To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-18
Ogłoszenie nr 500168372-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.
20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ: Dostawy materiałów - 3 zadania
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 512077-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
20 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 49004414700000,
ul. ul. Świdzińskiego
4,
33380
Krynica-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
018 4146900, 4146387, e-mail
20wsur@sacz.pl, faks
184 146 240.
Adres strony internetowej (url): www.sanatorium-wojskowe.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy materiałów - 3 zadania
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/1/ZP/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawy środków jednorazowego użytku branży elektrycznej, sanitarnych i budowalanych, według formularza cenowego stanowiącego załącznik do niniejszego SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 31531100-8
Dodatkowe kody CPV: 31530000-0, 39713431-3, 44111200-3, 44171000-9, 44190000-8, 44411000-4, 44411400-8, 44800000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ŚRODKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ARTYKUŁY BRANŻY ELEKTRYCZNEJ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23726.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU EL-KAG Zelek i Wspólnicy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37146.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: dostawa materiałów sanitarnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/02/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
62484.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADIMET Systemy Grzewcze i Sanitarne Adrian Aleksander
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
83943.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: dostawa materiałów budowlanych |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Krynicy-Zdroju
- "Remont balkonów, elewacji i tarasu południowego budynku Nowy Dom Zdrojowy w Krynicy-Zdroju" - Etap I
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/27/2024/A Sukcesywny zakup materiałów hydraulicznych i stolarskich na potrzeby Centrum Inwestycyjnego
- Modernizacja instalacji wewnętrznej zimnej wody, instalacji C.O. oraz instalacji kanalizacji sanitarnej w Zespole Szkół Publicznych w Kowalewie
- Sukcesywny zakup i dostawa bloczków betonowych oraz płyt drogowych na teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o. o. w Czarnówku w 2024r.
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- lampy nahełmne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.