To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-07-17
Ogłoszenie nr 500167191-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.
Gmina Koniecpol: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 4.3. Efektywność energetyczna w i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej, Poddziałanie 4.3.2 Efektywność energetyczna w i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - RIT; tytuł projektu: "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu"
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 565959-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Koniecpol, Krajowy numer identyfikacyjny 15139799000000,
ul. ul. Chrząstowska
,
42230
Koniecpol, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 35 51 881, e-mail
umig@koniecpol.pl, faks
34 35 51 756.
Adres strony internetowej (url): http://bip.koniecpol.pl/
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu ul. Szkolna 17
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.28.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej i zastosowanie odnawialnych źródeł ciepła w Zespole Szkół nr 2 w Koniecpolu, obejmująca w szczególności: 1) Roboty ogólnobudowlane, w tym m.in.: a) roboty demontażowe (rozebranie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów, tablic i innych elementów mocowanych na elewacjach budynku do ponownego montażu); b) oczyszczenie ścian budynku z luźnej farby wraz ze skuciem luźnych tynków z cokołów, ścian gzymsów, murków); c) uzupełnienie skutych tynków; d) docieplenie ścian zewnętrznych: powyżej poziomu piwnic styropianem gr. 17 cm o współczynniku przenikalności l <= 0,036; ścian piwnic od poziomu terenu do poziomu -1,0m w gruncie oraz 0,80m powyżej poziomu terenu styropianem XPS gr. 8 cm o współczynniku l <= 0,038; wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej z tynków silikonowych; e) wymiana wszystkich okien na okna PCV trzyszybowe, profil 6-komorowy o współczynniku przenikalności U <= 0,76W/m2K z nawiewnikami higrosterowalnymi wraz z wymianą parapetów zewnętrznych i wewnętrznych (parapety zewnętrzne aluminiowe na podkładzie izolacji akustycznej; parapety wewnętrzne z PCV o fakturze zewnętrznej imitującej drewno); f) wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe; g) docieplenie dachu segmentu "A" wełną mineralną grubości 25 cm na folii paroszczelnej; h) demontaż istniejącego pokrycia dachowego wykonanego z blachy (segment "A") oraz montaż nowego pokrycia z blachy ocynkowanej gr. 0,5mm z izolacją paro przepuszczalną, na pełnym deskowaniu na istniejących krokwiach wraz z wymianą uszkodzonych części elementów drewnianych konstrukcji dachowej; i) docieplenie stropodachów segmentów "B" i "C" granulatem z wełny mineralnej warstwą o gr. 25 cm; j) wymiana pokrycia dachów segmentów "B" i "C" z papy termozgrzewalnej na membranę dachową TPO samoprzylepną o gr. 1,14mm; k) poprawa sprawności wentylacji grawitacyjnej poprzez wykonanie ekspertyzy kominiarskiej przewodów kominowych w całym obiekcie z nadbudową kominów w segmencie "A"; l) montaż nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej powlekanej w kolorze pokrycia dachu; m) wykonanie zadaszenia na wejściem głównym i wejściem do segmentu "B" ze szkła bezpiecznego; n) roboty wykończeniowe, w tym: wykonanie uzupełnień i napraw tynków cem, - wap. przy wymienianych drzwiach i oknach wraz z malowaniem farbami akrylowymi uzupełnionych tynków, naprawa fragmentów posadzek przy wymienianych drzwiach - uzupełnienie płytek ceramicznych lub lastrico; naprawa ościeży wokół wymienianych okien i drzwi; zabudowa elementów instalacyjnych płytami k-g; wykonanie opaski z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej wokół budynku o szer. 0,7 m ograniczonej obrzeżem betonowym; 2) Roboty instalacyjne, w tym m.in.: a) wymiana wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników i montażem zaworów termostatycznych; b) wymiana węzła cieplnego na kompaktowy dwufunkcyjny na bazie wymiennika płytowego lutowanego wyposażonego w izolację, z zastosowaniem dwóch pomocniczych powietrznych pomp ciepła o mocy 45 kW; c) modernizacja systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej poprzez wymianę instalacji, cyrkulacji (rury PP), zastosowanie płaszczowego wymiennika ciepła o pojemności 140 L do centralnego przygotowania ciepłej wody wraz z wymianą armatury na wodooszczędną; 3) Roboty instalacyjne elektryczne, w tym, m.in.: a) demontaż istniejącej instalacji odgromowej; b) zabudowa 5 szt. paneli fotowoltaicznych; c) montaż nowej instalacji odgromowej w IV klasie LPS; d) budowa tablic rozdzielczych: TK na potrzeby zasilenia instalacji sanitarnej w pomieszczeniach piwnicy i R9 na potrzeby paneli fotowoltaicznych; e) wykonanie zasilania projektowanej pompy ciepła; f) demontaż istniejących opraw oświetlenia i montaż nowych lamp - halogeny LED. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlane i wykonawcze, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. UWAGA: Do dokumentacji projektowej załączono dodatkowo w celach informacyjnych przedmiary robót, które służą jedynie do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny oferty Wykonawcy, którą należy podać w formie ryczałtu. Jeżeli projekty budowlane, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem "minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/ produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 1570) oraz posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Materiały wykorzystane do instalacji wody powinny posiadać atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do ich zastosowania do przesyłu wody pitnej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45332200-5
Dodatkowe kody CPV: 45260000-7, 45420000-7, 45310000-3, 45331100-7, 45332200-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/07/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2346141.10
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Budoprimex Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2003670.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Remont pokrycia dachowego w pięciu obiektach IAS w Warszawie
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Remont więźby dachowej wraz z poszyciem dachowym oraz poprawą mocowania masztu antenowego w budynku administracyjnym w Zakładzie Karnym w Nowogardzie, ul. Zamkowa 7, 72-200 Nowogard.
- "Przebudowa obiektów w Placówce Straży Granicznej w m. Krynica Morska"
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.