eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Wyposażenie tarasu rekreacyjnego wraz z przeszkoleniem pracowników oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń lokalu gastronoŹmicznego oraz holu wraz z przeszkoleniem pracowników w ramach projektu Wzbogacenie oferty rekreacyjno-turystycznej poprzez utworzenie tarasu rekreacyjnego, wyposażenie siłowni oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń części gastronomicznej i holu "Parku Wodnego Krośnicka Przystań"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-19

Ogłoszenie nr 500170703-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.

Gmina Krośnice: Wyposażenie tarasu rekreacyjnego wraz z przeszkoleniem pracowników oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń lokalu gastrono¬micznego oraz holu wraz z przeszkoleniem pracowników w ramach projektu Wzbogacenie oferty rekreacyjno-turystycznej poprzez utworzenie tarasu rekreacyjnego, wyposażenie siłowni oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń części gastronomicznej i holu "Parku Wodnego Krośnicka Przystań"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego "Rybactwo i Morze"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 566683-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Krośnice, Krajowy numer identyfikacyjny 93193470400000, ul. ul. Sportowa 4, 56320 Krośnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 846 019, e-mail jkrzywinski@ug.krosnice, faks 713 846 015.
Adres strony internetowej (url): https://bip.krosnice.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wyposażenie tarasu rekreacyjnego wraz z przeszkoleniem pracowników oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń lokalu gastrono¬micznego oraz holu wraz z przeszkoleniem pracowników w ramach projektu Wzbogacenie oferty rekreacyjno-turystycznej poprzez utworzenie tarasu rekreacyjnego, wyposażenie siłowni oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń części gastronomicznej i holu "Parku Wodnego Krośnicka Przystań"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 3.2. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie tarasu rekreacyjnego wraz z przeszkoleniem pracowników oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń lokalu gastronomicznego oraz holu wraz z przeszkoleniem pracowników w ramach projektu Wzbogacenie oferty rekreacyjno-turystycznej poprzez utworzenie tarasu rekreacyjnego, wyposażenie siłowni oraz dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń części gastronomicznej i holu "Parku Wodnego Krośnicka Przystań" 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2a 2b, 2c i 2d do SIWZ. 3.4. W przypadku, gdy ze Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wynika, iż przedmiot zamówienia opisano przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". 3.5. Wykonawcy winni zbadać z należytą starannością Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i każdą zmianę treści SIWZ oraz wyjaśnienia SIWZ, wydane podczas postępowania o udzielenie zamówienia. 3.6. Uznaje się, iż złożenie oferty oznacza, że Wykonawca zapoznał się ze wszelkimi odpowiednimi ustawami i innymi przepisami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, które mogą w jakikolwiek sposób wpłynąć na lub dotyczyć działań i czynności objętych ofertą i wynikającą z niej Umową. 3.7. Z uwagi na rodzaj zamówienia Zamawiający nie określa wymagań w zakresie art. 29 ust. 3a Pzp. 3.8. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) o 45410000-4 Tynkowanie; o 45431000-7 Kładzenie płytek; o 45442100-8 Roboty malarskie; o 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji; o 45233262-3 Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego; o 45342000-6 Wznoszenie ogrodzeń; o 45223800-4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji; o 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45223800-4


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45431000-7, 45442100-8, 45233262-3, 45342000-6, 45223800-4, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Wyposażenie tarasu rekreacyjnego wraz z przeszkoleniem pracowników

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35455.28
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: UNIGASTRO Barbara Puć
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Międzyleska 6c
Kod pocztowy: 50-514
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45928.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45928.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45928.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.