To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-19
Ogłoszenie nr 500169698-N-2018 z dnia 19-07-2018 r.
Gmina Bytów: Niwelacja dróg na osiedlu Przy Lesie w Bytowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562610-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytów, Krajowy numer identyfikacyjny 77097949900000,
ul. ul. 1-go Maja
15,
77-100
Bytów, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
59 822 20 11, e-mail
urzad@bytow.com.pl, faks
59 822 25 92.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Niwelacja dróg na osiedlu Przy Lesie w Bytowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.271.14.2018.IS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:. Zakres robót obejmuje m.in.: Część 1: Niwelacja dróg nr 1, 1` ( odc. od km 0+000 do km 0+150), 3, 9 ( odc. od km 0+120 do km 0+203), na długości ok. 900mb. : - geodezyjne wytyczenie przebiegu modernizowanych dróg ( pasa drogowego), - wykonanie niezbędnej wycinki drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych w celu niwelacji terenu ( przebiegu pasa drogowego ) do rzędnych zgodnie z załączoną dokumentacja, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej ( z kruszbetu betonowego ) gr. 12 cm i minimalnej szerokości 5m, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci gazowniczej, teletechnicznej, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu zgodnie z załączoną dokumentacją - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( na jednym arkuszu dla wszystkich dróg podlegających modernizacji). Część 2: Niwelacja dróg nr 5, 6 ( odc. od km 0+000 do km 0+300 ), 7, 8, 9 ( odc. od km 0+000 do km 0+120), na długości ok. 800mb. : - geodezyjne wytyczenie przebiegu modernizowanych dróg ( pasa drogowego), - wykonanie niezbędnej wycinki drzew i krzaków, - wykonanie robót ziemnych w celu niwelacji terenu ( przebiegu pasa drogowego ) do rzędnych zgodnie z załączoną dokumentacja, - wykonanie nawierzchni tłuczniowej ( z kruszbetu betonowego ) gr. 12 cm i minimalnej szerokości 5m, - regulacja skrzynek włazów ulicznych do proj. niwelety - sieć kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci gazowniczej, teletechnicznej, - wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu zgodnie z załączoną dokumentacją - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej ( na jednym arkuszu dla wszystkich dróg podlegających modernizacji). W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych urządzeń, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie urządzenia zabezpieczające wymagają akceptacji Inspektora nadzoru przed przystąpieniem do ich montażu lub ustawienia. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu na roboty które zostały przewidziane w dokumentacji i SIWZ w okresie ich realizacji. Wykonawca odzyska materiały z rozbiórki ( w tym urobek), a w przyszłości mogące zostać wykorzystane przez Inwestora i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego odległości do 7 km od miejsca prowadzenia robót. Pozostałe materiały rozbiórkowe ( w tym urobek) niemogące zostać wykorzystane przez Inwestora Wykonawca podda utylizacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233200-1
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45112000-5, 45110000-1, 71355000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: : Niwelacja dróg nr 1, 1` ( odc. od km 0+000 do km 0+150), 3, 9 ( odc. od km 0+120 do km 0+203), na długości ok. 900mb. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
315229.83
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Transportowe i Ziemne Henryk Reclaf
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
127916.48
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Niwelacja dróg nr 5, 6 ( odc. od km 0+000 do km 0+300 ), 7, 8, 9 ( odc. od km 0+000 do km 0+120), na długości ok. 800mb. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust.1 pkt 4) ustawy pzp, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę , którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE POWIATU BYTOWSKIEGO
- Budowa drogi gminnej na odcinku Przyborzyce - Świątkowo
- Dostawa sprzętu medycznego - umowa ramowa ZP13/A/8/2024
- Roboty związane z zakupem i ułożeniem płyt typu Jumbo na drogach będących w zarządzie gminy Bytów w 2024 roku
- Budowa oświetlenia drogowego w Bytowie ul. Wybickiego oraz w miejscowości Gostkowo
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Kobiernice, w jednostce ewidencyjnej 240208_2 Porąbka
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na drodze gminnej w Wińsku poprzez modernizację przejścia dla pieszych i pieszociągu wzdłuż drogi gminnej osiedlowej wraz z oświetleniem
- Przebudowa ul. 3 Maja
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.