eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167037-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie: Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt nr RPMP.11.01.01-12-0579/17 "Nowe Przestrzenie Zdarzeń w Tarnowie" współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 11 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544357-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500096636-N-2018, 500103746-N-2018, 500108640-N-2018, 500112960-N-2018, 500117662-N-2018,


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 122680121, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 14 6883100, e-mail zdik@zdik.tarnow.pl, faks 14 6883115.
Adres strony internetowej (url): http://zdik.tarnow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDiK.DZ.271.29.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Remont Placu Kazimierza, ulicy Katedralnej i Krótkiej w Tarnowie" w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: "Nowe przestrzenie zdarzeń - Odnowienie zabytkowego centrum miasta - Remont pl. Kazimierza oraz ulic Katedralnej, Krótkiej i Kapitulnej w Tarnowie". 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót remontowych dotyczących nawierzchni, podbudowy, infrastruktury podziemnej oraz małej architektury, podzielonych na dwa etapy: ETAP - I: Remont Placu Kazimierza z wyłączeniem zakresu ulicy Krótkiej oraz remont ul. Katedralnej na odcinku od Płyty Rynku do ul. Kapitulnej, ETAP - II: Remont ul. Katedralnej na odcinku od ul. Krakowskiej do Płyty Rynku bez możliwości zamknięcia Placu Kazimierza dla pojazdów i pieszych. 3. Remont prac polegać będzie między innymi na: 1) rozbiórce istniejących nawierzchni jezdni, placu i chodników, 2) rozbiórce starej podbudowy i wykonaniu nowego koryta pod warstwy konstrukcyjne wraz z robotami ziemnymi, 3) wykonaniu nowych warstw podbudowy wraz z warstwami wzmacniającymi z geowłókniny, 4) wykonaniu nowych warstw nawierzchniowych jezdni, placu, zjazdów i chodników zgodnie z dokumentacją, 5) wymianie pokryw studni telekomunikacyjnych o wykończeniu płytami granitowymi, 6) pionowej regulacji zaworów wodociągowych, gazowych, 7) nasadzeniu zieleni, 8) montażu elementów małej architektury, parkometru oraz przestawieniu betonowego słupa ogrodzeniowego Katedry, 9) czasowego przestawienia betonowych słupów ogrodzenia Placu Katedralnego i ponownego umiejscowienia o obecnym miejscu, 10) czyszczeniu i konserwacji ozdobnych lamp oświetleniowych oraz łańcucha ozdobnego kutego, 11) remoncie kanalizacji ogólnospławnej rur i studzienek oraz demontażu i montażu nowych rur i studzienek, 12) montażu nowego oznakowania pionowego stałej organizacji ruchu, 13) przygotowaniu projektu oraz wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu drogowego wraz z zabezpieczeniem i oznakowaniem terenu oraz aktualizacji w trakcie realizacji budowy w zależności od bieżących potrzeb. Nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu pojazdów i pieszych, 14) wykonaniu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (w wersji tradycyjnej - papierowej - 3 egz. oraz wersji elektronicznej) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233260-9, 45262510-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1549755.48
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlano-Transportowe ANKO Stanisław Onak Barbara Stanaszek Spółka jawna
Email wykonawcy: sekretariat@anko.tarnow.pl, inwestycje@anko.tarnow.pl
Adres pocztowy: ul. Tuchowska 25a
Kod pocztowy: 33-100
Miejscowość: Tarnów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2675460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2675460.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3085918.01
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.