eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Dolne › "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2298R ul. Przemysłowa- Ustrzyki Dln.- Równia- Hoszów w km 0+028-1+065, w km 4+888 - 6+983 wraz z zatoką w km 4+360"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-19

Ogłoszenie nr 500169916-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego : "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2298R ul. Przemysłowa- Ustrzyki Dln.- Równia- Hoszów w km 0+028-1+065, w km 4+888 - 6+983 wraz z zatoką w km 4+360"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 574368-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Bieszczadzkiego , Krajowy numer identyfikacyjny 37043995300000, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 13 471 25 00, e-mail przetargi@bieszczadzki.pl, faks 13 471 10 73.
Adres strony internetowej (url): www.bieszczadzki.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa drogi powiatowej Nr 2298R ul. Przemysłowa- Ustrzyki Dln.- Równia- Hoszów w km 0+028-1+065, w km 4+888 - 6+983 wraz z zatoką w km 4+360"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IZP.272.28.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Opis przedmiotu zamówienia. 3.1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu przedmiotu zamówienia pn.: "Przebudowa drogi powiatowej Nr 2298R ul. Przemysłowa- Ustrzyki Dln.- Równia- Hoszów w km 0+028-1+065, w km 4+888 - 6+983 wraz z zatoką w km 4+360" . Planowane do przedsięwzięcia zadanie obejmuje swym zasięgiem odcinki w bardzo złym stanie technicznym , przebudowę przejść dla pieszych i przebudowę zatok autobusowych , renowacje odwodnienia , oznakowanie i wyposażenie w urządzenia zabezpieczające ruch drogi powiatowej Nr 2298R ul. Przemysłowa- Ustrzyki Dln.- Równia- Hoszów klasy technicznej "Z" o kategorii ruchu KR1 i KR2 . W zakresie przebudowy drogi objęte są odcinki w km 0+028-1+065 o długości 1037mb wraz z przejściami dla pieszych , skrzyżowaniami i zatoka , w km 4+888 - 6+983 o długości 2 095 mb i zatoka w km 4+360 o długości 30m. Lokalizacja: Droga powiatowa Nr 2298R ul. Przemysłowa- Ustrzyki Dln.- Równia- Hoszów o długości 6,983 km od km 0+000-6+983 odcinki objęte przebudową: w km 0+028-1+065 w m. Ustrzyki Dolne, w km 3+600 m. Równia, w km 4+888 - 6+983 m. Hoszowczyk i Hoszów Droga na odcinku 0+000 do km 0 + 800 stanowi ulicę Przemysłowa w m. Ustrzyki Dolne Działka ewidencyjna nr 1701, 1719 i 1745 w m. Ustrzyki Dolne Działka ewidencyjna nr 390/1 i 390/13 w m. Równia Działka ewidencyjna nr 227/1 , 228/1 i 229/1 w m. Hoszowczyk Działka ewidencyjna nr 530 w m. Hoszów Na terenie gminy Ustrzyki Dolne w powiecie bieszczadzkim, województwo podkarpackie. W ramach przedsięwzięcia planuje się dokonanie odcinkami przebudowy drogi powiatowej o łącznej długości odcinków 3,132 km W zakresie : 1.Roboty przygotowawcze i wykończeniowe -roboty pomiarowe i inwentaryzacja - 3,195 km -frezowanie nawierzchni -7 762,50m2 - ścinanie zawyżonych poboczy -3 948,75m2 -inne ; rozebranie chodników i rozebranie podbudowy ,zdjęcie znaków drogowych 2. Roboty ziemne -wykopy wykonane na odkład - 480 m3 3. Odwodnienie - oczyszczenie rowów przydrożnych - 2200m -Przebudowa kanalizacji deszczowej szt. 1 4. Podbudowy Droga -Z mieszanek bitumicznych 20 650,00 m2 Zatoki - z kruszywa łamanego - 250m2 chodnik - z kruszywa naturalnego -220 m2 5. Elementy ulic -ława betonowa - 12,6 m3 -ustawienie krawężników -120mb -ustawienie obrzeży - 120mb 6. Nawierzchnie droga -warstwa ścieralna z mieszanek bitumicznych- 20 550m2 Pobocza -z kruszywa z powierzchniowym utrwaleniem emulsja safaltową-3 949 m2 Chodniki -z kostki brukowej- 220m2 Zjazdy -z kruszywa z powierzchniowym utrwaleniem emulsja asfaltowa - 1 000,0m2 7. Oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu -ustawienie słupków i montaż znaków drogowych -84 szt. -ustawienie aktywnego znaku przy przejściu- 2 szt. -wykonanie oznakowania poziomego - 157m2 oraz 8. Tablica informacyjna -wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych - 2 szt. Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania nie zostanie zorganizowana wizja lokalna, wszelkie informacje o przedmiocie zamówienia można uzyskać od Zamawiającego w sposób określony w SIWZ. Wymagane udzielenie gwarancji na wykonane roboty minimum 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania stosownego projektu oznakowania robót i uzyskania jego akceptacji przez organ zarządzający ruchem, wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót Szczegółowy zakres i charakterystyka robót zawarta jest w załącznikach do niniejszej specyfikacji: - załącznik nr 1 - Dokumentacja graficzna - załącznik nr 8 - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I Przedmiar robót - załącznik nr 10 - specyfikacja techniczna odbioru i wykonania robót Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu zobowiązany jest do : o opracowania projektu zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót o oznakowania utrudnień ruchu i zmianę organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie prowadzenia robót w należytym stanie, o użycia do oznakowania robót znaków wielkości "średniej " - odblaskowych o zapewnienia i zabezpieczenia dojść w trakcie realizacji robót, o zabezpieczenia mienia przed kradzieżą w czasie trwania budowy, o uporządkowania terenu po wykonaniu zamówienia. 3.1. Nazwy i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 45200000-9-, Roboty, budowlane, w, zakresie, wznoszenia, kompletnych, obiektów, budowalnych, lub, ich, części, oraz, roboty, w, zakresie, inżynierii, lądowej, i, wodnej 45233142-6 - roboty w zakresie naprawy dróg 4523 32 20-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 3.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.3. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 3.3. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Kierownik budowy; b) Dwóch pracowników fizycznych pracujących przy realizacji zamówienia 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: o oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; o zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; o poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7, 45200000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2002798.71
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych i Mostowych sp. z o.o.
Email wykonawcy: dtsanok@o2.pl
Adres pocztowy: Aleje Wojska Polskiego 74
Kod pocztowy: 38-500
Miejscowość: Sanok
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2221883.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2221883.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2707350.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.