanitarny lub szatniowo-sanitarny) dla zaplecza monitoringu i nagłośnienia. 8) Integralną częścią opisu jest projekt zamienny boiska - zamieszczony na stronie Zamawiającego http://mosirlubartow.pl w zakładce INFORMACJE / PRZETARGI. 1.3. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), - Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1


Dodatkowe kody CPV: 45212200-8, 45111300-1, 45233120-6, 45330000-9, 45310000-3, 45111200-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3658536.59
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE GRETASPORT Ilona Stańczyk
Email wykonawcy: biuro@gretasport.pl
Adres pocztowy: ul. Podlesie 17
Kod pocztowy: 41-303
Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4980270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4980270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5828937.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 50%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.