eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie projektów dla zadania "Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500169208-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Galeria Bielska BWA: Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie projektów dla zadania "Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Działanie 10.3.2. Rewitalizacja obszarów zdegradowanych RIT/, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 564219-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Galeria Bielska BWA, Krajowy numer identyfikacyjny 7234275300000, ul. ul. 3 Maja 11, 43300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 338 125 861, e-mail a.gadzinska@galeriabielska.pl, faks 338 124 119.
Adres strony internetowej (url): www.galeriabielska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie projektów dla zadania "Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

3/2018/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru autorskiego w rozumieniu Art. 20, ust. 1 pkt 4) ustawy - Prawo budowlane nad realizacją robót na podstawie projektów wykonawczych oraz projektu aranżacji dla zadania pn. "Rewitalizacja willi Teodora Sixta przy ul. A. Mickiewicza 24 w Bielsku-Białej", których autorem jest Biuro Architektoniczne "ARS Architektura" s.c. ul. Jaracza 50 43-100 Tychy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) stwierdzenie w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Projektem, b) uzgadnianie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w Projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, c) dokonywanie regularnych wpisów w dzienniku budowy, d) dokonywanie stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład Projektu, e) czuwanie by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego, f) bieżące doradzanie Wykonawcy we wszystkich sprawach związanych z realizacją inwestycji, g) dokonywanie wyjaśnień przyjętych rozwiązań technicznych (materiałowych) w Projekcie, które spowodowały wątpliwości w toku realizacji robót, h) sporządzanie dodatkowych szkiców lub rysunków uzupełniających lub opisów uzupełniających objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli Projekt nie wyjaśnia w dostatecznym stopniu rozwiązań technicznych, i) dokonywanie oceny produktów i wyrobów (do przewidywanego zabudowania) pod kątem zgodności z Projektem, j) sporządzanie oceny uzyskanych wyników poszczególnych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami i innymi obowiązującymi przepisami, k) niezwłoczne informowanie Zamawiającego lub Inwestora Zastępczego oraz Wykonawcy o wszelkich dostrzeżonych błędach w realizacji robót, w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach wykonanych robót z Projektem, l) sporządzanie protokołów, notatek lub zapisów z ustaleń oraz innych czynności uzgodnionych odrębnie przez Strony, m) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Inwestora Zastępczego, Zamawiającego lub Wykonawcę, n) udział w odbiorach częściowych, technicznych oraz w odbiorze końcowym inwestycji oraz badaniach materiałów i konstrukcji, o) opiniowanie lub uzgadnianie możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, konstrukcyjnych, technicznych lub technologicznych, nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonych projektów lub warunków pozwolenia na budowę, p) przygotowanie kompletnej dokumentacji dla robót związanych z realizacją Projektu, a nie objętych dokumentacją podstawową, q) wprowadzanie bieżących korekt i zmian w dokumentacji wynikających z konieczności dostosowania do stanu faktycznego. 3. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Pełnienie nadzoru autorskiego ze starannością właściwą profesjonaliście, zgodnie z zasadami sztuki i wiedzy zawodowej, a także ze wszystkimi obowiązującymi normami i przepisami prawa. 2) Informowanie Inwestora Zastępczego i Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach dla realizacji inwestycji, dotyczących zarówno terminów i zakresu rzeczowego, jak i programu oraz standardów funkcjonalno-użytkowych obiektu. 3) Posiadanie aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważnej przez cały okres realizacji umowy do czasu odbioru końcowego na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. 4) Zachowanie poufności we wszystkich sprawach związanych z realizacją inwestycji oraz niniejszej umowy. 4. Wykonawca wykonując powierzone zadanie będzie się kierował interesem Zamawiającego 5. Osoby lub podmioty, które w imieniu Wykonawcy będą wykonywały poszczególne usługi, posiadać będą stosowne kwalifikacje i uprawnienia w zakresie powierzonych obowiązków wynikających z odpowiednich przepisów prawa (Prawo budowlane).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48800
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Biuro Architektoniczne "ARS Architektura" s.c.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jaracza 50
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60024
Oferta z najniższą ceną/kosztem 60024
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60024
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.