eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › "Budowa boiska rekreacyjno-treningowego z wyposażeniem i zbiornikiem retencyjnym w Głogowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-18

Ogłoszenie nr 500168262-N-2018 z dnia 18-07-2018 r.

Chrobry Głogów S.A. : "Budowa boiska rekreacyjno-treningowego z wyposażeniem i zbiornikiem retencyjnym w Głogowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 561505-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

W imieniu i na rzecz Zamawiającego w zakresie przygotowania i przeprowadzenia niniejszego postępowania działa pełnomocnik Zamawiającego: SMARTINVEST ul. Ułańska 1A, 64-115, Święciechowa adres email: info@smartinvest.pl Pełnomocnik Zamawiającego przygotował i przeprowadzi niniejsze postępowanie na podstawie art. 15 ust. 2, 3 i 4 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia Działającego na podstawie Umowy o zastępstwo inwestycyjne Nr 02/IŻ/2017 z dnia 06.09.2017 r. SMARTINVEST Obsługa inwestycji Adres: ul. Ułańska 1A, 64-115 Święciechowa telefon: 601 831 979 e-mail: mb@smartinvest.pl,


I. 1) NAZWA I ADRES:

Chrobry Głogów S.A. , Krajowy numer identyfikacyjny 02009460000000, ul. ul. Rudnowska 17 B, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 8356193, e-mail marcin.gaworski@chrobry-glogow.pl, sekretariat@chrobry-glogow.pl, faks 76 8356884.
Adres strony internetowej (url): www.bip.chrobry-glogow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Chrobry Głogów S.A.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa boiska rekreacyjno-treningowego z wyposażeniem i zbiornikiem retencyjnym w Głogowie"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-2/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest "Budowa boiska rekreacyjnego z wyposażeniem i zbiornikiem retencyjnym w Głogowie". Oznaczenie CPV: 45212200-8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych, 45247270-3 Budowa zbiorników, 45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego, 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków. 2.Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska rekreacyjno-treningowego o nawierzchni trawiastej naturalnej z wyposażeniem w miejscowości Głogów na terenie działki nr 525/5. 3.Projektowane boisko spełniać będzie rolę boiska wielofunkcyjnego z przeznaczeniem wyłącznie na potrzeby rekreacyjno-treningowe. Boisko projektuje się z zastosowaniem nawierzchni trawiastej naturalnej. 4.W tym celu przewiduje się wymianę podłoża gruntowego oraz wykonanie warstw filtracyjnych, w tym drenaży. Szczegółowe rozwiązania techniczne mogą ulec zmianie i różnić się w zależności od rzeczywiście stwierdzonych warunków gruntowych na miejscu inwestycji. 5.Jako wyposażenie towarzyszące przewiduje się wykonanie piłkochwytów z trzech stron projektowanego boiska. Piłkochwyty o łącznej długości około 195 mb, i wysokości liczonej od powierzchni terenu - 6,0 m. Piłkochwyty z siatki polipropylenowej bezwęzłowej mocowane za pomocą haczyków systemowych do linek stalowych oraz słupków aluminiowych kwadratowych, malowanych proszkowo, osadzonych w tulejach montażowych. Dopuszcza się zastosowanie tolerancji wszystkich wymiarów siatki w zakresie +/- 10% wymiaru podanego w dokumentacji technicznej. Tuleje montażowe należy osadzić w podłożu, zgodnie z wytycznymi producenta wybranego systemu, na etapie wykonywania podbudowy pod płytę boiska rekreacyjno-treningowego. 6.Całość zagospodarowania należy wykonać zgodnie z załączonym rysunkiem zagospodarowania oraz zgodnie z wytycznymi producenta wybranych rozwiązań systemowych. 7.Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie budowlanym, przedmiarach robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). Wymienione dokumenty są załącznikami niniejszej SIWZ (Załącznik nr 8 do SIWZ, Załącznik nr 9 do SIWZ i załącznik nr 10 do SIWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej www.bip.chrobry-glogow.pl oraz są dostępne w biurze Zamawiającego (ul. Rudnowska 17B, 67-200 Głogów). 8.Załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót mają jedynie charakter orientacyjny. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o opracowaną dokumentację i wizję lokalną. 9.Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych i polskich normach z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów. 10.Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1570). 11.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych oraz elementów wyposażenia równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz STWiORB. 12.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w w/w dokumentach jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz obowiązany jest uzyskać na ich zastosowanie akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru danej branży. 13.W przypadku, gdy w projekcie budowlanym, STWiORB lub przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału, urządzenia technicznego lub elementu wyposażenia, to charakteryzujące tak opisany materiał, urządzenie techniczne lub element wyposażenia parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji towarzyszą wyrazy "lub równoważny", co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach niezgorszych niż opisywane w dokumentacji technicznej, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w specyfikacji materiałowej lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SIWZ dokumentach. 14.Powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 15.Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ryczałtową obejmuje także: 1)organizację i zagospodarowanie terenu robót oraz zaplecza robót, wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan bioz), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126) oraz innych dokumentów wymaganych w dokumentacji projektowej, przepisach prawa i normach w tym zakresie; 2)ustanowienie Kierownika Budowy posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego. Do obowiązków Kierownika Budowy należeć będzie koordynowanie prac wszystkich branż oraz sporządzanie we współpracy z Inspektorami Nadzoru poszczególnych branż i Zamawiającym protokołów z rad budowy; 3)zabezpieczenie i prowadzenie robót budowlanych w sposób umożliwiający użytkowanie pobliskich budynków; 4)utrudnienia i prace dodatkowe wynikające z wykonywania robót na terenie użytkowanego obiektu; 5)Wykonawca zabezpieczy teren budowy w pomieszczenia higieniczno-sanitarne i socjalne na czas prowadzenia robót. Teren wyposażony jest w media, a Wykonawca będzie obciążony ryczałtowo za użyte ilości wody i prądu. Rozliczenie nastąpi po odbiorze robót; 6)nie dopuszcza się gromadzenia i przechowywania na terenie budowy jakichkolwiek materiałów porozbiórkowych przez okres dłuższy niż 5 dni; 7)ewentualne koszty związane z opracowaniem i uzgodnieniem projektu organizacji ruchu na czas realizacji przedmiotu zamówienia; 8)jeżeli wystąpi taka konieczność: stały nadzór i obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, łącznie z dokumentacją geodezyjną; 9)właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w okresie realizacji przedmiotu zamówienia aż do zakończenia i odbioru końcowego; 10)ubezpieczenie budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć kopię w/w ubezpieczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy wraz z OWU dowodem uiszczenia wymagalnych składek na zasadach opisanych we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ); 11)organizację min. 1 raz na dwa tygodnie posiedzeń koordynacyjnych - tzw. rad budowy wraz z udziałem w nich upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, przedstawiciela Zamawiającego, Kierownika Budowy i Inspektorów Nadzoru. Terminy rad budowy należy uzgodnić z Zamawiającym. Ponadto Przedstawiciele Wykonawcy są zobowiązani do uczestniczenia w tzw. naradach technicznych na każde żądanie Zamawiającego; 12)szkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie przepisów BHP; 13)po zakończeniu robót doprowadzenie do należytego stanu i porządku terenu robót, demontaż obiektów tymczasowych; 14)bieżące utrzymanie czystości na terenie prowadzonych robót; 15)ewentualne inne koszty, które zdaniem Wykonawcy trzeba ponieść w związku z realizacją zamówienia; 16)Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia na zasadach opisanych w Rozdziale 13 ust. 1 pkt 2) SIWZ. Udzielona przez Wykonawcę rękojmia i gwarancja jakości nie może uniemożliwiać Zamawiającemu oraz innym podmiotom (za zgodą Zamawiającego) realizacji nowych zadań inwestycyjnych, w szczególności: budowy przyłączy, modernizacji sieci, usunięcia awarii, zmiany oznakowania, montażu urządzeń itp. Zamawiający zobowiązuje się każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, do poinformowania Wykonawcy o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W przypadku wystąpienia, w okresie obowiązywania gwarancji, konieczności wykonania napraw niezaliczanych do napraw gwarancyjnych (w szczególności wynikających z powodu działań osób trzecich), Wykonawca uprawnia Zamawiającego do przeprowadzenia niezbędnych napraw, z zastrzeżeniem, że Zamawiający każdorazowo, przed dokonaniem jakichkolwiek robót na obiekcie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, poinformuje Wykonawcę o rodzaju robót i terminie ich realizacji. Wykonawca ma prawo złożyć ofertę cenową lub w przypadku wyboru innej oferty uczestniczyć w trakcie realizacji robót i prowadzić nadzór. Za te czynności Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego wynagrodzenia. W takiej sytuacji Zamawiający nie traci uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji. 16.W zakresie obowiązków Wykonawcy leży również m.in.: 1)Protokolarne przejęcie terenu budowy od Zamawiającego,. 2)Usuwanie w określonym przez Zamawiającego i Inspektorów Nadzoru danej branży terminie wszelkich stwierdzonych nieprawidłowości. 3)Wykonywanie poleceń i wskazówek Inspektorów Nadzoru danej branży nie później niż w czasie przez nich wyznaczonych, pod groźbą wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytułu wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca. 4)Organizowanie robót w uzgodnieniu z Inspektorami Nadzoru danej branży tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót. 5)Przestrzegania zasad BHP oraz planu BIOZ. 6)Najpóźniej w dniu podpisania umowy przedłożenie Zamawiającemu dokumentów potwierdzających uprawnienia osób uczestniczących w realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdz. 5 ust. 6 pkt 3) lit. b) niniejszej SIWZ. 7)Opracowania harmonogramu realizacji robót i jego aktualizacji na każde polecenie Inspektorów Nadzoru lub Zamawiającego. Harmonogram oraz jego aktualizacje należy przedstawiać Inspektorom Nadzoru poszczególnych branż w celu zaopiniowania i akceptacji. Pierwszy harmonogram do akceptacji Inspektorów Nadzoru wszystkich branż należy przekazać w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Aktualizacje należy składać w terminie 7 dni od wezwania przez przedstawiciela Zamawiającego. 8)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu w zakresie zbiornika retencyjnego oraz zaświadczenia o braku sprzeciwu w zakresie boiska. 9)Dokonywanie na bieżąco zapisów w dzienniku budowy. 10)Usuwanie z terenu budowy osób i sprzętu niezwiązanych z realizacją zadania. 11)Uczestniczenie w radach budowy Kierownika Budowy którzy przedstawi zaawansowanie robót oraz sprawy, które wymagają rozstrzygnięcia przez Inspektorów Nadzoru i przez Zamawiającego, w szczególności nieprawidłowości w wykonywaniu robót lub zagrożenia terminowego wykonania zamówienia. 12)Dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót w terminach określonych przez Inspektora Nadzoru danej branży. 13)Wykonanie na polecenie Inspektorów Nadzoru prac niezbędnych ze względu na zagrożenie życia i bezpieczeństwa osób lub zabezpieczenie przed awarią, zawiadamiając o tym niezwłocznie Zamawiającego. 14)Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (planuje się jeden przegląd rocznie). Nieobecność Wykonawcy nie wstrzymuje przeprowadzenia przeglądu, a Zamawiający jest wówczas zobowiązany przesłać Wykonawcy protokół przeglądu gwarancyjnego wraz z wezwaniem do usunięcia stwierdzonych wad gwarancyjnych w określonym przez Zamawiającego terminie. 15)Usuwanie wad stwierdzonych w czasie przeglądów gwarancyjnych w terminie określonym przez Zamawiającego. 17.W przypadku, gdy termin ważności polisy, o której mowa w Rozdziale 6 ust. 7 pkt 1) lit. a) SIWZ upływa przed terminem zakończenia robót objętych niniejszym zamówieniem, wówczas wybrany Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy przed upływem ważności polisy poprzedniej. Nie dokonanie powyższego będzie stanowiło podstawę do wstrzymania robót z dniem upływu ważności polisy i naliczania kar umownych za spowodowanie przerwy w realizacji zamówienia z przyczyn zależnych od Wykonawcy do czasu przedstawienia Zamawiającemu nowej polisy. 18.Przekazanie terenu budowy nastąpi w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Za ewentualne opóźnienia w przekazaniu terenu budowy wynikłe z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego wybranemu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. 19.Zamawiający dopuszcza możliwość częściowego fakturowania robót pod warunkiem, że wartość wykonanych robót będzie większa od wartości fakturowanych robót, odebranych protokołem częściowego odbioru robót. 20.Podstawą do wystawienia faktury częściowej jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Inspektorów Nadzoru, Kierownika Budowy, Kierowników Robót Branżowych protokół częściowego odbioru robót. Załącznikiem do protokołu częściowego odbioru robót jest kosztorys powykonawczy sprawdzony i zatwierdzony przez Inspektorów Nadzoru wraz z informacją, że stan zaawansowania robót jest większy od odbieranego niniejszym protokołem. Podstawą do wystawienia faktury częściowej są również dokumenty wymienione w § 5 ust. 9 wzoru umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 21.Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia przez Wykonawcę trzech faktur częściowych i jednej końcowej z zastrzeżeniem, iż faktura końcowa musi opiewać na kwotę minimum 30% wartości umownej. 22.Odbioru końcowego przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, Kierownika Budowy, Kierowników Robót Branżowych i Inspektorów Nadzoru, w ciągu 14 dni od daty pisemnego zgłoszenia ich do odbioru, przy czym zgłoszenie to musi być potwierdzone przez Inspektorów Nadzoru, iż roboty zostały wykonane zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad na tyle istotnych, że obiekt nadaje się do użytkowania. Do zgłoszenia zakończenia robót Wykonawca załącza dokumenty wymagane ustawami i wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi, w szczególności: a)pozwolenie na użytkowanie obiektu w zakresie zbiornika retencyjnego oraz zaświadczenia o braku sprzeciwu w zakresie boiska; b)dokumentację powykonawczą tj. dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, potwierdzone przez Kierownika Budowy oraz Inspektorów Nadzoru; c)oświadczenie Kierownika Budowy i Kierowników Robót Branżowych o zakończeniu robót; d)wypełniony dziennik budowy; e)wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z SST i programem zapewnienia jakości (PZJ); f) deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów, certyfikaty na znak bezpieczeństwa zgodnie z SST i programem zabezpieczenia jakości (PZJ)- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 listopada 2016r. w sprawie sposobu deklarowania właściwości użytkowych wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1966); g)rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np.: na przełożenie linii energetycznej, gazowej, oświetlenia, instalacji cieplnej itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń; h)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu; i)kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej; j)pisemną gwarancję jakości na wykonane roboty i wbudowane materiały, wyroby i urządzenia; k)wymagane dokumenty, instrukcje użytkowania, dokumenty gwarancyjne i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami; l)instrukcję użytkowania obiektu, m)oraz inne dokumenty nie wymienione a wymagane obowiązującymi przepisami prawa, normami w tym zakresie. Dzień skutecznego zgłoszenia zakończenia robót traktowany będzie jako zakończenie realizacji przedmiotu umowy. Zgłoszenie zakończenia robót uznaje się za skuteczne, jeżeli spełnia ono wszystkie wymagania opisane powyżej i umożliwia Zamawiającemu dokonanie odbioru końcowego. 23.Brak wymaganych dokumentów lub też brak potwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru, że przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z dokumentacją budowy i umową oraz bez wad na tyle istotnych, że obiekt nadaje się do użytkowania spowoduje nie przystąpienie przez Zamawiającego do odbioru końcowego. 24.Podstawą wystawienia faktury końcowej jest podpisany przez Zamawiającego i wyznaczonych przez niego przedstawicieli w obecności Inspektorów Nadzoru, Kierownika Budowy, Kierowników Robót Branżowych, Wykonawcy, protokół końcowego odbioru przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami wymienionymi wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ. 25.Zaleca się przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca robót. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca. 26.Zgodnie z uregulowaniami zawartymi w art. 29 ust. 3a ustawy wymaga się zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe i demontażowe, roboty budowlane i ziemne, roboty elektryczne, roboty sanitarne. 27.Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. 28.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji umowy, w szczególności poprzez wezwanie Wykonawcy do okazania dowodów potwierdzających zawarcie przez Wykonawcę umów o pracę z pracownikami wykonującymi prace w ww. zakresie. Kontrola może być przeprowadzona bez wcześniejszego uprzedzenia Wykonawcy. 29. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 3a ustawy Pzp, jak również uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań z tego tytułu oraz sankcji w przypadku nie spełnienia tychże wymagań zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212200-8


Dodatkowe kody CPV: 45247270-3, 45316110-9, 45231300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1229152.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Gosław Sport Center Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cisowa 6
Kod pocztowy: 44-300
Miejscowość: Wodzisław Śląski
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1190919.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1190919.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1957996.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.