eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › ''Przebudowa alei A. Roguckiego i zagospodarowanie terenów przyległych do alei w Płocku'' realizowane w ramach projektu pn. ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Płocku''.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-17

Ogłoszenie nr 500167035-N-2018 z dnia 17-07-2018 r.

Płock: ''Przebudowa alei A. Roguckiego i zagospodarowanie terenów przyległych do alei w Płocku'' realizowane w ramach projektu pn. ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Płocku''.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Płocku nr POIS.02.05.00-00-0024/16''w ramach dzialania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 512096-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 88670-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 106833-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Płocka, Krajowy numer identyfikacyjny 000592868, ul. ul. Stary Rynek 1, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 24 3671598, e-mail zamowienia@plock.eu, faks 24 3671598.
Adres strony internetowej (url): www.plock.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

''Przebudowa alei A. Roguckiego i zagospodarowanie terenów przyległych do alei w Płocku'' realizowane w ramach projektu pn. ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Płocku''.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WZP.271.1.40/2/2017MK

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

PRZEDMIOT POSTĘPOWANIA. 1) "zakres I" - przedmiot zamówienia objęty projektem "Rozwój terenów zieleni w mieście Płocku nr POIS.02.05.00-00-0024/16" w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 polegający na przebudowie al. A.Roguckiego (na odcinku od ulicy Tysiąclecia do ulicy Gwardii Ludowej) wraz z zagospodarowaniem, w tym między innymi: a)zagospodarowanie terenu poprzez wykonanie nasadzeń wielopiętrowej, wielogatunkowej zieleni: drzewa iglaste oraz liściaste, krzewy, zieleń parterowa-łąki kwietne, trawniki oraz powierzchnie z roślin opartych na gatunkach rodzimych, które stworzą dogodne warunki dla ptaków, owadów i ssaków ukształtowany w sposób naturalny, b)ustawienie elementów małej architektury w postaci ławek z oparciem i drewnianymi siedziskami, koszy na śmieci, koszy segregacyjnych, zdroju wody pitnej (poidełko dla ludzi), stojaków na rowery, karmników, budek i poideł dla ptaków, domków dla owadów, stacji ładowania telefonów komórkowych, c)budowa nowej linii kablowej oświetleniowej, montaż latarni parkowych i oświetlenia iluminacyjnego dla zaprojektowanej fontanny wraz z wprowadzeniem do projektowanych szaf oświetleniowych SOT przy stacjach transformatorowych S1-110, S1-130, S1-145, d)wydzielenie sieci oświetleniowej poprzez wykonanie trzech szaf oświetleniowych zainstalowanych w pobliżu istniejących stacji wraz z wprowadzeniem istniejących kabli oświetleniowych po zdemontowaniu tablic w istniejących stacjach S1-110, S1-130, S1-145, e)wykonanie zasilania energetycznego pompowni pracującej na potrzeby fontanny, f)wykonanie zasilania energetycznego na potrzeby planowanej toalety miejskiej ogólnodostępnej oraz pompowni, g)budowa sieci kanalizacji deszczowej wraz z wpustami i przykanalikami, h)remont sieci kanalizacji deszczowej ((relining) na odcinku od studni ST19 do ST15, i)budowa sieci wodociągowej, j)budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej na potrzeby planowanej do zaprojektowania i realizacji toalety miejskiej ogólnodostępnej, k)przebudowa istniejących i budowa nowych ciągów pieszych poprzez utwardzenie terenu kostką betonową oraz kostką granitową (wokół kaskad), l)budowa ścieżki rowerowej, ł)budowa fontanny wykonanej w formie kaskad wodnych (zespoły fontannowe każda składająca się z 3 wodotrysków) wyniesionych ponad poziom terenu (urządzenia do obsługi kaskad wodnych), m)podziemne pomieszczenie techniczne z układem filtracyjnym, pompami i układem uzdatniania oraz buforowymi zbiornikami wody, n)pielęgnacja nasadzonej zieleni, o)roboty demontażowe (istniejące oświetlenie parkowe, kanalizacja deszczowa, itp.) oraz rozbiórkowe istniejących ciągów pieszych. 2) "zakres II" - obejmujący zaprojektowanie i wybudowanie toalety miejskiej ogólnodostępnej na terenie objętym przebudową w oparciu o opracowany program funkcjonalno-użytkowy (załącznik do OPZ) w trybie "zaprojektuj i wybuduj".


II.4) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
15.10.2018 R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: ''Przebudowa alei A. Roguckiego i zagospodarowanie terenówprzyległych do alei w Płocku'' realizowane w ramach projektu pn. ,,Rozwój terenów zieleni w mieście Płocku''.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/07/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Konsorcjum: Lider Konsorcjum: Zielony Ogród Sp. z o.o. Partner: PIB ''WASKOP'' Elzbieta Wasek, Partner: Firma RB Lipowski Mieczysław i Grzegorz Lipowski Spółka jawna,, , ul. Pocztowa 4 Słupno, 09-472, Słupno, kraj/woj. mazowieckie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 10235487.80 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/07/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
rozszerzenie ZAKRESU I o: 1) wykonanie robót budowlanych - zakres I a na podstawie protokołu konieczności nr 13 z dnia 27.06.2018r., które wynikły w trakcie przebudowy alei A.Roguckiego Rozszerzenie ZAKRESU I o: 1) wykonanie robót budowlanych - zakres I a na podstawie protokołu konieczności nr 13 z dnia 27.06.2018r., które wynikły w trakcie przebudowy alei A.Roguckiego i zagospodarowania terenów przyległych do alei związanych z: wykonaniem instalacji nawadniającej. Konieczne jest wykonanie linii kroplującej wraz z instalacją automatyki - wartość robót brutto 445.990,62 zł. 2) termin zakończenia realizacji - zakresu I a na podstawie protokołu konieczności nr 13 z dnia 27.06.2018r. - do dnia 15 września 2018r.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji po analizie wykonanych nasadzeń stwierdzono, iż w celu ich prawidłowego utrzymania konieczne jest wykonanie instalacji nawadniającej. Regularne podlewanie jest szczególnie istotne tuż po posadzeniu i w pierwszych latach uprawy. W związku z tym, iż bardzo rzadko zdarzają się lata o równomiernym rozkładzie opadów w sezonie wegetacji a zapewnienie odpowiedniej wilgotności gleby jest jednym z najważniejszych warunków prawidłowego rozwoju konieczne jest wykonanie linii kroplującej, która zapewni odpowiednią ilość wody przez cały okres wegetacji. W/w instalacja będzie pracować w pełni automatycznie co ułatwi i przyspieszy obsługę a zainstalowane czujniki deszczu nie dopuszczą do nadmiernego podlewania. Biorąc pod uwagę dotychczasowe doświadczenia przy realizacji terenów zielonych i problemy wynikające z trudności w utrzymaniu nasadzonej roślinności ze względu na zachowanie odpowiednich warunków gruntowych wykonanie przedmiotowej instalacji nawadniającej jest jak najbardziej uzasadnione.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
Wzrost wynagrodzenia ryczałtowego wynosi netto 362.594,00 zł, co stanowi równowartość 84.095,37 EURO

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.