eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa, zakup i rozładunek materiałów hutniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-07-16

Ogłoszenie nr 500166182-N-2018 z dnia 16-07-2018 r.

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział w Bydgoszczy: Dostawa, zakup i rozładunek materiałów hutniczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA Oddział w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 22115068800039, ul. ul. Wały Jagiellońskie 4, 85131 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 732 406, e-mail t.chmielewski@wsoz.pl, faks 523 732 406.
Adres strony internetowej (url): http://www.igbbaltica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa, zakup i rozładunek materiałów hutniczych

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów hutniczych ( od 8 do 12 dostaw w trakcie obowiązywania umowy ) na teren BIGB Baltica Oddział w Bydgoszczy Wydział Metalowy 87-800 Włocławek ul. Bartnicka 10 ( wjazd od ul. Al. Jana Pawła II 15) Włocławek ul. Al. Jana Pawła II 15. Koszty dostawy ponosi wykonawca. Maksymalny termin dostawy od złożonego zamówienia wynosi 7 dni roboczych. Rozładunek elementów po stronie Sprzedawcy. Lp. Nazwa Materiału j/m ilość MATERIAŁ NORMA 1 Ceownik zg.30x30x2 kg 7200 ST3s lub S235JR PN-73/H-93460 2 Kątownik zg.40x40x3 kg 7000 ST3s lub S235JR PN-73/H-93460.01 3 Kątownik zg.35x35x2 kg 1600 ST3s lub S235JR PN-73/H-93460.01 4 Kątownik gw.20x20x3 kg 3500 ST3s lub S235JR PN-EN10056 5 Pręt płaski /=20x6 kg 5500 ST3s lub S235JR PN-EN10025 6 Pręt płaski /=50x10 kg 250 ST3s lub S235JR PN-EN10025 7 Pręt płaski /=25x4 kg 300 ST3s lub S235JR PN-EN10025 8 Pręt płaski /=20x4 kg 600 ST3s lub S235JR PN-EN10025 9 Pręt płaski /=35x10 kg 300 ST3s lub S235JR PN-EN10025 10 Pręt płaski /=30x4 kg 200 ST3s lub S235JR PN-EN10025 11 Pręt płaski /=40x4 kg 800 ST3s lub S235JR PN-EN10025 12 Pręt okrągły fi 20 kg 500 ST3s lub S235JR PN-EN10025 13 Pręt okrągły fi 25 kg 400 ST3s lub S235JR PN-EN10025 14 Pręt okrągły fi 40 kg 100 ST3s lub S235JR PN-EN10025 15 Profil zam. 25x25x1.5 mb 2500 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 16 Profil zam. 30x18x1.5 mb 2000 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 17 Profil zam. 40x40x2 mb 300 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 18 Profil zam. 60x40x2 mb 60 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 19 Profil zam. 100x50x3 mb 120 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 20 Profil zam. 50x50x2 mb 168 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 21 Profil zam. 80x80x3 mb 30 ST3s lub S235JR PN-EN 10219-2 22 Rura czarna fi 3/8 mb 4000 ST3s lub S235JR PN-EN 10296-1 23 Blacha /=0.5x1000x2000 kg 500 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 24 Blacha /=1x1000x2000 kg 35000 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 25 Blacha /=1,2x1000x2000 kg 5000 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 26 Blacha /=1x1500x3000 kg 6000 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 27 Blacha /=2x1250x2500 kg 2000 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 28 Blacha /=2x1000x2000 kg 600 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 29 Blacha /=1,2x1500x3000 kg 5400 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 30 Blacha /=3x1000x2000 kg 1400 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131 31 Blacha /=5x1000x2000 kg 500 Sts3 lub S235JRG2 PN-EN 10131

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44212500-4


Dodatkowe kody CPV: 44332000-6, 44163100-1, 44172000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zapytanie o cenę

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 344935.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zmetis Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dojazdowa 10
Kod pocztowy: 62-600
Miejscowość: Kolo
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 282456.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 282456.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 337142.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.