Ogłoszenie nr 500171306-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Poznań: "Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019" - cz. II OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 16252400000,
ul. Wilczak
17,
61-623
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
616 477 200, e-mail
zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, faks
618 201 709.
Adres strony internetowej (url): www.zdm.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w latach 2018-2019" - cz. II
Numer referencyjny
DZ.TI.341.66.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia dotyczący letniego oczyszczania pasów drogowych miasta Poznania stanowi zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania jezdni, zwiększenie ilości koszy podlegających planowemu opróżnianiu i konserwacji oraz rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania chodników i ścieżek rowerowych, a także rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania terenów zieleni oraz zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania terenów zieleni. Standard wykonywanych usług Zamawiający opisał w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego - nr ref.DZ.TBU.341.05.2018. Zakres zamówienia określa wzór umowy wraz z załącznikami.
II.5) Główny Kod CPV:
90611000-3
Dodatkowe kody CPV:
90612000-0,
90512000-9
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamówienie dotyczące letniego oczyszczaniu pasów drogowych miasta Poznania udzielane jest na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Przedmiot zamówienia stanowi zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania jezdni, zwiększenie ilości koszy podlegających planowemu opróżnianiu
i konserwacji oraz rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania chodników i ścieżek rowerowych, a także rozszerzenie zakresu dla zadania planowego oczyszczania terenów zieleni oraz zwiększenie krotności dla zadania interwencyjnego oczyszczania terenów zieleni.
Zamówienie jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy usług, z którym umowa
dla zamówienia podstawowego została zawarta w 2018r. Zamówienie zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
KDS Sp. z o.o.,
,
ul. Północna 1,
61-719,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
Firma Handlowo-Uśugowa ALKOM Henryk Sienkiewicz,
,
ul. Falista 6/1,
61-249,
Poznań, kraj/woj.
wielkopolskie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja zaplecza sanitarnego sali gimnastycznej Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich w Swarzędzu, os. Mielżyńskiego 5a - etap II.
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Poprawa BRD w m. Przyborki
- Remont ogrodzenie zewnętrznego
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych o zróżnicowanym charakterze dla pracowników WSPR w Poznaniu, dla dzieci pracowników oraz osób towarzyszących
- Świadczenie usług dostępu do usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart abonamentowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2024 r.
- Wywóz odpadów komunalnych
- Remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Sądu Rejonowego w Wałbrzychu przy ul. Słowackiego 11
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Medynach do ZUOK w Olsztynie
- Transport odpadów o kodzie 20 03 01 ze Stacji Przeładunkowej zlokalizowanej w Polskiej Wsi do ZUOK w Olsztynie
- Usługa w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów medycznych
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.