eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TCZEWSKIEGO TJ. STAROSTWA POWIATOWEGO I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-20

Ogłoszenie nr 500171183-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.

Powiat Tczewski: BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TCZEWSKIEGO TJ. STAROSTWA POWIATOWEGO I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 560502-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500118582-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Tczewski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Piaskowa 2, 83110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 734 800, e-mail starostwo@powiat.tczew.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): powiat.tczew.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
przetargi.powiat.tczew.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BANKOWA OBSŁUGA BUDŻETU POWIATU TCZEWSKIEGO TJ. STAROSTWA POWIATOWEGO I PODLEGŁYCH JEDNOSTEK

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.272.15.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej bankowej obsługi budżetu Powiatu Tczewskiego. 2.2 Wykaz jednostek i służb powiatowych objętych przedmiotem zamówienia, tj. wchodzących w skład struktury organizacyjnej powiatu tczewskiego: 1) Starostwo Powiatowe w Tczewie, 2) Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Tczewie, 3) Dom Pomocy Społecznej w Damaszce, 4) Dom Pomocy Społecznej w Gniewie, 5) Dom Pomocy Społecznej w Pelplinie, 6) Dom Pomocy Społecznej w Rudnie, 7) Dom Pomocy Społecznej w Stanisławiu, 8) Dom Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach, 9) I Liceum Ogólnokształcące w Tczewie, 10) II Liceum Ogólnokształcące w Tczewie, 11) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Tczewie, 12) Ognisko Wychowawcze w Tczewie, 13) Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Tczewie, 14) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tczewie, 15) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Tczewie, 16) Powiatowe Centrum Sportu w Tczewie, 17) Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie, 18) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Pelplinie, 19) Zespół Placówek Specjalnych w Tczewie, 20) Zespół Kształcenia Zawodowego w Tczewie, 21) Zespół Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie, 22) Zespół Szkół Ekonomicznych w Tczewie, 23) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie, 24) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie, 25) Zespół Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich w Tczewie, 26) Zespół Szkół Technicznych w Tczewie oraz inne jednostki organizacyjne, których konieczność obsługi wystąpi w związku z realizacją zadań przez Powiat Tczewski. 2.3 Zakres zamówienia dla każdej jednostki w szczególności obejmuje: 2.3.1 Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu powiatu i wyżej wymienionych jednostek. 2.3.2 Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb. 2.3.3 Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 2.3.4 Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych przez posiadacza rachunku. 2.3.5 Realizacja zleceń płatniczych - przelewów przekazywanych w formie elektronicznej oraz papierowej. Zlecenia płatnicze złożone do godziny 14-tej realizowane powinny być w tym samym dniu. 2.3.6 Umieszczenie na wyciągach bankowych nazwy rachunku obok numeru rachunku. 2.3.7 Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk, jednolitego dla rachunków bankowych wszystkich jednostek, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizujących w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: a) dostępność systemu bankowości elektronicznej poprzez sieć szerokopasmową, b) uzyskiwanie w czasie rzeczywistym wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych, c) tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych z możliwością modyfikacji, d) przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, e) składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do ZUS i US, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, f) uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, g) generowanie (wydruk) wyciągów niewymagających stempla bankowego, h) generowanie potwierdzenia zrealizowanego przelewu, i) generowanie pliku zawierającego wyciągi bankowe z rachunków, na których dokonano operacji finansowych w dniu poprzednim, j) możliwość tworzenia paczek zleconych przelewów wraz z możliwością wydruku indywidualnej (jednej) paczki, k) przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, l) umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, m) zapewnienie wsparcia informatycznego, w razie awarii programu, n) wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych, o) sporządzanie historii rachunków na żądanie jednostek. 2.3.8 Oprocentowanie środków na rachunkach jednostek ustalane w oparciu o WIBID 3M. 2.3.9 Oprocentowanie lokat "overnight" każdego dnia po godzinie 15-tej określone w oparciu o stawkę WIBID 6M. 2.3.10 Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co miesiąc, ostatniego dnia miesiąca. O wysokości oprocentowania w każdym miesiącu Bank zawiadomi Zamawiającego, poprzez ujęcie stosownej informacji na wyciągach bankowych. 2.3.11 Automatyczny przelew środków każdego dnia na lokatę "overnight" po godzinie 15-tej, w przypadku kiedy oprocentowanie na lokacie "overnight" będzie wyższe niż oprocentowanie lokaty na rachunku bieżącym. Przelew dotyczy środków na wszystkich rachunkach bankowych (konsolidacja). 2.3.12 Zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek, zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach (np. odsetki bankowe) na rachunek bieżący budżetu Powiatu. 2.3.13 Wyznaczenie jednego doradcy klienta - dla Starostwa Powiatowego i innych jednostek. Doradztwo prowadzone będzie w godzinach pracy Banku. 2.3.14 Udostępnienie służbowych kart płatniczych i możliwości dokonywania wydatków z budżetu powiatu tczewskiego oraz innych czynności związanych z użyciem karty płatniczej, udostępnienie kanałów bankowości elektronicznej. 2.3.15 Prowadzenie punktu obsługi kasowej w siedzibie Zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. Piaskowa 2), w ramach którego Bank zapewni: a) bezpłatne operacje gotówkowe i bezgotówkowe (m.in. umożliwiające dokonywanie płatności przy użyciu kart kredytowych) związane z działalnością Powiatu, b) operacje gotówkowe i bezgotówkowe w zakresie czynności niezwiązanych z działalnością Powiatu, w szczególności z tytułu przyjmowanych opłat paszportowych i opłat skarbowych (w zakresie opłaty skarbowej należy zawrzeć stosowną umowę z Gminą Miejską Tczew). 2.3.16 Finansowanie kredytem, w rachunku bieżącym prowadzonym dla budżetu Powiatu, występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu do wysokości wynikającej z uchwały budżetowej Rady Powiatu na dany rok budżetowy (w roku 2018 jest to kwota do wysokości 6 mln zł). Kredyt będzie miał charakter odnawialny. UWAGA: dla zabezpieczenia kredytu Zamawiający nie może udzielić pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym. Marża stała przez cały okres obowiązywania umowy - oprocentowanie określone w oparciu o WIBOR 1M. 2.3.17 Udostępnienie skrytki sejfowej dla Starostwa Powiatowego i jednostek. 2.3.18 Bank nie będzie pobierał żadnych prowizji i opłat z tytułu świadczonych usług w szczególności: a) otwarcia i prowadzenia rachunków bankowych, b) wydawania zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach, c) potwierdzenia salda na rachunkach bankowych, d) sporządzania wyciągów bankowych, e) realizacji wszystkich poleceń przelewów, f) wpłat i wypłat gotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Powiatu, g) wpłat bezgotówkowych, dotyczących realizacji zadań związanych z działalnością Powiatu, h) wydawania opinii i historii rachunków bankowych, i) udostępnienia skrytki sejfowej, j) zainstalowania oraz korzystania z elektronicznej obsługi bankowej, k) potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, l) czynności wykonywanych przez doradcę klienta. 2.3.19 Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub do dnia rozpoczęcia świadczenia usługi będzie dysponował siedzibą, oddziałem, filią lub placówką banku na terenie miasta Tczewa. 2.4 Informacje o Zamawiającym, tj. następujące dokumenty: 1) budżet Powiatu Tczewskiego na 2018 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej, 2) Wieloletnia Prognoza Finansowa na 2018 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej, 3) wykonanie budżetu Powiatu Tczewskiego za 2017 r. wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej, 4) Rb-N, Rb-Z, Rb-NDS za 2017 r., 5) uchwały Rady Powiatu Tczewskiego o powołaniu: Starosty, Wicestarosty i Skarbnika, 6) uchwała Rady Powiatu Tczewskiego w sprawie odstąpienia od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy najmu części nieruchomości położonej przy ul. Piaskowej 2 w Tczewie. Wszelkie te informacje znajdują się na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: BIP > BUDŻET I MAJĄTEK POWIATU > Budżet > Opinie wydawane przez RIO BIP > ORGANY POWIATU > Rada powiatu > Uchwały Rady Powiatu BIP > BUDŻET I MAJĄTEK POWIATU > Budżet > Sprawozdania budżetowe BIP > BUDŻET I MAJĄTEK POWIATU > Budżet > Informacje z wykonania budżetu 2.5 Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 36a ust. 2 pkt 1 Ustawy, zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia w zakresie, o którym mowa w pkt 2.3.19 SIWZ, odnoszącym się do posiadania siedziby/oddziału/filii lub placówki banku na terenie miasta Tczewa. 2.6 INFORMACJA O PODWYKONAWCACH: 2.6.1 Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w swojej ofercie (Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularzu oferty) części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z podaniem nazwy oraz danych kontaktowych podwykonawców (osób do kontaktu z nimi), zaangażowanych w realizację przedmiotu umowy. Brak takich określeń w ofercie oznaczać będzie, iż Wykonawca deklaruje wykonanie całego przedmiotu zamówienia samodzielnie. 2.6.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy będzie dotyczyć podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Ustawy w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 2.6.3 Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców zastosowanie mają przepisy art. 36ba ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2.6.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników. 2.8 Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż brak jest czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 359012.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Getin Noble Bank S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Przyokopowa 33
Kod pocztowy: 01-208
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132164.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132164.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 210082.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.