eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oława › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167993-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Oława: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594743-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500075014-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława, Krajowy numer identyfikacyjny 93102416100000, ul. Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 303 97 14, 71 303 97 26, e-mail lukasz.bloch@wroclaw.lasy.gov.pl, olawa@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 036 724.
Adres strony internetowej (url): https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/nadl_olawa/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJĄCA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SA.270.37.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa. Obiekt znajduje się w miejscowości Bystrzyca, gmina Oława, na dz. nr 1242/151 AM-2. Obszar inwestycji podlega ochronie na mocy przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. nr 162, poz. 1568 ze zm.). W przedmiotowej sprawie uzyskano pozytywną opinię Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu. Zamówienie jest zamówieniem częściowym. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo i realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową, w tym między innymi o : o przedmiar robót - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ o projekt budowlany, projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiące załącznik nr 11 do SIWZ ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: Zakres robót objętych niniejszym zamówieniem obejmuje nw. prace: o Wymiana stolarki drzwi, bram oraz okien o Ocieplenie ścian wewnętrznych budynku o Oczyszczenie elewacji, malowanie elewacji o Przebudowa pomieszczeń w poziomie parteru i piętra budynku o Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej; o Wykonanie posadzki na gruncie; o Wykonanie paneli podłogowych oraz posadzek ceramicznych; o Zamurowanie części istniejących otworów okiennych i drzwi; o Wybicie nowych otworów i drzwi o Wyburzenie ścian działowych, o Wyburzenie niektórych ścian nośnych wewnętrznych, o Malowanie ścian i sufitów o Przebudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej i elektrycznej. o Wzmocnienie stropów nad parterem. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1. zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2. zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3. oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w zakresie wynikającym z uzgodnień z zarządcami tych dróg, 4. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem przetargu, 5. wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą (2 egz.) 6. naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, 7. pokrycie kosztów usunięcia niewypałów, niewybuchów i amunicji odkrytych w trakcie robót, 8. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego. 9. zgłoszenie do odbioru przez odpowiednie służby i organy oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45430000-0,

45400000-1,

45432100-5,

45310000-3,

45331100-7,

45442100-8,

45410000-4,

45331200-8,

45421000-4,

45111100-9,

45332200-5,

45332400-7

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
OD DNIA 12.12.2017 R., DO DNIA 30.06.2018 R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek administracyjno - biurowy związany z usługami leśnictwa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/12/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KONSORCJUM FIRM MEXAL SP. Z O.O. SP. K. , FIRMA OGÓLNOBUDOWLANA MOTYLEK , , MAKOWICE 71, 48-320, SKOROSZYCE, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 476591.24 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
16/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
ZMIANA PRZEWIDZIANA W SIWZ I OGŁOSZENIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA; ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO; WYDŁUŻENIE TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO DO DNIA 19.07.2018R.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wniosek Wykonawcy, dotyczący zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, obejmuje okres, w którym na terenie placu budowy wstrzymano roboty, z powodu panujących niekorzystnych warunków atmosferycznych. Łączny czas wstrzymania robót, których nie realizowano od dnia 10.07.2018 r., do dnia 11.07.2018 r., wyniósł 2 dni. W dniu 12.07.2018 r., nastąpiło wznowienie robót budowlanych. Terminy te zostały opisane w dzienniku budowy przez kierownika oraz potwierdzone przez Inspektora nadzoru. Mając na uwadze ustalenia w pkt. 2, potwierdzone przez stosowną dokumentację, komisja wnioskuje o zmianę terminu zakończenia robót do dnia 19.07.2018 r., tj. o 2 dni, co wynika z zapisów w dzienniku budowy, a także w oparciu o zapisy w art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Podstawą wprowadzenia wszystkich zmian zawartych w niniejszym protokole będzie podpisanie przez Strony aneksu do umowy JZXA/22/2017 z dnia 12.12.2017 r., poprzedzone przedłożonym harmonogramem rzeczowo finansowym. Przedłożone dokumenty będą podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.