eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Budowa nowej filii żłobka Niezapominajka wraz z przebudową istniejącego budynku żłobka (Filia Witomino) przy ul. Uczniowskiej 2 w Gdyni"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-19

Ogłoszenie nr 500170621-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.

Gmina Miasta Gdyni: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Budowa nowej filii żłobka Niezapominajka wraz z przebudową istniejącego budynku żłobka (Filia Witomino) przy ul. Uczniowskiej 2 w Gdyni"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 556721-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Gdyni, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Al. Marszałka Piłsudskiego , 81382 Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. , e-mail umgdynia@gdynia.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://gdynia.pl/bip/roboty-budowlane,6434
Adres profilu nabywcy: http://gdynia.pl/bip/profil-nabywcy-2,6437

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. "Budowa nowej filii żłobka Niezapominajka wraz z przebudową istniejącego budynku żłobka (Filia Witomino) przy ul. Uczniowskiej 2 w Gdyni"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MBI.271.16.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z wybudowaniem nowej filii żłobka, która zostanie połączona z istniejącym budynkiem przy ul. Uczniowskiej 2 z przebudową i dostosowaniem istniejącej placówki do obowiązujących przepisów wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą, wszystkimi pracami towarzyszącymi oraz zakupem wyposażenia w niezbędnym zakresie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1. Program Funkcjonalno - Użytkowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2. Postanowienia zawarte we wzorze Umowy, 3. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w dwóch Etapach: 3.1. ETAP I - wykonanie dokumentacji projektowej, w tym budowlanej oraz wykonawczej sporządzonej w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy i wytyczne Zamawiającego oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, zgłoszeń, pozwoleń oraz uzgodnień; 3.2. ETAP II - wykonanie robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami i zakupem niezbędnego wyposażenia oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej Gdyni oraz Państwową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną w Gdyni oraz pełnienie nadzoru autorskiego na budowie. 4. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania Odbioru Końcowego. 5. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz wszelkie wytycznych oraz postanowienia Zamawiającego zawartye w niniejszym SIWZ, wzorze Umowy oraz zgodnie z art. 29 ust. 5 i 6 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 6.1. W zakresie przedmiotu zamówienia należy dokonać zakupu i montażu wyposażenia wskazanego w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, w tym m.in.: a) kuchnia: taboret elektryczny wraz z instalacją, nowy okap nad urządzeniami, b) obieralnia: stół do jaj, zlew stalowy z armaturą, c) wydawalnia: stół ze zlewem z armaturą, lodówka, stół z półką i drzwiami dolnymi, umywalka z armaturą, pojemniki na mydło oraz na ręczniki, kosz na odpadki, szafy przelotowe, d) zmywalnia: zlew gospodarczy z armaturą, stół ze zlewem z armaturą, zmywarko-wyparzarka, stół odkładczy, umywalka, pojemniki na mydło oraz na ręczniki, kosz na odpadki, e) łazienki: umywalki na półnogach lub wpuszczane w blat z armaturą, WC podwieszane na stelażach, brodziki akrylowe z zasłonką, pojemniki na mydło oraz na ręczniki papierowe, lustra, pojemniki na odpadki, pojemniki na papier toaletowy, kabiny WC, pochwyty dla niepełnosprawnych, f) pomieszczenia na nocniki: zlewy gospodarczy z armaturą, miski WC, umywalki ceramiczne na półnodze wraz z armaturą, regały na nocniki, g) aneksy porządkowe "mokre": zlewy gospodarcze z armaturą, h) pokój socjalny: blat ze zlewem stalowym z armaturą, szafki podblatowe, szafki wiszące, umywalka ceramiczna na półnodze wraz z armaturą, lustro, pojemniki na mydło oraz na ręczniki papierowe, kosz na odpadki, i) szatnia opiekunek: szafy ubraniowe dwudzielne, kosz na odpadki, j) gabinet pielęgniarki: umywalka ceramiczna z armaturą, lustro, pojemniki na mydło oraz na ręczniki papierowe, kosz na odpadki, k) wykładziny dywanowe, obszyte i przyklejone na gotowej posadzce wykończonej wykładziną zgrzewalną winylową, l) osłony na grzejniki z zabezpieczeniem narożników z płyty ażurowej, malowanej, m) wyposażenie placu zabaw wg opisu z PFU (Załącznik nr 1 do SIWZ), n) elementy dekoracyjne aranżacji wnętrz typu naklejki, malowanki.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45300000-0, 71220000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/06/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3784915
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Marbud Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@marbud.gda.pl
Adres pocztowy: ul. Morska 147
Kod pocztowy: 81-206
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5191980.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5191980.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9280311.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 1) Wykonawca wykona własnymi siłami następujący zakres robót : cały przedmiot zamówienia za wyjątkiem wykonania konstrukcji stalowej modułów. 2) Podwykonawca, na którego zasoby powołuje się Wykonawca na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: PPHU MARBUD Ryszard Marcinkiewicz wykona następujący zakres robót: wykonanie konstrukcji stalowej modułów.

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.