To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-20
Ogłoszenie nr 500171091-N-2018 z dnia 20-07-2018 r.
Szpital Powiatowy w Radomsku: Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej - procedura powtórzona
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 572136-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500144781-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Radomsku, Krajowy numer identyfikacyjny 000313420,
ul. ul. Jagiellońska
36,
97-500
Radomsko, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
+48446854716, e-mail
zamowienia@szpital.biz.pl, faks
+48446854701.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.biz.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.szpital.biz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej - procedura powtórzona
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):52/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu technicznego sprzętu i aparatury medycznej w Szpitalu Powiatowym w Radomsku. Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety/zadania od nr 1 do nr 41. 2.Załącznik nr 1 do SIWZ jest podzielony na trzy części: -Załącznik nr 1 A to Formularz cenowy z pakietami od 1 do 41 - do wyceny usługi, -Załącznik nr 1B to Harmonogram przeglądów, -Załącznik nr 1C to Wykaz sprzętu, objętego przeglądem: nazwa urządzenia, producent, model i ilości 3.Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: -kod CPV: 504 00000-9 -Usługi w zakresie naprawa i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych, -kod CPV: 504 21000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 4.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych/Pakiety w ilości 41.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50400000-9
Dodatkowe kody CPV: 50421000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1(1) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
170000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Getinge Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
209100.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2(5) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Inżynieria Medyczna Kamil Styś
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
50922.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3(14) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4(15) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w zakresie pakietu nr 4(15) na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych/Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm./- cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 4 797,00 zł brutto, a najkorzystniejsza i zarazem jedyna oferta firmy Medikol Systems Sp. z o.o. wyceniona została na kwotę 9 594,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5(16) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6(20) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2845.53
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma RAD-MED s.c. J.Babiński & Z.Sobański
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3500.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Pakiet nr 7(23) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Pakiet nr 8(24) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Pakiet nr 9(25) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Meden-Inmed Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22632.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Pakiet nr 10(28) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Pakiet nr 11(30) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Pakiet nr 12(36) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Pakiet nr 13(38) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Pakiet nr 14(39) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Pakiet nr 15(44) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Pakiet nr 16(46) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Pakiet nr 17(49) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2400.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2952.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Pakiet nr 18(50) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnia w/w postępowanie w zakresie pakietu nr 18(50) na podstawie art. 93. ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych/Dz.U. z 2017r., poz. 1579 ze zm./- cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia 2 952,00 zł brutto, a najkorzystniejsza i zarazem jedyna oferta firmy Medikol Systems Sp. z o.o. wyceniona została na kwotę 9 348,00 zł brutto. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Pakiet nr 19(51) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2800.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3444.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Pakiet nr 20(52) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medikol Systems Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14514.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 21 NAZWA: Pakiet nr 21(53) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakłady Techniki Medycznej Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3444.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 22 NAZWA: Pakiet nr 22(55) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 23 NAZWA: Pakiet nr 23(58) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 24 NAZWA: Pakiet nr 24(62) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3690.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Alpina Maciej Mixtacki
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4538.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 25 NAZWA: Pakiet nr 25(64) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Anmedq s.c. Eryk Goś Paweł Pyrzalski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3690.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 26 NAZWA: Pakiet nr 26(69) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 27 NAZWA: Pakiet nr 27(71) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 28 NAZWA: Pakiet nr 28(73) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10920.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma RAD-MED s.c. J.Babiński & Z.Sobański
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13431.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 29 NAZWA: Pakiet nr 29(77) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 30 NAZWA: Pakiet nr 30(80) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 31 NAZWA: Pakiet nr 31(81) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Maquet Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14760.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 32 NAZWA: Pakiet nr 32(83) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 33 NAZWA: Pakiet nr 33(84) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 34 NAZWA: Pakiet nr 34(85) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 35 NAZWA: Pakiet nr 35(87) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 36 NAZWA: Pakiet nr 36(89) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 37 NAZWA: Pakiet nr 37(96) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 38 NAZWA: Pakiet nr 38(98) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 39 NAZWA: Pakiet nr 39(100) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
4535.02
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drager Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5578.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 40 NAZWA: Pakiet nr 40(103) |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1290.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARNO-MED Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1586.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 41 NAZWA: Pakiet nr 41(105) |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: BRAK OFERT - Postępowanie unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2017r, poz.1579 ze zm./- nie złożono oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w sołectwie Grzebień" realizowana w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Utrzymanie i konserwacja urządzeń wodnych i melioracyjnych oraz cieku naturalnego rzeka Radomka w roku 2024
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego nr 1 wraz niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Gen W. Sikorskiego w Sieradzu
- Termomodernizacja dachu budynku warsztatów szkolnych ZSDiOŚ w Radomsku
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa serwisowa, pogwarancyjna aparatów RTG z ramieniem C.
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH, KONSERWACJI ORAZ NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Kompleksowe usługi serwisowe sprzętu medycznego wynikające z bieżącej eksploatacji w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Proszowicach.
- Świadczenie obsługi serwisowej systemu kardioangiograficznego Siemens Artis Zee Floor
- Przeglądy sprzętu medycznego - Filia nr 2
- Usługa przeglądów i kalibracji aparatów medycznych (RM i RTG) używanych w pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.